Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
the-constant

Onze ip-adresjes

Recommended Posts

Hoe waarborgen of kunnen we dat in ieder geval dat onze fijne ip adressen niet worden achterhaald, bijvoorbeeld naar aanleiding van de (indoor) kweekverslagen!? :wacko: ben gewoon ff benieuwd hoe de popo daar mee omgaat... en wij natuurlijk

 

Gr. the-constant

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan via een proxy server internetten, komen ze ergens anders uit.

 

maar volgens mij mogen de platte petten niet zomaar overal een ip adres vandaan plukken, dit ivm de privacy wet.(weet ik niet zeker)

 

ik zelf houd altijd in men achterhoofd dat iets wat jij of een ander hier zegt niet de waarheid hoeft te zijn.

je kan je dus wel voordoen als een hele grote kweker, terwijl je alleen maar een paar planten hebt staan.

 

en andersom kan natuurlijk ook. dus een kweekverslag zal nooit echt als bewijsmateriaal geleverd kunnen worden.

 

groeten munsterman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zitten op een separate goeie server, en wietforum zal geen ip-adressen vrijgeven!

Je privacy is gewaarborgd bij deze :wacko:

 

Zolang ik hier aanwezig ben is er 1x een discussie geweest van iemand die dacht dat hij via het forum gepakt was. Ze kwamen bij zijn ouders thuis kijken waar hij zijn foto's up-loade en zijn verslag bijhield. Het bleek niet zo te zijn, dus nooit iemand via hier gepakt! (zijn hok is niet gevonden)

 

De stelregel is: SMOEL HOUDEN, EN DRAAIEN !!!

 

M.a.w: Vertel het niemand, en pak het goed aan. De grootste verrader kan jezelf zijn, want de nsb-ers slapen nooit, en je buurman ook niet :o

DIT (klik) is mijn verslag, en ik draai niet via proxy ofzo, gewoon vanaf simpele pc.

 

Succes, we zijn benieuwd naar je verslag!

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zolang ik hier aanwezig ben is er 1x een discussie geweest van iemand die dacht dat hij via het forum gepakt was. Ze kwamen bij zijn ouders thuis kijken waar hij zijn foto's up-loade en zijn verslag bijhield. Het bleek niet zo te zijn, dus nooit iemand via hier gepakt! (zijn hok is niet gevonden)

 

Volgens mij weet ik welke dat was.

Gevlg was dikke paniek. :wacko:

Complete verslagen werden door de makers gedelete.

Zo is er heel veel informatie verloren gegaan. :o

 

Was volgens mij vorig jaar of zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en als ze het toch doen FOCK DIE KK BLAUWE PETTEN heb ze toch al zovaak genaaid dan doen ze maar eens wat terug BTW ligt thuis toch niets meer wat ze niet mogen zien na aanleiding van vorige keer dak gepakt was heb ik geinformeerd en het blijft een klein risico maar van hun mocht ik er altijd een paar voor me eigen neerzetten en als ze al zo zielig zijn dat ze dan via internet me pakken en naaien naja dan zien we het wel weer

 

 

 

maar wees niet bang volgens mij is er ook nog zoiets als beschermings wet van internet of zo dwz dat ze je niet zomaar mogen pakken omdat er volgens hun plaatjes op internet bij staan (je kunt ook nog gehacked zijn snap je) en ze mogen niet zomaar binnen kijken tenzij ze een tip hebben maar die moet wel geldig zijn

 

heel verhaal kortom het maakt niets uit om hier iets te plaatsen daar doen ze niets mee

 

 

grt smokiebear

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep was vorig jaar,

was nog een knulletje idd die thuis woonde.

kon niks bewijzen(zijn we hier gek op) en was zodoende alleen paniek aan het zaaien.

 

dussss.

succes met je kweekverslag :wacko:

 

grz brt :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
We zitten op een separate goeie server, en wietforum zal geen ip-adressen vrijgeven!

Je privacy is gewaarborgd bij deze :wacko:

 

Als de politie dat zou willen heb je daar weinig tegen in te brengen.. Ongeacht op welke server je zit, hij staat namelijk wel gewoon in Nederland.

 

Deze discussie is al talloze malen gevoerd, maar we mogen aannemen dat 'ze' vooral achter de grote jongens aan gaan. Alle geposte kweken hier vallen daar echt niet onder imo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou dat weet ik ook niet wat je daar zegt thomas want GL is anders aardig lekker en groots bezig dus maja je zei grote jongens he mss dat dat scheelt voor green lady haha :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tomas heeft helemaal gelijk 123 tje en het is bekent waar je zit .

 

Maar als je niks te verbergen heb dan maakt het niet uit toch .

Share this post


Link to post
Share on other sites
We zitten op een separate goeie server, en wietforum zal geen ip-adressen vrijgeven!

Je privacy is gewaarborgd bij deze :wacko:

 

Zolang ik hier aanwezig ben is er 1x een discussie geweest van iemand die dacht dat hij via het forum gepakt was. Ze kwamen bij zijn ouders thuis kijken waar hij zijn foto's up-loade en zijn verslag bijhield. Het bleek niet zo te zijn, dus nooit iemand via hier gepakt! (zijn hok is niet gevonden)

 

De stelregel is: SMOEL HOUDEN, EN DRAAIEN !!!

 

M.a.w: Vertel het niemand, en pak het goed aan. De grootste verrader kan jezelf zijn, want de nsb-ers slapen nooit, en je buurman ook niet :o

DIT (klik) is mijn verslag, en ik draai niet via proxy ofzo, gewoon vanaf simpele pc.

 

Succes, we zijn benieuwd naar je verslag!

 

green-lady

Duidelijk verhaal! en je hebt inderdaad een goede stelregel,, voordat ik hiermee begon wist ik al dat ik me aan deze moest houden!!

 

Heb mijn verslagje trouwens al gestart! zie hier:

Eerste kweekverslag 50x PP

 

Thanks voor je reactie! :D kreeg vragen hierover van mn vrouwtje hahah

 

Gr. the-constant

Share this post


Link to post
Share on other sites
We zitten op een separate goeie server, en wietforum zal geen ip-adressen vrijgeven!

Je privacy is gewaarborgd bij deze :wacko:

 

Dat is goed om te horen, het heeft me altijd wel iets tegen gehouden om wat vaker te posten omdat je nooit weet wat ze uit kunnen halen.

 

De beste en eenvoudigste manier om je IP nummer te verbergen is door zogenaamde proxy servers in te loggen en dan naar deze stie te gaan via dat andere IP nummer.

 

Bijvoorbeeld als je Firefox gebruikt dan kan je FoxyProxy downloaden (via addon) en kan je meteen een paar youtube filmpjes bekijken hoe je foxyproxy in kunt stellen.

Ik gebruik deze zelf ook en daarnaast gebruik ik nog HideIP maar daar moet je voor betalen want dan kan je gebruik maken van snelle servers.

 

Meestal gebruik ik hide-ip of proxy servers als ik een film op een buitenlandse website niet mag zien vanwege rechten.

 

Via proxy ben je ook niet 100% anoniem want log lijsten houden bij wie wat waar en al is het een heel gezoek als men echt wilt en veel heel veel moeite erin wilt steken dan komen ze nog achter je IP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal cyberghost weer eens gebruiken, dan zit ik ineens weer in Duitsland :wacko:

leuk progje voor als je het niet vertrouwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles kan... maar informatie onrechtmatig gekregen... dan ga je vrijuit nog voor je proces begint...

 

Had ook ooit die gedachte... maar het blijkt niet zo eenvoudig te zijn....

 

Je kan, als je wil alles achterhalen... maar ze mogen dat niet gebruiken,tenzij ze misshien een rede hebben om daar onderzoek achter te doen...

 

Trouwens weet je, ik ben een zeveraar.... wel 3L per dag.... ph 5,8 met ec van 3,0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ikzelf werk in de automatisering en kan echt ALLES zien wat mensen doen. Binnen mn eigen netwerk dan.

Dus andere beheerders kunnen dit ook.

 

Maar het moet wel idd op de juiste juridische manier achterhaald worden en dat lukt niet zomaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...