Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Strohrum

Bijna gepakt

Recommended Posts

Ik snap zowieso niet waarom mensen zich druk maken met die kleine tentjes. Als je er een mamoeth in zet oke maar das van een andere grootte

 

groet parve

 

Hèhè, ik ken ook mammoth tenten met maar 5 planten ;)

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat verhaal kennen we ondertussen wel hoor GL daar zouden we bijna een apart topic over kunnen maken.

strafrechtelijk gezien lijkt me de link tussen WF en een hok vrij moeilijk in elkaar te zetten voor OM denk ook

niet dat ze daar de tijd voor hebben voor zo'n klein hokje.

 

 

 

einstein zei ooit:

 

The life of the individual has meaning only insofar as it aids in making the life of every living thing nobel

 

wraak doet het tegen overgestelde vandaar dat je er voorzichtig mee moet omspringen voordat het terug reflecteert op jezelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hebben ook tijd om bij de verkeerde deur aan te kloppen;

 

;) :lol: ;)

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat is de politie die doen niks anders als koffie drinken, donuts eten en boetes uitdelen.

en zorgen dat ze genoeg benzine in de auto hebben zitten om er van door te gaan als ze

het te heet onder de voeten wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F*piep*cking hell zeg.

Kunnen we niet een NL staat ergens in Spanje oprichten?

 

ik ga met je mee, hoeft niet eens het meest zonnige deel te zijn... veel mooie vrouwen ook niet nodig, hoeft zelfs ook geen mooi uitzicht op zee te zijn.

 

was het hier maar anders.......... ;)

 

@ parve,

politie is op zich niets mis mee, dat zijn uitvoerders van beleidmakers, de prioriteitenstellers, de politiek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tuurlijk dan heb jij nog nooit op bureau gezeten, stelletje hypocriete gasten zijn het.

let wel ik heb weinig problemen met ze hoor, maar als ik er dan toch zit begin ik met

altijd meteen te irriteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo daar was ik weer ff met een korte update,

 

Nadat ik vorige week zaterdag verhaal ben wezen halen bij oom agent op het buro, heb ik ze vriendelijk

uitgenodigd om bij mij thuis te komen kijken.

Ze zouden rond 13:00 uur langs komen, maar heb ze echter nooit meer gezien, laat staan er nog wat van gehoord.

 

Ik had op het buro wel gezegt dat ik inderdaat een kast heb staan, en dat die dienst doet als spuit cabine, inclusief

filter voor de verflucht waar ik allergisch voor ben.

 

Ze mochten zo komen kijken en dan doen ze het niet eens.

 

Wat ze me wel konden vertellen is, dat het GEEN FOUT van hun was, dat ze op verkeerde adres waren binnen gegaan.

Volgens hun was het echt een fout van de tipgever.

 

Al met al toch nog goed uitgepakt, en voorlopig maar weer ff naar de shop als de voorraad op is.

 

Grtz Strohrum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar al die achterdochtig heid zal bij de oplettende

agent misschien toch wel wat doen opwaaien en

zal je adres in zijn achterhoofd houden.

ik zal er niet meer kweken tenminste niet meer

op dat adres, maar dasmijn bescheiden mening :lol:

 

grtzz DH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben het helemaal met DH eens.

Zegen dat je een spuitcabine heb zo helemaal uit het niets...

Ik zou er niet eens meer aan denken om te rommelen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

snap niet helemaal waarom je ze bij jou uitnodigt?? weet niet in wat voor huis je woont maar als jij nummer 27 hebt en hij 47 dat scheelt toch aardig wat.. misschien heeft dit allemaal wel nooit wat met jou te maken gehad en heeft iemand uit baldadigheid een tip geplaatst bij die buurman van je?? of hij kweekt grootschalig in zijn schuur natuurlijk! :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@devils haze

Hier in dit huis wordt nooit meer wat gekweekt, tenminste niet binnen onder een lamp.

Hooguit van de zomer buiten achter op het dak van de keuken.

 

@gappie

Helemaal uit het niets heb ik niet gezegt, dat ik een spuitcabine heb staan,

dat heb ik gezegt naar aanleiding van woorden van de agent die het over een grote kast had, en ja die staat idd bij mij in de schuur, bij de buurman staat echt helemaal niks watvoor een kast zou kunnen doorgaan

 

Voor er planten in gekweekt deed de kast inderdaat echt dienst deed als spuitcabine,

de verf van 10 jaar geleden zit er allemaal nog in laag op laag, dus dan mogen ze van mij best wel komen kijken hoor

geen enkel bezwaar.

 

 

@salinas

Heb liever dat ik ze uitnodig om te komen kijken, als dat ik een keer thuis kom en me deur ligt er om wat voor reden dan ook uit, daar heb ik al helemaal geen trek in.

 

grtz Strohrum

Share this post


Link to post
Share on other sites

om eerlijk te zijn, ik zou ze nooit uitnodigen.

 

houd er rekening mee dat je het risico loopt dat ze iets ''vergeten'' bij jou, en dat ze een dag of 2 later dat even komen ''ophalen''.

 

en je deur eruit? als ik het allemaal goed gelezen heb, heb je nu zelf je locatie onveilig gemaakt. ''omdat ze helemaal niet bij jou moesten zijn''.

 

groeten munsterman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja wil niet ook nog eens gaan zeiken...

Maar je kent de forumspreuk "klep houden en draaien"?

Je moet helemaal niets verklaren en al helemaal niet even "verhaal" gaan halen

 

En zoals hierboven wordt getikt zou ik ze al helemaal niet uitnodigen :wacko:

Als je wat vaker met die gekken te maken hebt gehad piep je wel anders

Munsterman kent de klappen van de zweep ook wel zo te lezen

 

Nee , als ik het zo lees heb je het niet echt slim aangepakt dude...

Kweken kun je daar de eerste paar jaar wel vergeten

Hoop dat het een wijze les voor je is geweest

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben t met gues eens je had zo als ik eerder zij beter ff diep adem moeten halen ff stil leggen,

en gewoon weer draaien.

nu ben je er geweest terwijl je er in princiepe nix mee te maken had gewoon niet reageeren was beter geweest.

jij hebt nu daar vast t kwartje laten vallen nu.

niet slim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...