Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

lostchild

Ik heb skuff en olijfolie en Ethanol 96%

Recommended Posts

Weetje heeft al holy olie topic maar bijna al de topics die ik vindt gaan over olie/tinctuur maken van afval.

 

Ik heb mijn afval al gezeefd tot skuff en heb hier nu een aardig bergje van wat ik graag wil gaan verwerken tot een wietolie.

 

Wat ik echter niet zie zitten met mijn cognitieve beperkingen is het verwarmen of dat hele proces zoals van Wernard omdat ik hierin fouten ga maken en naast gevaar, ook nog eens de olie zelf id waagschaal stel.

 

T'is helaas niet anders maar door Weetje's topic zag ik dat (goede) olijfolie ook inzetbaar is, nu is mijn vraag:

 

Heeft iemand dit vaker gedaan en hoe werkt het proces dan?

Lijkt me niet dat je de olijfolie gaat zeven achteraf als je skuff gebruikt dus de hoeveelheid olie die je toevoegd wordt dan heel anders.

 

Wil als het ff kan voorkomen dat ik met 2 drupples knockout ga :) , als ik nu een jointje rook van die skuff sta ik ook even te tollen namelijk, t'is dan ok skuff van 3 oogsten bladafval ;)

 

Can somebody help me out please?

Schat dat ik een gram of 10-15 aan skuff heb wat nu al een beetje ingedroogd is aangezien ik het nog id schaal heb liggen waarboven ik geschaked hebt (wel bijeen op een hooopje)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe, volgens mij ben ik de enige gek die t zo probeert,

enne uhm neej,zeef opnieuw filteren lijkt mij ook niet nodig.

ik zou het doen zo :

skuff in glas, en alcohol erbij.1/3 + 2/3

15 ml skuff + 30 ml alcohol.

dit een uurtje laten staan, afgedekt, om kwartier ff roeren.

onverwarmt dus.

 

als ik schat 0,1 gram skuff is een dosis

zou je dus 150 doses hebben, die te licht is.

1 doses op 1 ml olijfolie.

maakt 150 doses= 150 ml olijfolie

 

doe de skuffohol samen met de olijfolie in een dekschaal.

hoe groter het oppervlakte hoe groter de verdamping.

de dekschaal zet je op een pan warm water(max. 38 graden)(niet op vuur)

ik schat dat de alcohol er in zo'n 48 uur uit verdampt is.

Je kunt elk uur ff wat roeren, niet over de bodem heen schrapen!!

 

Het kan zijn dat je een wittig residu achtig goedje op je bodem gaat krijgen( een fractie)

mijn gevoel zegt me dat dit bezinksel is, en achterwege kan blijven, maar voor hetzelfde geld is dit kristal wat erin moet blijven.

 

 

greetz Suc6 weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk, hier heb ik wat aan en al expirimenterend komen we er ook wel :D

 

kan een aquariumverwarming naar 38C? moet hem ff opzoeken maar dan kan ik zonder vuur en gedoe toch verdampen.

 

Vuur en alcohol zie ik helemaal niet zitten, voor ik het weet heb ik de boel id hens staan, of mezelf :) :)

 

dekschaal etc heb ik allemaal al wel (van DIY waterhash maken vroeger) alleen ff van een curverbox in het deksel een gat maken voor de dekschaal "au bain marie".

andere manier om water op 38C te houden heb ik zo niet, ja een kruik maar die constant op 38C houden gaat niet lukken (wel perfecte cheap bodemverwarming :D ).

Vroeger blies ik met een haardoger het water uit de waterhash :D , werkte goed maar met alcohol lijkt me dat niet zo slim

 

wanneer ga ik het doen?

hoop dat de fysio vanmiddag hier bij mij thuis kan komen en mijn linkerschouder/arm los kan krijgen zodat ik morgen alles bij elkaar kan gaan zoeken, nog ff een 2e shake skuff kan doen met meer groen als vergelijk (en wat backup).

 

Wat heeft ie nu weer voor excuus zal je misschien denken?

 

triggerpoint 2&3 vd trapezius zitten muurvast waardoor ik met links bijna niks kan en ook mijn nek in heel verkeerde positie getrokken wordt.

 

dubbele dosis Alleeve maar net genomen, iets anders helpt niet en juist voor dit soort "aanvallen" lijkt het me goed om oie in te kunnen zetten want een jointje helpt dan niet echt ;) ook al is het Anesthesia :wOOt en die Alleeve kan ik maar eenmalig aan (bijwerkingen vooral op de maag).

 

ik zal dit topic aanvullen met wat ik gedaan heb om mijn olie/tinctuur te verkrijgen met skuff en (als ik weer bijgekomen ben :) :) :) beter weet hoeveel wel of niet te doen aan gr skuff op

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoop dat de fysio vanmiddag hier bij mij thuis kan komen en mijn linkerschouder/arm los kan krijgen zodat ik

 

triggerpoint 2&3 vd trapezius zitten muurvast waardoor ik met links bijna niks kan en ook mijn nek in heel verkeerde positie getrokken wordt.

je kan de olie in elk geval goed gebruiken :) ga je ook nog wat foto,s plaatsen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fysio is net weg, idd triggerpoint nr2 muurvast en nog steeds erg pijnlijk maar de boel zit wel weer losser nu en ik kan morgen (zij het met enorme spierpijn) wel weer wat doen en vrijdag gaat het dan wel weer.

 

Ga zeker pics maken vh proces

 

goudgeld waard een goed fysio want dit krijg je met olie echt niet weg ;) , wel verdovend maar weg nee, de "knoop" moet echt b ehandeld worden door iemand die weet hoe anders gaat het van kwaad tot erger (zelfs invaliderend mogelijk indien genegeerd of verkeerd aangepakt, triggerpoints).

 

Veel lotgenoten van mij hebben er ook last van, terukerend iets en weinig aan te doen ivm fysiologie, werkt nu eenmaal zo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag ff pipetflesjes gescoord en ik ben weer wat op de been na 3 rampweken.

 

Sta op het punt om de skuff in glass te gaan doen en de alcohol erbij maar loop even tegen volgende aan:

aquariumding zoals ik dacht gaat niet werken dus wordt dekschaal op een pan.

 

Als ik nu, voordat ik naar bed toe ga, behoorlijk warm water in de pan doe en dit dan gedurende de nacht laat staan, verdamp ik de alcohol dan niet te snel?

 

Kan niet echt de hele nacht de boel id gaten houden (gelukkig niet, als ik het geweten had had ik het vorige week maandag gedaan... van maandag tot aan de woensdag toen 2u geslapen totaal ;) :P ) maar of dat verder goed gekomen was.. :D echt wel geschrokken van sommige dingen, afin ik leef nog zullen we maar zeggen.

 

Als het goedje wat meer afkoelt dan duurt proces wat langer maar vd rest maakt het toch niet zoveel uit?

 

het geshakede knipafval wordt overigens snel ook verwerkt tot olie maar daar moet ik nog ff boodschappen voor doen bij een babywinkel en brouwland maar dat kan pas als ik vervoer heb kunnen regelen, zelf autorijden wil nog niet met linkerarm die niet goed functioneerd nog.

 

Vd skuff is nog een gram of 8 over schat ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga je niet eers filtreren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

skufftinctuur nog verder uitfilteren na procede?

 

nee dat mag er wel in blijven, de pipet wietolie die ik nu heb zit ook vol bezinksel :P

 

Zit veel meer met invloed van temperatuurdaling in het proces bij verdampen vd alcohol uit de olie.

 

Heb de skufftinctuur die ik eerder al had gemaakt nuin een pipetflesje gedaan en dit in mijn broekzak zitten (38C).

Zit toch al de hele dag id stoel bijna en ben benieuwd of dit verwarmen vd tinctuur van invloed is op de tinctuur/oplosbaarheid vd skuff.

 

Moet nu alleen nog maar lezen en echt niet meer tikken, au ;) vanaaf hebben de dames ook nog aandacht nodig :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik bedoel als je de skuff hebt opgelost (want het moet toch oplossen anders kun je volgens mij de skuff net zo goed gelijk in de olie gooien, alcohol en olie mengt niet!), eerst filteren. Ik vraag me af of olie bij de tinctuur gooien wel een oplossing is, je kunt het volgens mij net zo goed in de alcohol zonder olijfolie laten, want wat is de zin van de olie dan nog? Met olie erin is het geen tinctuur meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee inderdaad dat toevoegen van olie en tinctuur, heb definitie van tinctuur maar ff gegoogled en zit behoorlijk mis met termen weer eens ;)

 

Ik wil dus liefst alleen olijfolie met daarin opgelost de skuff, zonder verwarmen vd olijfolie lost de skuff niet op id olie dus zal ik het moeten verwarmen. Als tijdens dit verwarmen de temperatuur af en toe niet helemaal op peil is heeft dit dan gevolgen vd kwaliteit kan ik dan beter vragen?

 

Weetje gaat volgens mij uit vd oplosbaarheid vd skuff in alcohol wat zo gebeurt is denk ik om het maximale eruit te krijgen?

 

Ik wacht nog wel ff met beginnen tot ik wat meer zekerheid heb hierover en kom nog wel toe met wat ik heb.

 

Flesje olie wat ik in me broekzak heb gedaan daarbij is de skuff al aardig opgelost nu na een paar uur, valt me niets tegen enis wel ff een manier om het te doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de meeste aquariumverwarmers gaan zo tot de 28-30 graden. De Adori gaat echter tot 34 /35 graden.

 

Je kunt ook natuurlijk eerst olie maken met alcohol en dat gewoon uit laten dampen, en vervolgens daar de olijfolie op gieten. Als je wat meer alcohol gebruikt weet je zeker dat alles oplost en heb je ook minder verliezen bij het filtreren: Hoe dunner de oplossing hdes te minder verlies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet niet of ik een adori heb, ik heb wel hogere temp dan 30C zien staan op verpakking als ik het me goed herinner vd aqariumverwarmer.

 

Nu nog ff iets hebben waar dat ding dan inpast (best groot) en de dekschaal voor het verdampen oppast.

 

Of zou een waterkruik en die steeds opnieuw vullen na afkoeling en daar de dekschaal op ook wat zijn?

Helemaal veilig en dan vertraagd toch alleen de verdamoig vd alcohol maar?

 

Was nooit goed in scheikunde ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Of zou een waterkruik en die steeds opnieuw vullen na afkoeling en daar de dekschaal op ook wat zijn?

Helemaal veilig en dan vertraagd toch alleen de verdamoig vd alcohol maar?

 

De alcohol verdampt sowieso wel, als die in aanraking komt met lucht,

vraag is alleen of het niet erg onhygiënisch wordt als je het niet verwarmd,

omdat je de tinctuur dan erg lang moet blootstellen aan de lucht,

en deze zo meer kans krijgt van verontreiniging en stof uit de lucht te halen?

 

Als het verwarmen op een vuur geen optie voor je is,

zou ik de schaal met tinctuur in een grote plastiek bak zetten,

met de aquarium-verwarming in het water.

 

Hoe hoger de temperatuur, hoe sneller de tinctuur uitgedampt is.

 

Overigens, als tijd niet de doorslaggevende factor is,

kan je ook je skunk in de olijfolie doen in een glazen pot en deze drie maand op een zonnige plaats zetten,

zo maken herboristen ook medicinale olie aan (o.a. bij callendula en thymus).

Share this post


Link to post
Share on other sites

He dat laatste is wel iets om te doen deze zomer.

 

Heb op raam achterkant de hele dag de zon staan dus dat komt wel goed dan.

 

Vd maken vd olie heb ik besloten om het toch maar te gaan doen zoals Wernard (maar niet met Spa flesjes), heb al een babyverwarmer en moet, na ff overleggen met iemand, nog wat glaswerk bestellen bij brouwland.

 

Zaterdag weer een nieuwe lading knipafval en ik heb nog een gram of 80 liggen (wat al eerder geschaked is en waar ik dus skuff van heb maar afval zit nog barstensvol met trichomen dus zeer bruikbaar).

 

Allemaal weer goede tips/opmerkingen en de olie die ik nu gebruik doet zijn werk erg goed moet ik zeggen dus ik ga zeker zelf ook "produceren" zodat ik ook lotgenoten van mij er misschien een eind mee op weg kan helpen, maar dat is een heel ander verhaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Overigens, als tijd niet de doorslaggevende factor is,

kan je ook je skunk in de olijfolie doen in een glazen pot en deze drie maand op een zonnige plaats zetten,

zo maken herboristen ook medicinale olie aan (o.a. bij callendula en thymus).

Nou, er staat hier nu een flesje te trekken. Ik had ook geen zin in gas of alcohol avonturen.

 

Wat heb ik gedaan? Nou, ik heb iets van 6 a 7 gram icehasj (was 1e keer icehasj maken en was niet goed gelukt, te groen die hasj en te 'poederig', was niet tot een blokje te persen) en nog iets van 8 tot 10 gram fijngemalen wiet van de eerste buitenkweek (iets te vroeg geoogst, en nu ik groenere vingers heb is mijn binnenwiet veeeeel lekkerder dan dat). Dat alles samen in een bruin glazen flesje met ongeveer 50 ml goede olijfolie.

 

En nu geduld. Zal eens in de zoveel tijd ff schudden en luchten en verder is het wachten, wachten, wachten. (En niet vergeten dat ik het heb staan :verrygood )

 

Zou dit lukken?

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

uiteindelijk denk ik wel, al kan je het proces natuurlijk versnellen door de olie wat te verwarmen, dat versnelt het oplossen. Het filteren van de olie is echter wat moeilijker dan met alcohol omdat het veel dikker is. Ik denk echter dat als je het lang genoeg laat staan je het wel schoon kunt aftappen (zware delen zullen toch gaan zinken vermoed ik) en voor koken is het natuurlijk niet zo'n probleem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de fles met olie in het filterhuis van mijn aquarium gezet. paste precies, dop blijft ruim boven water, olie niveau is onder het water niveau. Het water in mijn aquarium is altijd 28 graden. Ik doe niets behalve af en toe schudden en terugzetten.

 

Over en paar weken maar eens testen met een uitgesmeerd druppel op een peukje. Of is het roken van wiet/olijfolie niet aan te raden? Ik heb het idee dat ik het dan beter kan testen dan wanneer ik gelijk een druppel onder mijn tong leg.

 

Als het dan blijkt te werken, dan ga ik de boel filteren. Hoe? Dat zie ik dan wel weer, ben crea-bea genoeg. Mocht het werken, dan heb ik in ieder geval ZAT olie.

 

Ben nu het hele holy-olie topic opnieuw aan het doorspitten en het valt me nu op dat dat ook begint met olie trekken zonder gas of alcohol te gebruiken.

 

Heb het niet medicinaal nodig, maar ben wel benieuwd of het helpt tegen de lichte rug- en hoofdpijn die ik af en toe heb, zonder stoned of high te worden. Ook enkele moedervlekken gaan dan in de behandeling.

 

EmTee

(Die weer ff gaat schudden)

Share this post


Link to post
Share on other sites

olie met olijfolie is echt niet te roken de olijfolie gaat walmen en verbranden en dat rookt echt niet lekker.

En als je goede olie hebt gemaakt dan merk je dat wel na een half uurtje als je wat druppels in hebt genomen (oraal dan natuurlijk)

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb inmiddels wat wietolie achter de kiezen (druppelen) en het bevalt goed.

 

Nu zelf de alcohol aan het verdampen uit mijn mixje, blijkt, bij nazien door de expert ;) dat de hoeveelheid alcohol tov de hoeveelheid knipafval (35gr potent herijuana afval) veel te weinig is, kan er nog wel 2x een trekje mee doen :no .

 

sterke boel dus maar ik laat het maar zo voor de 1e keer en kan altijd nog aanlengen met de nog te trekken 2x om het te verdunnen of spelen met oijfolie, ik zie wel, genoeg leuks om te doen.

 

Ik heb de wietolie (met hennepzaadolie versie) 1x 1 druppel op een "joint" gedaan, dwz vloeitje ingesmeerd, klein beetje tabak en heel klein beetje wiet vd smaak en toen maar de fik erin..

 

Leek net of ik weer terug op mijn oude baan als patatbakker terugwas, oude olie die aan het walmen was.. maar dit kwam tussen mijn vingers vandaan :rofl maar... na een hijs of 3 al licht knetter en na halve joint ver high.

 

1e x en meteen ook laatste x, puur wil ik nog wel eens doe maar aangelengd: geef mijn ppportie maar aan fikkie.

 

Hehe, me eten is er eindelijk, kom later nog wel even terug op eea, oa wat Emtee postte en waar ik nu zelf mee bezig ben.

 

:wave

LC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo was tie weer.

 

Heel gedoe daarstraks, loop je, met een halve linkerarm, ineens weer moeilijk te doen zeg, visavond vd katten en laat nu net, ik bestel 2dgn eten dus geen gasfornuis nodig dacht ik.., daar mijn wietolie aan het bewerken aan het zijn.

 

die 2 gaan niet samen dus ik moest onverwacht ad bak, bah maar is goed gegaan en ik kwam er meteen achter dat door de manier waarop ik eea aanpak het wonderlijke goedje wel snel beschikbaar komt maar vd verdere wijze hoe en waarop ik eea heb gemaakt/aanpak (alhoewel alchohol, moet nog ff wat proberen ;) qua litertje weer op recept bij de huisarts voor cleanen verdamper) met vrije verdamping goed en ook nog eens donders veilig is.

 

Iemand die erg bekend is met de methode hier op WF uitgelegd met die babyverwarmer keek er wel van op en later nog eens toen er al een kringetje id dekschaal zat van verdamping: dat was snel zeg en er werdt geschat dat het morgen id loop vd dag al wel eens bruikbaar kon zijn :no :rofl

 

Holy Olie van Weetje is topic waarin ik eea verder zal beschrijven aangezien dit ook gaat over winning met olijfolie ipv andere soorten en ik dit als laatste stap ook ga doen en id toekomst verder ga "experimenteren" hiermee.

 

Straks 1st maar eens wietthee maken, schijnt op diepr nivo spierontspannend te werken: eens proberen, ik hoef er "niks" van te merken behalve dan niet "zo'n stijve nek" de hele dag, baadt het niet dan schaadt het niet en misschien dat ik, met alles bij elkaar het roken van/in combi met, tabak helemaal kan laten omdat i genoeg andere manieren heb om de receptoren ed te tackelen.

 

nu is het genoeg voor vandaag ff verder kijekn op forum en dan relaxd tv kijken, ben ik wel aan toe wat afleiding, was weer eens, desondanks ander voornemen, behoorlijk hectisch vandaag en dat kost me BERGEN energie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Ik heb de wietolie (met hennepzaadolie versie) 1x 1 druppel op een "joint" gedaan, dwz vloeitje ingesmeerd, klein beetje tabak en heel klein beetje wiet vd smaak en toen maar de fik erin..

 

Lijkt me nu niet echt een gezonde combinatie voor medicinaal gebruik.Hennepzaadolie moet je nooit verhitten ivm Benzo(a)pyreen vorming en tabak kan je beter vervangen voor Greengo.Zit trouwens ook minder teer in.Alleen wietolie gebruiken zonder hennepzaadolie.Dosering moet je zelf bepalen.

 

Namaste :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

1e x en meteen ook laatste x, puur wil ik nog wel eens doe maar aangelengd: geef mijn ppportie maar aan fikkie :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

De plantaardige olie is bedoeld voor inname, niet om op je vloei te smeren.Wanneer je toch plantaardige olie wilt gebruiken, gebruik dan palmolie ecologisch verantwoord.Je moet dit wel zien als positieve kritiek. :no

 

Namaste :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo zie ik het ook, maar olie op een joint doen wil ik sowieso niet meer omdat dit voor mij niet werkt.

Druppelen werkt veel beter.

 

Heb trowuens net vandaag flesje hennepzaadolie gescoord, biologische olijfolie licht stuk moeilijker bij mij in het dorp maar vindt het nog wel, moet ff geod "winkelen" ervoor.

 

Heb nu pure olie staan maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om het op een vloeitje te gaan smeren om te gaan roken.

 

Heb ook ff doorgenomen wat je in andere wietolie topic plaatste waruit ik me heb teruggetrokken: klare taal en Wernard gaf mij ook al eea mee over inzetten verschillende olien en werking van ed.

 

Terpenen is iets wat bij mij heel erg in beeld is bij gebruik, vooral met als invloed stemmingsverbeteraar en eetlust opwekker, kan het verschil goed merken dan.

 

 

 

Sativa/Haze trke ik normal gesproken niet goed id bovenkamer maar in een olie zou dat wel eens heel anders uit kunnen pakken bij mij kom ik nu al gaandeweg en verder gaand da: goh mooie witte compacte toppen met een goed bodystoned effect achter en sta ik weer aan het begin van nieuwe wegen inslaan en meer en meer puur medicinaal gericht met cannabis bezig gaan zijn vraagt toch nog wel een ommeswitch bij mij.

 

Graag leer ik van anderen, heb snel wel wat op/aan te merken maar met alles wat ik terugkrijg doe ik dus wel iets

 

Die palmolie: daar bakten wij vroeger de frietjes in bij de patatkraam, hele fijne goede olie maar had dan weer niet vermoedt dat je dit als basis voor een rookzame olie in zou kunnen zetten, weer wat geleerd ook al zal ik er geen gebruik van gaan maken, die 1e x heeft me wel genezen

 

tabaksvervangers ben ik al eerder mee bezig geweest maar vanwege de rookbehoefte om stress af te reageren ben ik daar niet verder mee gegaan toen, knack? heette dat en ik heb ook tabaksvervangende kruiden een tijdje gebprobeerd als alternatief maar nithing beats my Drum uptill now helaas alhoewel ik, door gebruik vd olie nu voor een tijdje een enorme terugname in rookbehoefte constateer, als ik voor mij afdoende druppel dan rook ik op een hele dag maar 3 joints en verders niks waar ik aners er overdag al 10 oprook met af en toe een sigaretje.

 

Zondagavond laat was mijn olie op: heb maandag een joint of 15 gerookt en ook de nodige sigaretten.

Vandaag, nu ik weer olie heb, nu mijn 2e joint maar verders niks en ook geen trek in tabak ed, ben ook wel klaar met tabak maar net nog dat laatste stapje moet ik nog en hoop dat, mede door de olie, snel te kunnen gaan zetten.

 

Ik heb snel last van een speedy gevoel als ik een wiet/hash tot mij neem die wat meer psycho activiteit oproept, zou dit voor mij heel anders uitpakken als ik ipv de gewoonlijke manier van tot mij nemen, het druppel via olie?

 

Dit zijn dingen waar ik nu mee ad slag wil, ben een indicia man maar dat is dus wel gekoppeld aan wijze van inname, misschien kun je er wat meer op ingaan Elmanito?

 

De plantaardige olie is bedoeld voor inname, niet om op je vloei te smeren.Wanneer je toch plantaardige olie wilt gebruiken, gebruik dan palmolie ecologisch verantwoord.Je moet dit wel zien als positieve kritiek. :no

 

Namaste :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat minder roken is wel gebonden aan iets naders "raars" wat bij roken optreedt: zien roken doet roken was dat volgens mij?

 

als ik in visueel contact met iemand ben en die steekt sigaret of joint op dan ben ik ook direkt hierna aan het roken en ga daar al snel in mee , ook dan, inmiddels nu na wat langer gebruik, rook ik toch minder als dat ik anders dan zou doen.

 

Bij films en op tv onstaat die behoefte trouwens niet bij mij, kan ik prima mee leven maar in een gesprek met iemand is het kassa als die een peuk opsteekt.

 

Zo nu 1st nog maar eens goed kijken wat de verhoudingen ook alweer moesten zijn voordat ik gaa aanlengen met olijfolie en een deel met hennepzaadolie.

 

Heb ook mooie flessen gescoord bij de apotheek, iets grotere pipetflesjes vh druppelen en 300ml flesjes voor opslag aangelengd ipv hele batterijen pipetjes omdat ik toch nog (1e keer he) een behoorlijke hoeveelheid heb gemaakt maar eea hiervan komt terug in topic van Weetje nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...