Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

babylonboy

Coöp guerilla 2010

Recommended Posts

ik weet niet beter als binnen en experimenteer bij schoonmoeders in de tuin :lol:

 

Meerdere schoonmoeders?

Doe je goed ;)

 

grtz HL

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach..The Clown heeft een groot hart ;) ...wel slim voor zadenkweekies :lol: ....adopteer een schoonmoeder... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo dan, gezellig hier :P

 

nu moet ik zeker iedereen persoonlijk gaan replyen ;)

 

@ Green Silhouette : handig hè zo'n vol automatische dimmer :D, als je denkt dat er iemand in de buurt is schuif je er even een wolkje voor. By the way ik houd van pruimen :D

 

@ Pepperfreak : mooi dat het allemaal is gelukt, je gaat heel veel plezier hebben van je tentje ;), ik houd je in de gaten en we houden contact.

 

@ digibetic : spannend hè, zie je het all voor je. 2 van die lamstralen kruipend door de bossen in hun camouflage kleding, met nachtkijker en kompas. Uit de handen zien te blijven van de sterke arm der wet. lol. Makes Modern Warfare look like a videogame. ;)

Die nachtkijkers zijn trouwens behoorlijk aan de prijs, eerst een zien hoever we komen zonder.

 

@The Clown : hey maat, we zetten de bloemmetjes buiten :D. Mijn schoonmoeder heeft ook een tuintje... op haar buik.

Ze heeft 6 kinderen gebaard dus de grond is we vruchtbaar ;)

 

@ super#skunk : bedankt voor je inbreng maar dit gaat niet lukken :D

 

@ P H donner & carpe_diem :prijsvraag? dan eis ik wel mijn deel op aangezien dit mijn topic is ;)

 

@ Highlife : The Clown organiseerd nbiet voor niets allemaal meetings door heel Nederland; in ieder stadje een ander schatje :D:

 

zoh nu ik weer...

 

ben net even op pad geweest naar de eerste spot.

Na twee keer mn linker Nike kwijt te raken eerst maar even terug naar huis voor een paar goeie stappers.

 

Weer aangekomen, een kleine 15 minuten vallen opstaan en weer struikelen, welgeteld 4 keer slootje springen waarvan 3 keer hetzelfde slootje, ( ik zat steeds aan de verkeerde kant :P)

 

Eindelijk gearriveerd, wat een rust en weelde.

 

Het open veld is gericht op het zuid-westen. Dus volop zon maar hopenlijk niet teveel wind.

Verder is het allemaal lekker fris en groen.

gallery_18400_9400_557188.jpg

 

Ik heb maar 1 fototje, want snugger als ik ben was mn accu leeg :lol:

 

Morgen meerdere plekken bekijken en foto's maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Morgen meerdere plekken bekijken en foto's maken.

 

ehh..neem wat grondmonsters mee van je spots voor ph en ec analyse en een monstertje oppervlakte water van slootjes of zo in de buurt... ;)

gr Carp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als er een hek staat neem ik aan dat er wel eens iemand komt tog ??

 

en waarom zou je niet beginnen met stekken en die weer stekken ??

 

groeten

 

skunkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ carpe_diem : dat was ook het plan maar met vordt in de grond valt het nog niet mee een fatsoelijk bodem onderzoekje te doen.

 

@ super#skunk : dat hek is voor de koeien die er lopen, deze plek kom je niet zomaar, het is een kavel van een aantal hectaren groot en aan het begin van de zomer staan hier 10 koetjes te chillen, die daarna worden verplaatst naar een ander kavel, omdat de zon er vol opstaat Stekken wil ik wel maar daar heb ik de ruimte niet voor, mijn kast staat al vol met een binnenkweek. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ben net even op pad geweest naar de eerste spot.

Na twee keer mn linker Nike kwijt te raken eerst maar even terug naar huis voor een paar goeie stappers.

 

Weer aangekomen, een kleine 15 minuten vallen opstaan en weer struikelen, welgeteld 4 keer slootje springen waarvan 3 keer hetzelfde slootje, ( ik zat steeds aan de verkeerde kant ;))

 

Eindelijk gearriveerd, wat een rust en weelde.

 

Ik heb maar 1 fototje, want snugger als ik ben was mn accu leeg ;)

 

Haha leuk zo'n stoned 'tripje' naar je spot,, alleen 't heb ook nadelen hahaha :lol:

 

Die spot .. Locatie is waarschijnlijk wel goed- Alleen wel veel (grote) bomen en struikgewas. Die zullen wel aardig geworteld zitten.

Dit lijkt me niet erg voordelig?

 

Ik kijk uit naar de foto's :D

 

HL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn pa is landbouwer en aan de weide te zien en aan de afbakening te zien is het echt te zien dat er daar die zomer zeker koeien/vaarzen zullen worden buitengestald.. Mijn pa gaat soms in de wei wel eens gaan kijken of het waterpompsysteem nog werkt.. sorry dat ik het zeg maar volgens mij ben je in juli al de flikker met die spot..

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is ook nog niet de spot, we hebben al een aantal veel betere op het oog.

Nog even wachten tot de vorst hier uit de grond is want alles is echt knetterhard. Dan gaan we samen op pas en meteen bodemmonsters nemen.

 

Ik heb net een kleine bestelling gedaan bij froebanke, waar anders, 10x Afghaan en 10x Royal Dane 09. Met deze 2 soorten ben ik van plan een zadenkweek te zetten danwel geurilla dan wel in de tuin, licht eraan.

 

Verder nog niks te melden, nog aan het denken kijken lezen en plannen.

We hebben ondertussen 5 kantjes met aantekeningen die straks een battle-plan moeten gaan vormen.

 

Ik houd jullie op de hoogte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken de plek redelijk goed en heb er nog nooit echt veel levendigheid gezien maar je hebt denk ik wel gelijk en aangezien je blijkbaar uit ervaring spreekt neem ik je advies voor lief :lol:

 

bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij www.vreeken .nl kun je brandnetelzaadjes halen om de boel mee af te schermen :lol:

Echt handig voor guerilla-hekjes te laten groeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT leer quoten, lees hier hoe we het graag willen.

 

€1,90 voor 14.000 zaadjes van de Grote Brandnetel. Daar kun je een dik veld mee aanleggen. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaahh.., Dat hebben me'n maatje en ik ook geprobeerd. Maar bij ons geen succes.

Het zijn geen zaden zo groot als bij wiet, het zijn van die ieniemienie dingetjes... Nou ja je kan 't proberen. Mengen in fijn zand, en dan verspreiden gewoon..

Maar is maar afwachten dus of het ook daadwerkelijk werkt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

eerst laten weken in water voor 24 H!!!!!!

Anders strooi je voor niks en vreten de vogels het op,da's zonde.

het is redelijk kiemkrachtig zaad,de moeite waard

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) Oeps ! dat hebben we niet gedaan ;)

 

Maar we hebben nog een zakje liggen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor nog geen 2euro is het sowieso de moeite waard te proberen, toch??

 

Beetje natuurlijke stealth is altijd goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd leuk experiment, het mooiste is een spot waar brandnetels al groeien natuurlijk...dan weetje dat de grond daar ook perfect is( zie de spots van bv indoflow)...

http://forum.hanfburg.de/fhb/showthread.php?t=217689

ontkiemen zou ik doen met de metode van Dame Blanche.

zaad mengen met een paar liter zaai en stekgrond en 2 dagen donker op kamer temp laten liggen...en stooien met een bijna regenbui.

klaar maken bij regen verwachting dus..

http://www.wietforum.nl/Ontkiemenverspenen...lek-t25394.html

 

gr Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ carpe_diem : bedankt voor de weereens super links, die info van hanfburg was ik al de hele tijd naar opzoek helemaal geweldig, bij het bekijken van de spots dus even piccas maken en proberen te vergelijken.

 

van de week nog 2 spots bezocht, maar ik heb een vaag gevoel dat ik niet de enige ben, ik kon verder niks vinden aan rotzooi maar, ook niet zien of de boel platgelopen was door die klote sneeuw.

Zoals de vorige spot is nog niks definitief, we hebben er nog meer op het oog en gaan daarna een beste keus maken(daarom carpie komt jou linkje erg goed van pas)

gallery_18400_9400_634173.jpg

spot1a

gallery_18400_9400_2142879.jpg

spot1b

gallery_18400_9400_542165.jpg

en 100 meter verder op spot2

 

Nu wil het geval dat er alweer een pak sneeuw ligt, dus nog even geduld hebben met de andere plekken bekijken.

 

Wel goed nieuws!

 

2 dagen na het plaatsen van mijn bestelling bij froebanken, is mijn zending vandaag binnen gekomen, altijd een leuk begin van het weekend.

En niks is minder waar, wat een toffe toko. i.p.v. 10 zaadjes per zakje, trof ik er 12 :lol::

 

gallery_18400_9400_701485.jpg

netjes verpakt

gallery_18400_9400_293472.jpg

12 stuks royal dane

gallery_18400_9400_247347.jpg

en 12 stuks afghaan.

 

dat was het dan weer even. Reacties vragen en opmerkingen welkom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit die spot. Lekker groot, vast wel voldoende zonlicht.

 

Mooie zaadjes ook, die willen wel denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie open spots inderdaad ;) alleen ? is het er niet heel erg drassig ?

De spots waar die wij hebben bezocht, met dat gras zoals daar en die berken.., het was bij ons echt heel drassig en ongeveer de minste grond die je kan hebben,,

Maar is dat bij jou niet het geval .. dus? (hoop ik!!!)

 

Of (vanwege de vorst) nog geen bodem- onderzoek kunnen doen?!

 

HL

 

 

ps: Nice seeds btw :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook eens zo'n spot bezocht, ik zou het NIET doen want volgens mij wordt het zeeeeer drassig, kijk maar eens in de grond, waarschijnlijk geen grond maar een soort turf achtige ondergrond wat erg veert als je erop staat ( maar ja het is nu koud..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jullie hebben allemaal gelijk, ik heb geen idee wat de bodem is. Door de vorst is alles knetterhard staat er totaal geen begroeing meer en door de sneeuw is alles plat.

 

We ga ook gewoon meerdere plekken af die onze interesse wekken en maken daarna een definitieve keuze.

Zoals ik al zei hebben we meerdere plekken op het oog, het het is alleen bijna onmogelijk om op dit moment een goede keus te kunnen maken afgaande op het soort bodem.

 

Ik heb steeds mijn camera bij me, mede als denkmantel en plaats daarom ook alle foto's die ik maak.

 

Wel fijn dat jullie meedenken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...