Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

HighLife

2010- Alles in volle gang- Op naar die Top oogst ;)

Recommended Posts

@ Cannabizznis:

1e Week oktober zijn die klaar

Leb27 is een Deens soortje inderdaad. Deze zal iets eerder klaar zijn :smoke

Zwitsers als de pest. :blink: Leb 27 en Leb 27 x Lib 30 van indoflow gekregen neem ik aan? Die "Leb 27" van indo is een Lebanese, origineel van Bluehemp uit Zwitserland, de Deense (van indo) zijn de Lib 30's. Lebanese is idd wel eind sept/begin oct ongeveer klaar ja.

 

Ziet er allemaal lekker uit trouwens. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja klopt. Die hebben we van Indo mogen proberen ! :smoke

 

En bedankt :blink:

 

HL

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Highlife :smoke

 

Wat een leuk project heb jij lopen zeg en wat een hoop leuke soorten.

Zo te zien gaat het ook allemaal wel lekker op die zaden na dan( 3 van 32 :blink: )

 

Ik hoop dat je een volle bak mag krijgen :wave:

 

Groetn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Mr.Morris ! :rofl

Bedankt man :nerd maar zoals gezegd gaat ook niet alles direct op Wietforum. Ja dat van die Autoflowers was flink balen! :smoke Wat een domper.. en tijdverspilling :wave:

 

Maar.. Beter laat als niet, hebben we toch nieuwe (AF) zaden op ontkiemen gezet.

* Auto ak

* Big Devil

+- 40 (niet alles op foto)

Het grootste deel hiervan wordt een zadenkweek mee gedaan (de mooisten), om volgend jaar een aantal super gave auto flower velden te zetten. :blink:

 

FF 'n paar picca's...

Die stekken bak is waar ik het eerder al over had.. :D

 

gallery_19927_8338_223312.jpg

gallery_19927_8338_97297.jpg

gallery_19927_8338_160335.jpg

 

De stekkenbak..

gallery_19927_8338_116729.jpg

gallery_19927_8338_362269.jpg

 

Laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

wohoo ! :blink:

 

Toch nog AF'jes :smoke

 

Idd. beter laat dan nooit en van welke plant zijn die stekjes ?

En zijn deze nog om outdoor af te bloeien ? Want is dit dan niet aan de late kant ?

 

Ben benieuwd naar het resultaat...

 

En die Big Devil lijkt me wel een leuk soortje

 

BioMan :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehj Bio :wave:

 

'T is zeker aan de late kant... :rofl maarja... zo blijf je in je vrije tijd ook nog lekker bezig. En bij alles leer je wel weer iets :D dus waarom ook niet.

En mochten die planten op die spot gejat worden( :smoke ) , dan behouden we die soort in ieder geval nog :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ehj Bio :rofl

 

'T is zeker aan de late kant... :nerd maarja... zo blijf je in je vrije tijd ook nog lekker bezig. En bij alles leer je wel weer iets :D dus waarom ook niet.

En mochten die planten op die spot gejat worden( :smoke ) , dan behouden we die soort in ieder geval nog :blink:

Da's dé mentaliteit :wave:

BioMan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hey hey highlife,

 

ben je nu eindelijk es klaar met zaaien en stekken of ben je grenzen aan het opzoeken? :smoke

het gaat lekker bij je man!heb ik jou dan alleen maar de lebanon27 gegeven of toch ook de leb x lib versie?

ik weet het niet eens meer :blink:

ikzelf zie de verschillen tussen beide zeer duidelijk in het veld...de leb x lib schieten nu in bloei...de lebs groeien en groeien en groeien nog wat meer...

meer paars in de lib x leb..minder in de lebs.stammetjes rieken wel wat hetzelfde van beide soortjes..

hoest met de royal danes dan?hebbie ze ook al in bloei staan?van alle royal danes die ik heb bloeit er nu zo'n een derde deel!

ik vindt het de meest uitbundige groeier van mijn totaal assortiment..

nah,ik houdt oeh in de smiezen he..

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indooo :)!!

 

Joaaa ;) we gaan lekker door :)!

Ja nee, ook heb je ons de libXleb versie gegeven! :kill: die gaan hopelijk nu ook erg lekker :punk: !

Van mij mogen ze allemaal nog wel ff een flinke groeispurt maken... B)

Als het zo blijft als nu zou het niet veel worden. ;) (zijn nu een meter +-)

 

Van de Royal Danes bloeide laatst nog niks.. Eigelijk helemaal nog niks.. Op de Henkes Lolland na :bier Deze was als enige serieus met de bloei begonnen...

 

 

 

 

@ topic

Binnenkort de autoflowers naar buiten toe :P

 

 

HL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt me geinspireerd HL :punk:

ik heb net ook een paar stekjes gesneden, puur om te leren ;)

 

Hier staat ook nog niets in de bloei, buiten de AF'jes natuurlijk, die is al bijna uitgebloeid (zadenkweekje) :)

Moet me maar eens dringend een propagator gaan aanschaffen, plastic zakken is ook maar niet :kill: da's voor het volgende bezoek aan het tuincentrum ;)

 

B)

BioMan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig Bio B)

 

bijna je zaden gewonnen al dus ..nice!

gelukkig zijn die propa's niet zo duur ^^...

 

En van wat heb je stekken gesneden?

 

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb al een propagator ondertussen en de stekjes gaan goed heb ik de indruk, moest je me willen volgen check mijn signature :lol:

 

Soortje weet ik zelf niet, dacht dat het Top44 ofzoiets was, 't waren Freebees...

 

Ik blijf je volgen B)

BioMan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Groene Vrienden :j

 

Ik dacht ik update de boel weer ff een beetje... :lol:

De stekkie's zijn allemaal lekker aangeslagen en staan nu al lekker met de voetjes in de modder te wroeten :P

 

De auto flowers gaan deze week de openlucht in ;)

 

Bij onze eerste stek gingen we nog even langs om wat mannen eruit te vissen en wat bij te voeden met bloedmeel.

Dit voor een sterker wortelstelsel, grotere bloemen en voor de gezondheid van de dames :huh:

De planten hadden een lekkere groeispurt gemaakt :tu

Alleen was er wel slakkenschade te betreuren :dope: .. hopen dat het hierbij blijft en de rest nog aantrekken zal ;) Er is goed gestrooid :) Alleen wel jammer van die regen steeds.. én je korrels zijn pleite, en de slakken komen massaal je planten soldaat maken :vape: Er zijn er een paar verloren gegaan (of voor de helft)...

 

 

Hier de picca's :(

 

De bloei komt er echt in ;) Alle planten konden we identificeren :bier

gallery_19927_8338_51191.jpg

 

Leb27

gallery_19927_8338_363547.jpg

 

Lowberry

gallery_19927_8338_425952.jpg

 

Bij deze is de slakken schade redelijk te zien. Ik dacht eerst dat het van konijnen kwam.. maar 't waren zeker weten de slakken.

gallery_19927_8338_157745.jpg

 

Lowberry

gallery_19927_8338_239885.jpg

 

Weer een leb

gallery_19927_8338_374634.jpg

 

Lowberry

gallery_19927_8338_173913.jpg

 

Leb

gallery_19927_8338_356650.jpg

 

:)

gallery_19927_8338_262055.jpg

 

Nog een aantal (mooie) mannen eruit getrokken.

gallery_19927_8338_30338.jpg

 

Lowberry en Leb27 :D

gallery_19927_8338_382532.jpg

 

Dit voor deze spot :D

Wat er nog staat is 100 % vrouwelijk en geeft dan weer een stukje 'rust' :D Over een weekje of 2 maar weer even strooien met slakkenkorreltjes :D

 

 

Ben zo terug met meer :D

 

Highlife

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er zeer knap uit!

er zijn sommige plantjes die geen bladpuntjes meer hebben? Is dit door de slakken?

 

grtz

 

edit: nvm, tzijn stekjes:p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook nog even wat picca's van een andere spot. Op deze spot zijn ze nog lekker wat gegroeid gelukkig. Ik hoop dat er nog 1tje de 2 meter gaat aantikken :P

Bij deze spot hebben we nog een stuk of 5 mannen eruit gehaald. Er staan ook hier nu alleen nog maar green lady's :vape:

Op deze spot staan:

Ierdbei

NDB X DF

Henkes Lolland

Royal Dane

Lib30 X Leb27

Lebanon 27

Jamil

Welke welke is weten we niet meer bij allemaal .. maar gewoon maar wat picca's dan :dope:

 

Ook op deze spot enorme slakken schade!

Hier zijn we wel een plant of 10 kwijt geraakt aan die k*t beesten :lol: Hier ook lekker wezen strooien dus met anti slak korrels en met bloedmeel korrels voor elke plant een hand :bier

 

De schade... :)

gallery_19927_8338_340797.jpg

gallery_19927_8338_232029.jpg

 

gallery_19927_8338_299812.jpg

 

gallery_19927_8338_13607.jpg

 

Dit is een NDB X DF

gallery_19927_8338_5519.jpg

 

Ook..

gallery_19927_8338_260585.jpg

 

Deze weet ik zo niet

gallery_19927_8338_477240.jpg

 

Een Henkes. Deze dame is het meest ver in bloei van iedereen

gallery_19927_8338_70563.jpg

 

gallery_19927_8338_263310.jpg

 

gallery_19927_8338_393033.jpg

 

gallery_19927_8338_427791.jpg

 

HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie planten, nu alleen nog een berg wiet oogsten.

slakken zijn bij mij al zo goed als uitgeroeid, in het voorjaar zat het er vol mee nu na flink strooien niet meer :lol:

ik strooi ze als een mijnenveld rondom mijn spot, haha geen ontkomen aan voor de slakjes..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hy

 

@ mdvtje

Dankje man :j

Dat met die puntjes.., komt door het toppen denk ik :lol:

 

 

@ Cannabis for all

Bedankt :) Het weer mag inderdaad wel wat verandering aannemen... :P Nou is het ook niet bar en bar slecht.. maar wat extra zonne uurtjes zal zeker geen kwaad kunnen :bier

Blijven afwachten dus ... ;)

 

 

@ cannabizznis

Ik hoop maar dat die slakken uitgegroeid zijn :vape: :) Ze zijn HUGE :( als ze nog groter worden... is in 1 maaltijd alles op geserveerd. . . :dope:

 

 

Grts HL

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey hey hey highlife,

 

ben je nu eindelijk es klaar met zaaien en stekken of ben je grenzen aan het opzoeken? :)

het gaat lekker bij je man!heb ik jou dan alleen maar de lebanon27 gegeven of toch ook de leb x lib versie?

ik weet het niet eens meer :lol:

ikzelf zie de verschillen tussen beide zeer duidelijk in het veld...de leb x lib schieten nu in bloei...de lebs groeien en groeien en groeien nog wat meer...

meer paars in de lib x leb..minder in de lebs.stammetjes rieken wel wat hetzelfde van beide soortjes..

 

grtzz,indoflow

joo... :P

bij mij precies hetzelfde...maja..kheb ze ook van de zelfde top breeder :vape:

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blijf het een beetje irritant vinden dat er verkeerde namen gegeven worden aan die soortjes.. Leb 27 en libanon 30 zijn 1 en dezelfde soort, wat indoflow Leb 27 heeft genoemd is in feite gewoon mijn Lebanese.

 

Lebanese dus, Leb 27 en Libanon 30 zijn benamingen voor de Deense Lebs, niet voor die van mij, dat spul komt origineel uit Zwitserland, van Bluehemp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi Blowmonkey

Dat is me bekend, je hebt dat inderdaad meerdere keren gezegd en geloof het zeker wel...maar ik heb ze strikt apart gehouden en zie hetzelfde als Indoflow... :lol:

 

hoe heet die, wat Indoflow leb27 noemt, van jou dan officieel?

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hetzelfde wat ik in m'n voorgaande posts zei, Lebanese.

 

Leb 27 en Libanon 30 zijn allebei benamingen voor dezelfde Deense genetica, een Libanees soortje die al 30 jaar in Denemarken werd geteeld, vandaar de namen Leb 27 en Libanon 30. Indoflow is daarmee in de war geraakt en heeft de Lebanese zaadjes die ik hem vorig jaar heb gegeven "Leb 27" genoemd, wat dus niet klopt. Als je "Leb27" van indo hebt gekregen, hernoem ze dan aub gewoon Lebanese, dat is de juiste benaming. Benaming is ook het enige wat ik ter discussie stelde, niet de afbloeitijden..

 

Dus, de Leb 27 aka Libanon 30 komen bij Zenseeds vandaan.

Lebanese kwamen origineel van Bluehemp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) Gaat gewoon HEERLIJK man ! :P

 

Die LowBerrys zien er wel goed uit moet ik zeggen ! Hopelijk gaat deze zich ook in de bloei bewijzen en pas dan mogen we hopen dat ze lekker smaakt :bier :dope:

 

De naam ziet er alvast veelbelovend uit :lol:

BioMan (die hier jaloers zit toe te kijken :vape:) :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

People,

 

Okee okee okee Blowmonkey.. B) Wat jij wil ;) Voortaan '' Lebanese''

Neem me nie kwalijk B)

 

@ Bloody en BIO:

Bedankt jongens ;)!

Maar niet jaloers zijn Bio :lol: Dit kan jij ook volgend jaar heb jij 2 keer zo veel staan toch :)

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...