Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Tilburg2009

Meow Meow (Mephedrone) als voeding?

Recommended Posts

Beste kwekers,

 

Ik was benieuwd naar het effect van Meow Meow (Mephedrone) als plant groei middel. Zou dit middel in staat zijn om je plant veel sneller te laten groeien?

Veel mensen gebruiken Meow om zichzelf in extase te brengen, maar het word gewoon verkocht als groeimiddel voor planten!

 

Heeft iemand dit middel al getest op zijn/haar kroogst (planten) ? ;)

 

MVG Tilburg2009 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je wint de originaliteitsprijs. ;) Ben blij dat je niet op een omgekeerd idee was gekomen, heb liever dat je mephedrone aan je plantjes geeft dan dat je buxusvoeding gaat drinken. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je wint de originaliteitsprijs. ;)

 

Tja.. je komt vanzelf op een goed idee onder het genot van een lekker jointje ;)

 

Maar wat denk jij, goed idee of zal mijn plant dan ook gaan stuiteren?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je wint de originaliteitsprijs. ;) Ben blij dat je niet op een omgekeerd idee was gekomen, heb liever dat je mephedrone aan je plantjes geeft dan dat je buxusvoeding gaat drinken. :D

;) net zo'n effect als neusdruppels in je ogen!

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D net zo'n effect als neusdruppels in je ogen!

 

 

Heel grappig jongens, deze post had eigenlijk toch een serieuze ondertoon.. ;)

 

Maar goed, ik zeg: het is tijd voor een test!

 

Dit jaar is een jaar wat in de boeken gaat als "Tilburg2009 kweekt bomen op methadrone "! :D Ik zal een verslagje gaan bijhouden waarbij ik 2 van mijn buitenplanten voed met alléén methadrone, ik ben beniewd wat deze doen t.o.v. de andere planten.

 

Wordt vervolgd... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Veel mensen gebruiken Meow om zichzelf in extase te brengen, maar het word gewoon verkocht als groeimiddel voor planten!

Het wordt verkocht als plantenvoeding omdat het niet geadverteerd mag worden als 'legale drug', maar het is helemaal geen plantenvoeding.

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

het wordt geadviseerd om het niet te gebruiken bij planten die voor comsumptie zijn .

 

greetsels

Share this post


Link to post
Share on other sites
het wordt geadviseerd om het niet te gebruiken bij planten die voor comsumptie zijn .

 

greetsels

 

 

Ja maar je moet er toch hard van gaan! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
het wordt geadviseerd om het niet te gebruiken bij planten die voor comsumptie zijn .

LOL, en die info heb je waarschijnlijk van een site die het spul verkoopt? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm ik zou me plantjes nooit zoiets geven maar topic zet me wel aan't denken

 

zouden bijv. ephedra/coca plant materiaal wat invloed heeft op onze stofwisseling, in gedroogd formaat of extract ook een soort gelijk effect kunnen hebben op onze plantjes.

misschien wat gedroogd door de grond heen doen ofzo? of laten weken in (verwarmd) voedingswater? zeg maar thee ervan maken laten afkoelen en aan de plantjes geven

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gedachte had ik dus ook..

Ik heb echt zin om het te gaan testen dit jaar! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb hier ook in een flits eens aan gedacht maar dacht dat dit niet echt gezond kon zijn voor het eindproduct, weet je ook ongeveer hoeveel meph je nodig hebt doorgeen je kweek? Volges mij is deze voeding niet goedkoop in gebruik tenzij je maar een minieme hoeveelheid hebt om je medium te verrijken.

komt er een verslagje? want ik ben wel benieuwd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom? Zonde van je geld. Plant doet er toch niks mee.

 

Dit is geen plantenvoeding, nogmaals.. Gewoon een get rich quick marketing scheme opgezet door een stel lompe boeren die denken dat ze zo de wet kunnen omzeilen, pure tijdswinst, maakt ze niet uit dat het zo eerder de illegaliteit in geholpen wordt. Eerst was het Methylone dat door het leven ging als luchtverfrisser, nu is het Mephedrone wat geadverteerd wordt als buxusvoeding, ik snap niet waar de verwarring vandaan komt.. Dacht je dat ze de mephedrone in buxusvoeding stoppen ofzo? Zou nogal idioot zijn, aangezien het voor consumptie doeleinden is geproduceerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
komt er een verslagje? want ik ben wel benieuwd!

 

ja, ik blijf lekker eigenwijs en ga dit, dit jaar testen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik was benieuwd naar het effect van Meow Meow (Mephedrone) als plant groei middel.
Dit jaar is een jaar wat in de boeken gaat als "Tilburg2009 kweekt bomen op methadrone "! :D Ik zal een verslagje gaan bijhouden waarbij ik 2 van mijn buitenplanten voed met alléén methadrone, ik ben beniewd wat deze doen t.o.v. de andere planten.

 

Je bent in ieder geval al goed bezig. ;) ;)

 

Because of the similarity in names, it is sometimes confused with 'Methedrone' (4-methoxymethcathinone)

Bron: Erowid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oei, dit is idd schandalig! Ter correctie van mezelf: Mephedrone is de stof waar het om gaat!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nou al 15 keer gebackspaced, want ik weet echt niet wat ik jou nou moet vertellen om je te overtuigen.. ;)

 

Mephedrone is geen plantenvoeding, punt, gooi het aub gewoon in je mik, of geef het aan mij als je het toch van plan bent om het weg te gooien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je mag het hebben blowmonkey

echt waar

zelden zo slecht geweest hahaha met m'n stomme kop hahhaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is er al resultaat.....??

 

want ik ben gewoon nieuwsgierig....

 

Ik denk dat de planten het niet opnemen, eerder zal vergiften...net zo iets als dat wietplanten zoeter worden van suikerwater :wacko:

(echte wietforum fabel, sorry, ik heb geen hoge pet op van de testen en beweringen hier)

 

maar je weet maar nooit !

gewoon proberen...... op deze manier zijn alle kruiden middeltjes ontdekt door de eeuwen heen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

dure voeding''meow meow'' a 25 euro de gram......(en dan hopen dat het niet opgemengd is met bv kalk)

dit is denk meer gemaakt om in de neus te snuiven en flink te spacen(2 x geprobeerd).

bizar spul,met een gram waren we 8 uur knetter leip met zn 3'en

 

sterk spulletje maar idd geen planten voeding.

de naam plantenvoeding is er aan gegeven om de wet te omzeilen dat het legaal verkocht kon worden.

inmiddels is de wet zo dat het nu illegaal is.

 

dus bij je planten gooien gaat niet werken :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Nederwierie,

 

Ik heb het inderdaad geprobeert maar de plant liet geen extra groei/bloei-versnelling zien. ik heb in totaal 1 gram toegediend in meerdere fase. Ik kon nergens op internet de dosering vinden dus heb ik het op gevoel gedaan. Ik denk dat de plant de stof niet tot zich neemt.

 

Hierbij dus deze mythe BUSTED! <_<

 

Volgend jaar probeer ik een andere nog nooit geprobeerde stof :smoke

 

Greetings, Tilburg2009 :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...