Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

souljah1h

Afzuiger + Filter

Recommended Posts

Voor mijn aankomende kastje heb ik een afzuiger + filter nodig, het gaat om een kastje van 75 breed, 80 hoog en 50 diep. Nou ben ik opzoek naar een kleine afzuiger / filter alleen kan ik niks vinden. Heb het Bouwdoos topic tot pagina 40 doorgelezen maar kwam in een paar topics het volgende tegen:

 

http://www.desjop.nl/Kool_Filter_125_mm_fl...N_art_3981.html

 

Deze verkoopt deze shop niet meer want de pagina is verdwenen :likken: nou ben ik opzoek naar een klein afzuigertje + filter voor in me micro kastje! Wie helpt me opweg? Of heeft iemand een DIY ( Do it yourself ) oplossing?

 

En zoals een echte nederlander betaamt, het mag niet teveel kosten! <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hay,

Als je een afzuiger van 100m³ hebt kan je er 100m³ filter bij kopen: klik hier

Als je low budget wil gaan en graag knutselt: klik hier

 

Het zou kunnen dat er ook een voorbeeld van een zelfbouwfilter op het forum staat. Ik heb gewoon in google icmag filter getypt omdat i kwist dat er daar meerdere mooie voorbeelden zijn <_<

 

Greetz,

choc'cos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt er aan wat je er in wil gaan hangen he. Als je met TL gaat rommelen dan kan je met een kleine aan de gang en anders word ie echt wat groter, anders krijg je geheid problemen.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er komt een TNeon in te hangen van in totaal 72 watt! Zoveel heb ik dus niet nodig. Een afzuiger heb ik nog niet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een prijzen allemaal <_< Moet nog even nadenken over hoe ik het wil doen. Een geur neutraliseerder ook geen optie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neutralizeren doe je het nooit,...je bedoeld maskeren. <_<

 

 

Als je omgeving niks mag ruiken, dan is een filter een must. !

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon kleinste koolstof filter halen 125 m3 ofzo en die in de kast hangen dan bij de gamma praxis een ventilator voor in de wc of badkamer van 30 euries en die in het kastje schroeven zie je aan de zijkant van je kastje allen een mooi roostertje en die koolstof filter gewoon aan de binnenkant van je kast aan de ventilator plakken met tapen en een slangen klem dingen maken bijna geen geluid en zijn goed te regelen met snelheid doe ik ook in mijn stekkie kastje

 

groetjes

 

skunkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt goedkoop een afzuigkap van de rommel markt, gelijk een 3 standen schakelaar ! zag er laatst 1 liggen voor euro 1,50 !! beetje creatief knutselen en een koolfilter aan de afzuig kant te bevestigen en klaar voor weinig ! <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb in mijn voorgroeikastje het kleinste filter hangen wat ik kon vinden. Kost 35euro en een buis afzuiger voor 20 euro. Werkt perfect. Ik heb hem gekocht bij growcenter noord.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb voor zo'n project een klein filter met daar een sunon fan 220v opgeschroefd doet het goed, is alleen niet lekker te controlleren. Ik heb hem gewoon in een shop gehaald, maar kan geen merk of wat dan ook vinden. Maar er zwerven een paar topics met zo'n afzuig sysyteem.

 

Bijvoorbeeld : Skunkmonster

 

En dit is die van mijn:

 

gallery_13519_9238_54705.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb voor zo'n project een klein filter met daar een sunon fan 220v opgeschroefd doet het goed, is alleen niet lekker te controlleren.

 

De reden dat je niet goed kan regelen komt door een te "zware" regelaar. Als je de regelaar vervangt voor een regelaar geschikt voor het regelen van maximaal 0,5 Ampere dan zal de fan wel goed zijn te regelen !! <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ homegrower1967 : We zijn er om elkaar te helpen niet waar! Had ook al je reactie meegelezen in lostchild zijn topic, maar dat was ik nog aan het bestuderen.

 

Dus van mijn kant dank je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...