Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bazz f

Bazz aan de micro

Recommended Posts

he man

 

mooi vol veldje aan t worden en 1 week 12-12 zei je :verrygood

netjes man en ze willen nog wel n goeie 1.5 a 2 weken doorgroeien nog nu.

 

ik zeg 1 op 1 voor je nu al :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey m8, ja gaat lekker zo. Niet het netje helemaal vol kunnen krijgen, maar dat is aan mezelf te wijten.

 

Hoe graag ik die 1/1 ook zou willen, ik ga er maar niet vanuit. Dan valt het eindresultaat ook nie tegen :verrygood Maar we blijven positief he :wacko: Ik laat ze die resterende 1,5-2 weken gewoon doorgroeien, op aanraden van Whazzup. Mocht er toch nog enkele uitschieters tussen zitten, trek ik ze alsnog omlaag.

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

netje komt wel vol maar heb geduld en ik denk dat je ze verder uitelkander had moeten binden

om t gehele veldje vol te krijgen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij gaan ze heel mooi :wacko:

Ik zou ze inmiddels wel helemaal dieven.... laat die power maar in wat nuttigs gaan zitten :verrygood

 

Grtz,

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo dacht ik net ook Koi, dus toen de lamp aansprong:

gallery_1563_1261_1480706.jpg

gallery_1563_1261_336375.jpg

 

Hierbij laat ik het, hetgene wat net 1-2 cm onder het net zit, zit er nog. Dit zal (hopelijk) nog even doorgroeien en op gelijke hoogte komen.

 

Hey Clown, ja je ken niet alles hebben he :wacko: er zal een keer komen dat die vol komt :verrygood

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hou daar wel van!

Netjes geschoren :wacko:

 

:verrygood

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben wel trots op je vriend

mooi hoor allemaal en ja de volgende x komen ze je hokkie uit

onee n tent hebbie :verrygood

 

cheers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Clown, dat doet me goed!

 

Ja de volgende run staan de Killing Chunk's van Hupla op de plenning, verwacht wel aardige boompjes met die mooie cross. Aangezien ik 12 zaden heb, wil ik die gelijk op 12/12 starten.

 

Zojuist toen de lamp aansprong:

gallery_1563_1261_1728184.jpg

 

Ik heb her en der een paar haartjes gespot, niet denderend veel. Maar de bloei komt eraan! Ze hebben vanavond weer een mixje gehad, alleen de Voodoo is gehalveerd in dosis. Ook heb ik de Iguana Juice meegegeven.

 

Mij werd geadviseerd om 1e week bloei (ik ga uit van zichtbare bloei) te beginnen met de Iguana, omdat ik net wat haartjes zag heb ik iv 1ml/L (advies) 0,75ml/L gegeven. Per plant 750 ml, van de week hadden ze alleen water gekregen, 400 ml per plant.

 

Van Whazzup had ik al begrepen dat de Ana's flink van Calcium houden, helaas heb ik niet iets direct binnen handbereik om dit op te lossen. Vandaar dat ik de Sensizyme weer heb meegegeven, hopelijk werkt het.

(voor diegene die het goed zien, rechtsvoorin de foto)

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Bazz.

 

Het ziet er goed uit man!

dat doe je erg goed zonder te meten :verrygood

 

Je ben ook weer flink aan het knakken geweest zie ik haha.

maar niks op aan te merken hoor.

 

Koop wel even een termometer man :wacko:

 

Ben benieuwd naar de toppies :( succes.

 

Grtz, Pan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey PDP, jup ik mag niet klagen :verrygood :wacko:

 

Ja daar geniet ik echt van, stammetje beetje soepel wrijven tussen de vingers en omgooien die hap

 

Tja op 't moment word elke eurie op zn kant gezet, maar heb wat apart gelegd voor filtertje, denk dat er ook wel een metertje bij komt :(

 

Ik ben ook reuze benieuwd man, lijkt wel alsof de groei er lichtjes uitgaat. Maar goed, zaterdag staan ze ook 2 weken op 12/12, dus niet geheel gek. Mocht er iets te laag bij het net zitten, dan zal ik de laatse binding weghalen zodat het nog wat omhoog komt.

 

We gaan het zien!

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Bazz,

het ziet er leuk uit, :verrygood

Hoe ben jij tevreden met de AN-voeding?

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Torsti, dank je wel! Wel ik ben gestart op Special-Mix (reden is bekend), hierdoor heb ik een advies van Twinnie gekregen aan de hand van het medium. Het enige wat ikzelf er tot nu aan toe gevoegd heb (mede dankzij Hupla) is Sensizyme. Dit heb ik anders gedoseerd als aangegeven namelijk 3ml/L ipv 5ml/L. Voor de rest hou ik Twin's advies aan.

 

Volgende rond start ik ze op light-mix en hoop dan wat meer met de flessen aan de gang te kunnen gaan, en tegen die tijd ook wat meer toevoegingen te kunnen gebruiken.

 

Wel een tip: als je het zegel van de fles(sen) helemaal heb verwijderd, leg een stukje boterhamzak op de opening voordat je hem dicht draait. Als je dan de volgende keer de flessen schud, spuit de voeding je niet om je oren, iets wat mij wel overkwam :verrygood

 

Ik weet niet met welke spullen van Advanced gebruikt, maar mocht je de Piranha gebruiken, goed roeren!!!! Eerste keer dacht ik goed geroert te hebben, maar in de opvangbak sloeg het snel neer. Iets wat me nu niet meer overkomt.

 

Ga gelijk in je topic kijken :wacko:

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Bazz,

ik ga met Connoisseur A+B an de bak.

Jouw waarschuwing met de flessen had ik al gelezen.

De ondichte flessen staan nog bij Doc :verrygood

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wel een tip: als je het zegel van de fles(sen) helemaal heb verwijderd, leg een stukje boterhamzak op de opening voordat je hem dicht draait. Als je dan de volgende keer de flessen schud, spuit de voeding je niet om je oren, iets wat mij wel overkwam :verrygood

 

Ga gelijk in je topic kijken :wacko:

 

BF

 

Haal het zegel er voorzichtig af,zodat het heel blijf en prop die terug in de dop.Je zal merken dat hij niet meer lekt.Dit omdat wij hier gewent zijn dat de doppen verzegeld zijn ipv de flessen.In de states werken ze net ff anders.

 

Mocht je zegel toch kapot zijn kan je er een stukje huishoudfolie of een boterham zakje overdoen.Dit doet ook zijn werk.

 

Beste blijft het zegel bewaren.Na een paar keer krijg je het goed onder de knie hoe het zegel er het makkelijkste afgaat.

 

Succes en ik blijf het volgen.

 

Grtz twin

 

Ps mocht iemand anders vragen hebben kunnen ze me ook rustig pmen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Torsti, ik zag het inderdaad in je topic, ik ben benieuwd! Tja, ik trok die zegel er gelijk af :)

 

@ Twin, nu helaas te laat. Maar zoals jezelf al zei, met een stukje boterhamzak lukt het ook. Bedankt!

 

Had wat pics genomen gister, ik heb volgens mij nog niet uitgelegd hoe ik mijn inlaat geregeld heb. Aangezien ik van bovenaf afzuig, heb ik een stuk slang (125 mm) door de inlaat rechtsonderin gestoken. Deze hangt naar boven, precies op de scrog richting de lamp. De koudere aangezogen lucht komt direct bij de lamp, en verlaat het weer aan de achterzijde. Ik gebruik dus verder ook geen fan voor luchtcirculatie, mede vanwege het geluid, en tot nu toe gaat het goed.

 

Ik denk mede daardoor dat ik zo laag kan gaan:

gallery_1563_1261_493865.jpg

gallery_1563_1261_2542467.jpg

Dit zien jullie normaal niet, omdat ik deze weghaal voor de foto's ;)

 

Ik ben bang dat de groei eruit is, ik heb alle 2 de potten vanavond uit de tent gehaald, en heb toch een flink wat bindingen los moeten maken omdat ze zo diep in het bladerdek verstopt zaten dat ze niet meer omhoog kwamen. Hierdoor heb ik de lamp voor de zekerheid 1 schakel (2-3cm) hoger gehangen.

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus je zuigt volkomen passief af?

That's pretty cool :)

Hopelijk krijgen je plantjes genoeg verse lucht!

T zou zonde zijn als het een verschil maakt in opbrengst..

 

Tot de volgende,

 

Ciao,

Banaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jup dat is de enige inlaat Banaan, ik zou eventueel nog de flap aan de achterzijde open kunnen zetten. Maar hou deze optie achter de hand ivm met de zomer die eraan komt.

 

De slang is geperforeerd, dus er komt ook wat lucht laag bij de planten vrij.

 

Ik blijf het zeggen, so far so good :)

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dus je zuigt volkomen passief af?

That's pretty cool ;)

Hopelijk krijgen je plantjes genoeg verse lucht!

T zou zonde zijn als het een verschil maakt in opbrengst..

 

Tot de volgende,

 

Ciao,

Banaan

 

nee er zit n 125 mm pliegerfan die afzuigt en de pijp geeft verse lucht :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Northern Lights die nog steeds in een hoekje staat te genieten:

gallery_1563_1261_319999.jpg

 

gallery_1563_1261_586910.jpg

 

Staat nog steeds in de 6,5 L pot, heb geen ruimte om haar groter te geven. En tot nu trekt ze het prima, de plastic is overigens voor het uitlekken na water van onderaf in een teiltje te hebben gegeven. Hou mn tentje liever schoon :)

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo die staaat er lekkers bij :)

word n heel leuk mooi rondje met je 2 anestheesen en 1 NL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey maat, ja ze staat er inderdaad lekker bij, ze krijgt ook de Advanced spulletjes mee. Alleen wat vaker vanwege de kleine pot. Ook heb ik in die pot voor de gein wat wormen erin geknikkerd :)

 

Nieuw filtertje is besteld, zodra die binnen is komt die er gelijk in te hangen.

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het bij jou net zo lekker ruikt als bij mij :)

 

Heerlijk soortje, ook medicinaal ;)

 

Gaat super daar bij je :)

 

Tot snel.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

he man ik ziet toppen :)

dat gaat lekker en laat die kindercola flessen maar kommen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah de vaste trouwe kijkers :D

 

BS, de geur valt nog mee om eerlijk te zijn. Zal ook wel gaan schelen als de trichs gaan verschijnen (en ik maar wachten :) )

 

Clown, ja RAAK is on the way :) Zal nog wat fanleaves wegknippen die het licht ontnemen van enkele topjes.

Hier trouwens hoe de NL meegeniet:

gallery_1563_1261_2026298.jpg

gallery_1563_1261_2026298.jpg

 

De Ana's hebben nu 9 dagen zichtbare bloei achter de rug, dus we hebben nog wat te gaan :D

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...