Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

wakki

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Speel hem ook niet op de Xbox want ik ga niet betalen om online te kunnen gamen......... maar speel hem op de PS3 en dan ook nog een dik dobly surround systeem erbij in de woonkamer (waardoor mijn vrouw er leip van wordt :rolleyes: ) en dan is het net of je er midden in zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb net de ACR gehaald, en dat vindt ik echt een goed wapen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik speel het op de pc

 

 

mijn steam id is

 

Techno1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan een mod zorgen dat ik de originele post met de lijst in nog kan blijven aanpassen? (updaten)

Voila lijstje voor PC,PS3 en xbox users :rolleyes:

 

PC gamers:

amok1986
stoney070
Techno1984
_HyperLynx_

PS3 gamers:

exoticgarden

xbox gamers:

Marv NWK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemand die hier echt zwaar baalt van de servers in COD MW2 je kan niet meer met een clan enzo.. Eigenlijk het leuke aan de PC versie hebben ze weggehaald.. drama.

 

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die clans suckte toch vooral als je zelf niet in een clan zit en vervolgens tegen een clan moet.

en vervolgens de een na de ander je met zijn mes zit neer te hakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xbox live is the shittt... Tag= NL020

 

COD mw2 :lol:

Fifa 2010 ;)

Pro evo 10 ;)

 

Als je wilt verliezen hoor ik het wel haha :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb van de week dat xbox live gehaald, gister een internet kabel dus ik ga van de week is kijken hoe het werkt.

Als het lukt ga ik ook Call of duty online spelen op de 360!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb van de week dat xbox live gehaald, gister een internet kabel dus ik ga van de week is kijken hoe het werkt.

Als het lukt ga ik ook Call of duty online spelen op de 360!

 

Hook me up:D:D NL020:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS3 rules en ook nog eens gratis zou mooi je Xbox om gaan ruilen voor een PS3 heb je ook gelijk een Bluray speler :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn er hier nog mensen die battlefield bad company 2 gaan halen voor de xbox 360?????

die komt op 4-3-2010

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hook me up:D:D NL020:D

 

Als het werkt ga ik je up hooken ! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 ding baksteen t is kut om je aan te melden op xbox live ik snapte er in het begin nix van :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha die man in de winkel zeg jaaa het is simpel, je doet een internet kabel in je router(ofzo) en je gaat naar xbox live, dan vragen ze hoe je wilt betalen dan doe je de code bla bla bla en dan kan je spelen....

 

Nou ik kan heel dat xbox live al niet vinden :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

 

ik speel mw2 op de pc en ik zou graag de nuke title willen halen. wil iemand met mij een game joinen zodat ik die ff snel kan krijgen? :rolleyes:

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb pas sinds 2 dgn weer xboxlive Gold abbo.

 

Speel nu pas weer mw2 onder tag subasonic en ben vaak online (niet tot veel anders in staat de laatste tijd helaas)

 

Als we nu eens een WF clan/party whatever je het maar noemt tegenwoordig oprichten voor maw2?

Kenne we ze lekker nuken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Valt me beetje tegen dat niet meer mensen op de xbox spelen eigenlijk ;)

 

Snap ik........... Ik zou nooit gaan betalen voor online gamen daarom heb ik een PS3 dat is gratis online gamen ik ga niet eerst 299,- uitgeven voor een console en dan ook nog een gemiddeld 60,- voor een game en dan ook nog eens een online abbonement afsluiten...........

plus de PS3 is ook nog eens een Bluray speler.

 

Dus ik zou zeggen allemaal je Xbox inruilen voor een PS3 :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen fanboy gedoe svp frans ;)

 

Een xbox heb je al voor 199 en je kunt "gratis" spelen, iets wat op de PS3 niet kan.

 

Online abbo kost je 37 euries dat is wel afzetterij maar je HOEFT niet online te gamen dus geen argument om wel of niet een console aan te schaffen.

 

Pas als de PS3 het mogelijk maakt games op een "andere" manier te spelen dan aanschaffen op Blue Ray komt ie er bij mij pas in :lol:

en ik ben echt Playstation fan hoor, mocht je denken van niet.. vanaf de 1st Playstation zat ik vooraan en heb nooit wat gehad met een Playstation waar ik met die zooi van M$ nu al aan mijn 9e gamepad zit en 5e console in 3jr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een xbox heb je al voor 199 en je kunt "gratis" spelen, iets wat op de PS3 niet kan.

 

uh??? ikke nie begrijp....... of bedoel je de crack??

nou dan heb ik nieuws voor je las laatst op het net dat men eindelijk de PS heeft gekraakt dus is een kwestie van tijd voordat je deze op de markt voor een paar tientjes kan laten ombouwen. linkje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xbox Arcade kost €199 en idd de .. manier van backups spelen

 

Elke PS3 heeft aparte eigen firmware en de BlueRay - PS3 combi maakt elke truc in no time waardeloos, geforceerde update vanuit Sony en klaar :lol:

 

daarom waagt men er zich ook niet zo serieus meer aan vanuit de "scene" , ja af en toe een losse flodder zoals de link die je post.

 

"Door de kraak is het in theorie mogelijk om gekopieerde spellen te spelen."

“Er zijn al modchips voor de PS3 in omloop, maar wij hebben nog geen enkele werkende chip gezien.” Huys doelt hierbij op de Infectus"

 

en die jongens van Infectus zijn echt goed maar die lukt het ook niet, Japanners zijn behoorlijk slim ;)

 

Net vd kerst ging mijn 3de xbox kapot en serieus overwogen toen PS3 aan te schaffen maarja xbox wint het nog desondanks bagger hardware en betalen voor online gamen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je weet niet wat je mist man waw 1 of 2 tov cod 1/2/3 ;)

Heb ze allemaal gespeeld overigens :lol:

 

COD2 is pre 360 gamen, in waw 1&2 zie je tenminste waar je op schiet :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...