Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

hennep franky

12x powerplant 400watt

Recommended Posts

goedenavond allemaal!!

 

hier enkel wat foto's voor vanavond :vape:

 

de walk in wiet kast :D

 

gallery_25598_9735_47427.jpg

 

komen nog gipsplaten en isolatie tussen!!

 

gallery_25598_9735_58612.jpg

 

hier komt de deur

 

gallery_25598_9735_5838.jpg

nog plaats over voor de groei ruimte ;)

 

gallery_25598_9735_88158.jpg

bloei ruimte bodem voor gemaakt

 

gallery_25598_9735_28293.jpg

de platen bedekt met zwart wit folie de rest van de wanden is mat wit!

 

 

en dan nu de plantjes vandaag de toppen zijn mooi kompakt en geweldig wit :P

gallery_25598_9735_88599.jpg

 

gallery_25598_9735_64428.jpg

 

gallery_25598_9735_25369.jpg

 

later :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

die walk in wietkast gaat wel vet worden....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha die franky,

Kon het even niet laten om op je linkje te klikken. Leuk bouwproject heb je lopen daar !!! Ennuh die meisjes hebben wel wat te eten nodig hoor. Niet alleen om te groeien maar als ze verzwakken worden ze ook gevoelig voor andere problemen. Wat terraflores an wat pk1314 kan helemaal geen kwaad (je hebt bij mij gezien hoe snel die aarde uitgeput raakt). Als je er zoveel werk in stopt als nu, dan wil je tenslotte ook wel wat te roken toch? ;)

Ik vind het er overigens nog heel best uit zien, wat eten erbij en ze gaan uit d'r dakkies !!

 

Groetjes,

 

Chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey chassie thnx voor je snelle reactie

 

thnx ik doe ook vlink mn beste voeder een heel klein beetje groei voeding mee voor fosfor en stikstof

had wat gekregen van een maat. goddank :P

 

ik wil heelgraag de bloei booster nu al toe voegen maar de portemonee laat het helaas niet toe ik heb een maand zonder werk gezeten dus vandaar

 

voor week 5 dag 5 staan ze er niet super nice bij

maar ze doen hun best voor me ;)

 

de kweek ruimte word langzaam verbeterd op een relatief goedkope manier zo ben ik ook nog bezig met een drenage systeem van een ruitewisser motor :D

 

moet het alleen nog fiksen

 

hoop dat ze het nog zo goed doen tot ik mn voeding heb

 

spreek je

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op zich ziet het er wel goed uit hoor, ik zie wel een TMV achtige omgekruld half blad. Waarschijnlijk dat chassie daar een beetje op doelt, door goed te voeden inderdaad, kunnen ze virussen en schadelijke bacterien goed de baas blijven.

Je kunt ook een liter flesje halen voor 10euro terra flores, ff flink erbij pleuren laatste week of weken dat je nog door wil gaan met voeden, ze zijn de bladeren in ieder geval nog niet helemaal aan het leeg trekken, dus je hebt nog tijd.

Ach voor de eerste keer heb je meestal ook niet alles meteen bij de hand, voeding is daarentegen wel belangerijk om het rendement uit je 400w lamp te halen.

 

Mooie nieuwe groei en bloeikast is super relaxed, ik kan alleen nog toevoegen, zorg dat je geen lekkages krijgt, toch minder met hygiene, schoonmaak en natuurlijk veiligheid. Dus mijn advies, haal wat vijverfolie voor de grond. 2x1m (per 2meter meestal) heb je denk ik genoeg aan, niet meer als een paar eurotjes schat ik.

In ieder geval komt er zeker wat lekkers te roken vanaf. ;)

 

groets

Share this post


Link to post
Share on other sites

High...

 

Hebbie nog last van die kl*te luizen....

 

Heb zelf alle lieveheersbeestjes die ik in mn tuin vond of bij de buren in mn hok gesmeten, ook neem ik aan het begin van mn ronde een pak roofwantsen die ik uitzet. Mocht ik er dan nog last van krijgen, giet ik met het voedingswater middel tegen de luizen van Bayer.

 

Had vorige ronde echt een plaag en heb er nu al tijden geen meer gezien....

 

Hoop dus dat ze weg blijven, en anders vol erop voordat ze met zwermen in je hok zitten.

 

Laters ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

goeden avond homies ;)

 

@heaven. inderdaad ze doen het best oke de toppen worden al wel wat donkerder nu zie je mooie thc balletjes glinsteren in de weerkaatsing van het o zo mooie nep zonlicht :vape:

helaas is wat je ziet bladverbranding ik sproeide de anti luizen spay er buiten het hok op om ze iets te laten aandrogen de was schijnbaar nog iets te nat :D . ik haal me als het werk mee zit morgen een flesje op :) .

wat betreft het inloop kastje :P die ga ik langzaam aan naar mn zin maken. het blijft tog je hobbie he :D

ik hoop ook donders dat er wat heerlijks te roken af komt al is het maar 150 gram

 

@g-shepperd. er zit nog een enkele luis ook ik ben sterk op zoek naar liefheers beestjes in mn tuin maar schijnbaar vinden ze me nie lief :P

en met mn volgende ronde ga ik ook meer veilig heid inzetten ;) irritant kut ongedierte ook weer he :)

 

thnx voor jullie reactie!

 

later

Share this post


Link to post
Share on other sites

't ziet er goed uit. Dat je er een mooi rokertje van af kan trekken. Groet Grow2Blow

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ grow to blow thnx dude

 

vandaag mn vrouwtje naar de gs gestuurt wegens tijd te kort aangezien ik momenteel 12 uur per dag maak :D

heerlijk potje snoeperij voor mn plantjes laten mee nemen natuurlijk. een fles canna terra flores vandaag eerste x mee gevoerd. dat de toppen mogen gaan zwellen!! amen!! :)

 

morgen zal ik een aantal foto's posten

 

ook gaan ze morgen week 6 in . het aftellen begint ;)

 

ben nu bezig met een zaadje te ontkiemen van deze moeder worden stekken gesneden

het is het soortje rebleshack#8 als het goed is komen hier paarse toppen aan :P

 

 

tot mogel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

goeden avond ff snel een foto update aangezien ik ff een oplossing moet bedenken voor mn zaadje die is ontkiemt :P

 

trouwens nog een vraag!!

zal ik de canna terra flores elke dag geven of 3x per week?????? ;)

 

gallery_25598_9735_121675.jpg

gallery_25598_9735_60017.jpg

gallery_25598_9735_32307.jpg

gallery_25598_9735_68177.jpg

gallery_25598_9735_94198.jpg

gallery_25598_9735_73404.jpg

gallery_25598_9735_142693.jpg

 

tot vanavond

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begint er wel n stuk beter uit te zien! T ziet er naar uit dat je toppen toch goed gaan dicht groeien ;)

Ik zou de voeding dagelijks geven en afbouwen naar t einde van je bloei.

 

Grtz tomato

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey franky toppie man mooi ruimte zo te zien op de foto's daar kan je wat moois van maken zeg :D

trouwen de plantjes zien er ook goed uit :P suc6 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey heey!

 

@green idd het lijkt er wel op net trug van het werk en je ziet ze groeien :)

ik heb het eergister voor het eerst gebruikt. ook heb ik het gister gebruikt aangezien ik zelf al had besloten

om elke dag te gaan voeden tog bedankt voor de tip!!

thnx maight je hebt me ook weer een beetje opgebeurt!!

 

@locc thnx man van die ruimte gaan we wat moois maken :D

ze beginnen nu eindelijk op te fleuren :vape: ze worden dan ook echt verwend :P

 

 

volgende ronde staat nu op 24uur licht hij is ontkiemd ik heb het zaadje voor zichtig in de grond gepot

nu is het wachten tot de rebleshack #8 zijn schattige koppie laat zien

 

vandaag is het dag 44 12/12

luchtvochtigheid is ongeveer 40%

temp 27.4/21

 

ze krijgen elke dag terra flores zit nog te twijfelen voor een booster ;)

 

kalm aan!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep geef ze maar lekker te eten :D Ik zou denken aan 25 ml terra flores, 10 ml pk1314 op vijf liter en even een theelepeltje bitterzout erbij de komende twee drinkbeurten. Bitterzout kun je desnoods even bij de apotheek halen... Niet van snoepen want dan kom je niet meer van de WC af :) Boosters ken ik helaas nog niet uit de practijk, ik ga nu BUD XL proberen van House & Garden maar ik weet nog niet of, en hoe dat werkt.

 

Maar er zit een heel lekker rokertje voor je aan te komen lijkt me zo.

(Soms smokkel ik een beetje door een of twee van die flufjes aan de onderkant weg te plukken en die stiekum in de oven op 80 graden te drogen in een ruim half uurtje .... Maar niet verder vertellen hoor, dan verklaart iedereen me nog voor gekker dan ik al ben :verrygood

 

Groetjes,

 

Chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

wahahahha ik smokkel ook en leg het dan boven op de hout kachel ;) nu 1x!! gedaan:P

 

vanavond nog ff bij de gs geweest en ff een nieuw temp min max luchtvochtigheid enz enz :D meter maar ik heb hem gekocht voor de luchtvochtigheid te meten :)

 

verder de planten ik denk dat ze nog wel een weekje meer nodig hebben ivm achterstand door de kl*ten luizen

 

verder nog ff naar een pk13/14 kijken of booster ook ben ik fan van b.a.c :verrygood

 

kalm aan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In verband met eventuele booster te gebruiken: ik heb veel goeds gehoord over bloombastic van Atami.Dan moet je je van PK1314 niets aantrekken want de verhouding PK is bloombastic is 2124 zoiets.Als je besluit te geven moet je wel snel zijn mijns inziens!

 

grtz tomato

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey gozer word hem helaas niet vandaag spullen voor mn andere kast aangeschaft :verrygood

deze ronde gaat gewoon op tera flores alleen :D weet ik meteen de verschillen als ik straks ook een x

pk of iets dergelijks erbij gebruik. nieuwe ervarin van mn 2e kweek zeg maar

 

morgen weer een update :)

 

later

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb in me vorige sessie bloombastic toegepast, maar dat ik nu kan zeggen wowwwwwww. Nee !!!

het is naar mijn mening slechts hetzelfde als een normale pk 13/14 boost..

 

maargoed het is jouw feestje he :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga je additieven gebruiken bij die voeding?

Hoe staan je plantjes er verder bij?Ben benieuwd wat je er af gaat trekken....en volgens mij zit t er bijna aan te komen,niet?

 

 

grtz tomato

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey gozer jaah nog 1 a 2 weken en dan zijn ze rijp :no

1 plant moest on vanwege aantasting van de luizen nu alles onder controle

na een week zonder pc :rofl

is franky back zal der vanavond ff een update tegen aan pleuren ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

aloha

 

de plantjes zijn wel gefimd aangezien de bladluiz tog nog actief was in mn hokkie nu eindelijk onder controle met ongeveer twee weken en ze gaan om!

 

gallery_25598_9735_380469.jpg

gallery_25598_9735_142693.jpg

gallery_25598_9735_325587.jpg

gallery_25598_9735_479250.jpg

gallery_25598_9735_53324.jpg

hier staat het schattige kleintje

gallery_25598_9735_95029.jpg

gallery_25598_9735_9553.jpg

gallery_25598_9735_184013.jpg

gallery_25598_9735_12126.jpg

gallery_25598_9735_180621.jpg

 

later

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat best goed zo Franky .. Maar als het morgenochtend nog droog is kun je misschien beter wat lieve heers beestjes gaan vangen en bij je plantjes zetten. Die vreten de laatste luizen nog wel op hoor. Als die vertrekken is er geen luis meer over en komen ze ook niet zo snel weer terug. Misschien voor de volgende ronde je inlaat lucht een beetje filteren met wat doek uit een afzuigkap (zie bouwmarkt) of zo.

Voor de rest kun je je rolvingers vast wat soepel gaan maken :rofl

 

Groetjes ,

 

Chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep dat gaan lekkere rokertjes worden! Al bij al toch nog goed gekomen deze ronde dus de volgende gaat nog n stuk vetter zijn kerel geloof me :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...