Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

gappie

Ja zeker hij kan zomaar vallen !

Recommended Posts

@dennissie

 

Jij wilt dus graag in het gevang voor een paar plantjes? Je wil graag die politiestaat? Stem dan vooral

op die pruik.

 

Volgens mij moet je nog eens goed gaan lezen waarvoor Wilders nu precies staat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat er te veel parasieten en klaplopers rondlopen.Ik werk zelf ongeveer 60 uur in de week en hou bijna nix over.Elke werker heeft 1,5 parasiet op zijn rug. Bejaarden worden zelfs nog maar 1 keer in de week gewassen omdat er geen geld meer is. Het loopt gewoon spaak. Dit is een beknopte versie omdat ik geen zin heb om 10 paginaas vol te tikken. En nee...ik ben geen racist. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kabinet met Wilders komt er denkelijk toch wel omdat hij veel stemmen gaat halen (niet de mijne) maar dat lost zich vanzelf weer op en wel in no- time:

 

Hoevaak kun je de kamer uitlopen of een inhoudelijk debat uit de weg gaan als je deelneemt aan de 2e kamer?

 

Ben maar gewoon een chronisch zieke die geheel buiten zijn schuld om moet parasiteren op de maatschappij zoals sommigen dat zien, vindt het erg jammer dat de maatschappij (en dat ben jij) zo egocentrisch aan het (ge) worden is dat alleen eigen en korte termijn belang telt en wat er vd rest terechtkomt, tsja meedoen of kapot, weg, pech gehad voor je want je wilt niet klaarblijkelijk.. fijn om zo gezien te worden door je medemens en ik weet zeker dat ik zo beoordeeld zou worden aangezien je bij mij van buiten (nog) niets kunt zien.

 

Oude tijden gaan herleven, het begon ook ooit eens met een menneke met een fingerspitzengefuhl om via populisatie de massa aan zijn kant te krijgen, was dat toen je haar verven voor mannen not done was :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahum, mijn excuses want ik ben het geheel met je eens qua text, volledig.

 

Jammerlijke is dat bij Wilders de politie staat er ook bij zal komen. En dat is niet

zo'n hele fijne gedachte.

 

Effin, we zullen het gaan zien. Alles beter dan wat er 4 maal zat toch?

 

@lostchild

 

Denk nou niet echt dat jij de parasiet zal zijn hoor! Integendeel. Iedereen kent dat type import wel. Er is natuurlijk ook nog

een behoorlijk Hollandsch tokkie aandeel, maar teveel van het eerste.

 

Ben blij dat ik mag werken voor jou hoor.........Ziekte is al erg genoeg!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat wel maar er zit wel een groot risico in dat, vanwege de onvrede jegens de "gevestigde orde" er veel mensen gaan protest stemmen en we een nog groter zooitje ervoor terugkrijgen.

 

Ach we lopen 5jr op de USA achter, nog ff wachten op onze eigen Obama dus en het zou ook wel wat zijn om ook een minder partijen stelsel te gaan hanteren, scheelt een boel hopeloze coalities en kiezers die iedere keer overstappen naar een andere partij omdat die op dat moment net ff in het nieuws is met iets en dat blijft hangen :)

 

Wil je echt weten wat je kiest doe dan niet de kieswijzer maar lees de partijprogramma's vd partijen op de hoofdpunten eens door en maak dan een keuze, op waar de partij voor staat en niet de man/vrouw die je bijna dagelijks op tv ziet.

 

Partijprogramma's hebben mij eea wel doen inzien na doornemen, was eerst ook wel aangesproken door het onderbuik geroep moet ik toegeven, dacht een 2e Pim en dat was wel wat, maar was al snel uit de droom, deze is veel geniepiger en doortrapter en eenmaal gekozen is er bijna geen weg terug meer dan, ja kabinet weer laten vallen :rofl :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

En nee Lost child met parasieten bedoel ik uiteraard geen zieken,die worden juist tekort gedaan omdat het geld naar "echte" parasieten gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja hoor. Wilders, parasieten en "dat type import".

 

Om deze discussie niet verder in haatdragende en respectloze termen te laten ontsporen, en na al drie klachten preventief gesloten.

 

Goed alternatief vind je HIER

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...