Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
klikodog

info over vaporizers gevraagd

Recommended Posts

normaal ben ik erg van het zelf opzoeken in dit geval effe niet .

ik kreeg net een telefoontje van me ex vriendin dat ze kanker heeft en aan de vaporizer moet .

nou vroeg ze mij te kijken welke een goeie is, nou heb ik geen verstand van die dingen .

nou is mijn vraag aan jullie of jullie je ervaring van een vaporizer om die hier te melden zodat ik een keus kan maken tussen alles soorten en types .

 

bijvoorbaad dank

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evert de verdamper naar mijn mening de beste wel duur maar dan heb je ook wat. :rofl

 

Visit My Website

 

 

 

Zwaar ....... voor je exvriendin man heel veel sterke .

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

 

Arizer Extreme is goed te doen en is wat meer mobiel als een verdamper van Evert, die van Evert neem je niet zo snel ff onder de arm en is wat breekbaarder.

 

Ik gebruik zelf de Arizer Extreme, ben nog joint verslaafd dus veel te weinig helaas :rofl

Als je geen flinke blower bent dan voldoet deze goed, anders kun je beter voor Evert's Verdamper gaan omdat daar veel meer in/uit kan (daarom moet ik er ook nog 1 hebben id toekomst als ik helemaal geen joints/tabak meer rook).

 

De Volcano is ook erg goed maar behoorlijk ad prijs tov de andere 2 en alleen ballonnen (voorzover ik me herinner).

 

3 soorten al:

Evert's Verdamper (alleen verdampen)

Arizer Extreme (verdampen, ballonnen en ook potpourri geur ding)

Volcano (alleen ballonnen)

 

Heb je ook nog de Vaporizer in diverse uitvoeringen maar daar zou ik bij wegblijven omdat die volgens mij na een aantal keren gebruiken niet meer zo werken als ze zouden moeten :)

 

Misschien dat iemand een adres weet waar zijn ex de verschillende verdampers zou kunnen testen voordat ze overgaat tot aanschaf?

 

Van de Evert Verdamper weet ik dat je hem kunt testten in sommige koffieshops, staat ook op Evert's site, de Volcano hebben ze (zeker in A'dam) staan id koffieshop maar de Arizer weet ik niet maar als ze die zou willen testten dan kan dat altijd wel geregeld worden, stuur maar ff een PM in dat geval :)

 

Wat voor kanker heeft je ex en gaat ze wiet vd apotheek verdampen?

Misschien dat olie een alternatief kan zijn voor verdampen wat niet naar voren komt vanuit de reguliere sector omdat olie lijst 1 is en BMC dat dus niet levert :P

 

Hoop dat Wernard hier een reactie plaatst, goeroe op medicinaal cannabis gebied.

 

Veel sterkte voor jouw en je ex de komende tijd en dat je ex als definitieve winnaar uit de strijdt mag komen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

godsgift bedankt voor je tip ziet er zeker goed uit enkel 2 nadelen , 1 is de prijs ze heeft niet echt veel uit te geven , en de ander het ziet er zeer breekbaar uit , bij de meeste mensen moet dit vast geen probleem zijn enkel ik zie het breken ervan zeker gebeuren .

 

lostchild de soort kanker is me effe ontschoten na genoeg wiet en rum hier kom k nog op terug .

de soort wiet of olie weet ik nog niet maar dat is gelukkig zelf te maken dan rook ik maar eens een keer niet alles op .

 

bedankt voor jullie steun .

Share this post


Link to post
Share on other sites
deze kwam ik laatst tegen in een boekje ik weet niet of die goed is maar hij is wel goedkoop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey klikodog,

in welk stadium is de kanker?

wie raad haar een verdamper aan en waarom?

Oftewel welk effect wordt er van de verdamper verwacht?

Greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
deze kwam ik laatst tegen in een boekje ik weet niet of die goed is maar hij is wel goedkoop.

 

Zou ik niet doen die kit, nooit stabiel temperatuur te regelen met een verf afbrander :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je die 2 nadelen aan de echte van evert vind, kijk dan eens naar de vapir one. ik heb ze beiden en ben ook over de vapir one goed te spreken. werkt nauwkeurig,

makkelijk, niet breekbaar, minder duur (150 euro) en handzaam.

Succes!

 

xxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf de Arizer Xtreme, prima apparaat... Gebruik hem altijd met ballon... Is ook een stuk goedkoper dan de verdamper en vulcano!

 

Deze link is misschien handig voor wat gebruikerservaringen!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik het zo lees dan is de Cannabis voorgeschreven door doctoren, dan kan ze met het Cannabis recept een Volcano aanvragen voor 300 euro ( normaal 500 euro ), deze kan vergoed worden door je ziekenfondsverzekering en anders is het mogelijk als je een recept hebt om het op te voeren als bijzondere ziektekosten bij je belastingaangifte.

 

 

Sterkte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zouden ze er moeilijk over doen als je de verdamper van Evert op je ziekenhuis kamer zou zetten ?

Er komt geen rook vrij , geen schadelijke stoffen voor je mede patieënten

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

wordt het nog gezellig ook :D heel de afdeling aan de :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey klikodog,

in welk stadium is de kanker?

wie raad haar een verdamper aan en waarom?

Oftewel welk effect wordt er van de verdamper verwacht?

Greetz Weetje

 

het preciese verloop van de ziekte weet ik nog niet maar ze zei dat het vermoedenlijk al 2 jaar er zit ze had het over uitzaaiingen ,been merg en mild en vermoedenlijk ook der longen , het is nog maar zeer recent geconstateerd .

de dokter kwam zeker nog niet met de verdamper je weet hoe die malloten zijn erg beperkt met de medicijnen , maar ze blowt al best wel lang en best veel dus weet meer van de magische plant .

in eerste instantie in der gedachte wilt ze stoppen met roken en gaan verdampen .

en gezien ik verder denk , chemotherapie staat haar zowie zo te wachten dan kan flink door dampen met de juiste wiet / olie zeker helpen .

en de soort wiet er is big bang in de bloei dus daar kom ik een voorlopig een eind mee , ik wou eigenlijk het een tijdje plat leggen maar goed dat gaat een doorstart worden met een andere soort en welke daar ga ik me in verdiepen

 

rest ook bedankt voor je toevoegingen en gebruikers ervaringen zijn zeker altijd goed .

 

buble goeie vraag , maar vast dat er gemekker over komt maar goed .

maar een dokters verklaring is voor der vast geen moeite om teregelen en ik zou het nou wel erg leuk vinden als ze in het ziekenhuis zouden gaan zeiken over het medicijn wiet wat dan niet toe gediend mag worden .

maar goed zeiksnor heeft het bij het juiste eind , dan word het er gezellig en dat mag nou vast niet maar goed , een mens heeft het recht om zich zo prettig mogenlijk te voelen en als daar hulp stoffen bij horen dan is dat maar zo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk ook eens op vaporizer-info.com..

 

Als het financieel haalbaar is, is het wel aan te raden voor een iets duurdere convectie vaporizer te kiezen. De Arizer V-Tower is een prima apparaat, en redelijk betaalbaar. Als je ook dmv ballonnen wilt verdampen is de Extreme of Volcano een goede keuze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo is het kliko :rofl

 

Suc6 met je zoektocht ik zou voor de volcano of evert de verdamper.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lostchild het gaat om ziekte van hodgkin .

 

tomas bedankt voor je link is zeker goed lees voer .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb zelf de 'reiziger' versie van 'de verdamper', die is wat kleiner dan de klassieke (je kan hem zelfs aansluiten op de accu van je wagen). Denk dat je hem voor ongeveer 250 euro al kan kopen en in mijn ogen is dit een superverdamper! Heel lekkere smaak en een verdamping op de juiste temperatuur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...