Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

stijnd

Kweken in studentenkamer.

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ben een student die op kot zit in Leuven (Belgie:)). Ik zou graag voor de "fun" eens plantje zetten op mijn kamer. Nu vroeg ik mij af welke soort ik hiervoor neem? Ik zou de plant zeker niet groter als een meter willen. Ik heb een lange tijd liggen denken om een micro kweekkast te maken, maar dit leek me allemaal vrij duur of vergis ik me hierin? Moest ik een kweekkast maken zou deze ook zeker niet groot mogen zijn. Ik zit dus met het dilemma, kweekkastje maken of gewoon de plant op mijn kamer zetten.

 

Wat stellen jullie voor? Geen grote plant, welke wietsoort of is eender welke lowrider soort goed? Als ik geen kweekkast gebruik ga ik dan iets van opbrengst hebben? Gaat de plant ook niet te hard rieken?

 

Bedankt voor de hulp!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn zelfs leden die kweken in een pc kast!

Denk ruim de mogelijkheden zijn er vaak wel

 

Kastje kun je het hele jaar laten draaien , gewoon in de zon kun je maar 1 kweekje doen...

 

Paar tl's of spaarlampen kost je ook niet veel

12 volt fan uit een oude pc slopen en er een adapter op aansluiten

Zo heb je een goedkope afzuiger

 

En een bloeiende plant ga je ruiken...

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoi,

 

ik heb vorig jaar toevallig twee zaadjes gevonden in een zakje wiet (geen flauw idee hoe dat kan trouwens, maar swat)

deze heb ik voor het raam gezet en verzorgd zoals ik gewoon was van in de moestuin

de plant is uitgegroeid tot een monster van 2m, wel alleen deftige bladeren aan de kant van het raam

hij heeft wel hard geleden onder het kotleven vooral dan de onregelmatige uren licht

bijgevolg is ie pas heel laat beginnen bloeien en heeft hij nooit grote toppen aangemaakt,

we hebben er ongeveer 25 gram afgehaald (op zich een belachelijk slechte oogst)