Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
xqlusiveboz

Stucen?

Recommended Posts

Hallo Lieden,

 

vandaag druk bezig geweest aan het hok. De binnenkant is betimmerd met green board water gipsplaat. Nou was het voor mij de vraag of de binnenkant gestuct kan/moet worden of is dit ivm LV en dergelijke niet mogelijk?

Ik twijfel op dit moment tussen stucen of dat zwart/wit folie.

 

What to do?

 

Groeten :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

stucen? maak je er ook een badkamer van :lol:

 

z/w folie er tegen aan nieten en klaar.

 

waarom moeilijk doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha jah zo af en toe ff een douche nemen in het hokkie :lol: Nee, ik zat er aan te denken om de naden tussen die gipsplaten en de schroeven te egaliseren, op die manier zijn die groene platen natuurlijk ook gelijk wit.

Het is misschien een beetje overdreven om dit te doen, maar het leek me wel netjes.

 

Als ik folie zou moeten gebruiken is de zwart wit folie dan de beste optie, qua reflecteren, of dat zilverkleurige radiatorfolie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

of mischien 3 lagen grondverf

is mooi mat wit

 

greetZZZZZZZZZZzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

zwart/ wit folie is naar mijn mening de beste optie om licht te laten weerkaatsen!

 

zwart tegen schimmels

wit voor de juiste weerkaatsing

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haha jah zo af en toe ff een douche nemen in het hokkie :lol: Nee, ik zat er aan te denken om de naden tussen die gipsplaten en de schroeven te egaliseren, op die manier zijn die groene platen natuurlijk ook gelijk wit.

Het is misschien een beetje overdreven om dit te doen, maar het leek me wel netjes.

 

Als ik folie zou moeten gebruiken is de zwart wit folie dan de beste optie, qua reflecteren, of dat zilverkleurige radiatorfolie?

 

 

Ik wil zelf straks gaan betegelen. hecht makkelijk op gips en is 100 % waterdicht. Ik heb de tegels al liggen mat wit is niet duur en gemakkelijk te reinigen en mat wit reflecteert goed, mooie witte voeg er in, niets mis mee lijkt mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naadjes afkitten met acrylaatkit, en het gips in de witte latex zetten kan ook prima :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

of de naden afkitten met siliconen-kit, is het ook nog eens waterdicht.... Kun je er altijd nog een douchewand van maken :lol:

 

maar het goedkoopste is nog z/w folie en dit is ook nog eens een kleine klusje

ff latexen is uitteraard ook goed maar minder effectief

Share this post


Link to post
Share on other sites
of de naden afkitten met siliconen-kit

 

 

Is niet overschilderbaar :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee daar moet je acrylaat voor hebben.

 

Ik vind stucen en latexen wel mooi!!

Ook vind ik betegeling wel mooi............hoogglans witte tegeltjes :lol: (is ook makkelijk schoonmaken)

 

Het is al meerdere keren op het forum bewezen dat al die verschillende reflectie`s heeeel erg weinig schelen.

 

Dus doe gewoon wat je wil............tegeltjes!!!

 

Laterzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is niet overschilderbaar B)

 

 

dat weet ik ook wel :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is al meerdere keren op het forum bewezen dat al die verschillende reflectie`s heeeel erg weinig schelen.

 

 

Klopt,....latex kwam beter uit de bus dan zwart/wit folie :lol: ,.......maar het verschil is idd te verwaarlozen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...