Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
storpie

Gewicht aan de tent

Recommended Posts

Hallooo,

 

Misschien weet iemand dit.

 

Ik heb een silverbox van 2.40 x 1.20 en wil een Can Filter van +/- 30kg er aan ophangen.

Weet iemand wat het maximum gewicht wat die tent kan dragen of heeft er iemand ervaring mee?

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

In ieder geval niet aan 1 buis ophangen :spliff:

 

Ik had een 1000M3 filter wilco (zelfde als carboriginal) in het midden vd dr240w hangen

maar nu tegen de achterwand aan 2 buizen opgehangen want hij hing al snel door aan de middelste buis en ik voelde er weinig voor om de tentstokken te verbuigen ed.

 

In ieder geval niet aan 1 buis ophangen :jump:

 

Ik had een 1000M3 filter wilco (zelfde als carboriginal) in het midden vd dr240w hangen

maar nu tegen de achterwand aan 2 buizen opgehangen want hij hing al snel door aan de middelste buis en ik voelde er weinig voor om de tentstokken te zien verbuigen ed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt ook een standaard die je op de grond zet waar je de filter in kunt leggen, deze kan dan gewoon tussen de planten in staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo'm standaard is inderdaad een mooi systeem. Anders kan je het beste de filter op hangen bij de middelste staander en dan een ketting om de afzuiger heen en bevestigen aan de linker en rechter ligger vanaf het midden. Dat is sterkste punt van de tent.

 

Hoeveel lampen ga je hangen in de tent?

 

Gr,

 

Fred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plaats anders gewoon je filter buiten de tent...

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had hetzelfde probleem.

Uiteindelijk filter aan 1 buis gehangen, maar deze wel verticaal ondersteund met een houten balkje (40 x40)

Nu stond er dus wel een pilaar in het midden van de tent, maar die zat niet echt hinderlijk in de weg.

Even frobelen als je je netje gaat spannen, dat was eigenlijk alles.

En de balk beneden ingepakt in een plastic zakje.

En op de bodem een paar losse stukjes zeil zodat een eventuele splinter of scherpe rand niet door je grondzeil gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De mijne hangt aan een dubbele stang in mijn sd120 tentje

 

gallery_25058_9453_40831.jpg

 

Gr Rara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...