Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

hompii

klote zooi :( alles weg

Recommended Posts

Ik ben toch zo blij met mn dochters :j

 

greetz sannie

 

 

Tot ze vriendjes krijgen :lol:

 

ik heb een zoon en die doet rare dingen met z'n vriendinnetjes B)

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tis kut voor m , mottie paar maanden wachten voorjaar maakt mogelijkheden . :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe me ouders een tik verkopen :lol:

nee dat zal ik zekers niet doen hoor ik weet zelf ook wel dat ze het goed bedoelen B).

vond het alleen een beetje heel erg on nodig dat ze wiet kweken bij mijn school leggen.

blow niet dus zie niet echt een verband dat kweken achter uit gang heeft met school.

Maar heb een goed gesprek met me ouders gehad het is weer een stuk beter.

Ze gaan me helpen met school waar bij nodig.

En ik heb al een deel van mijn oogst terug.

Me ma had alles gewoon in een schone vuilnis zak gedaan en die dicht geknoopt en in de vuilnis bak gemikt

Ik heb vanochtend dus een deel van me oogst weer te voorschijn getoverd :j

Vandaag mijn LTB (leerling traject begeleider) ook tevreden gesteld meteen even laten zien dat ik het wel snap en haar vrolijk maken door een planning te maken.

als me ouders nog besluiten dat mijn zaden weg moeten zal ik kijken of ik kan regelen dat ik ze onder wietforum verdeel ofzo.

 

bedankt voor alle berichten het helpt enorm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk eens aan, is het toch nog een beetje goed gekomen :lol:

Oja, ik wil me wel bij je aanmelden voor zaden als ze eventueel weg moeten :j

En stel dat het hele zaakie weer omkeert en je geen wiet meer mag kweken, dan plant je er lekker veel op een guarilla plek, ja toch?! ;) Hoeft niemand te weten ghehe.. B)

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo kleenex man...

 

Alles goed ?

 

We moeten snel weer eens een bakkie doen, bij jou ouders of bij mij ?

 

Kees. :lol: B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je moet je ouders gewoon even zeggen waar het op staat. Anders dreig je gewoon om uit huis te gaan, of je gaat het over een andere boeg gooien, en zegt dat ze zich nergens mee moeten bemoeien. En om wat kracht bij te zetten flikker je gewoon wat bloempotten oid om, of geef je je vader/moeder gewoon een paar tikken. Niet hard, maar even een statement maken. suc6

 

:j

 

hopen dat niemand jou advies overneemt :lol:

 

respect.........zeker voor je ouders........

 

als je mijn zoon zou zijn had je dit niet eens neer durven te pennen.......... B)

 

 

 

erik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yo kleenex man...

 

Alles goed ?

 

We moeten snel weer eens een bakkie doen, bij jou ouders of bij mij ?

 

Kees. :lol: B)

 

 

Hela hola !

JA gaat goed hier... alleen willen ze me uit huis hebben. Maar dat gaat ze niet lukken hoor! als ik hier weg moet, gaat de fik erin. Dat heb ik ook tegen m'n ouders gezegd !Alle instanties bemoeien zich ermee, school, maatschappelijkwerk, enz... dus bij mij thuis blijft lastig... tis beetje uit de hand gelopen na de laatste keer dat ik m'n moeder tikken gaf, dus bij mij afspreken is lastig..... Maar dat leg ik allemaal wel uit... maar ik wil binnenkort wel even weer naar de grote stad, kan ik wel even komen buurten ! je weet toch!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kleenex vanaf nu weet ik het zeker, je bent echt ziek in je kop man.. welke idioot gaat nou zijn ouderlijk huis in de fik zetten, omdat hij eruit gezet wordt omdat hij zijn ouders terroriseert.. echt man, je moet hulp zoeken, want jij krijgt (en hebt ze al) serieuze problemen. ik hoop het beste voor je ouders. jij verdient zelf een paar tikken en als het aan mij ligt ook verplichte opname in een behandeling.

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen, niet vergeten, dit is het internet. Hier kan iedereen zijn en zeggen wat ie wil.

:lol: :j B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wou nog even iedereen bedanken voor alles

dat helpt wel zeg ff ergens je verhaald kwijt kunnen.

zo ik hou het kort want ik ga bezig met de studie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed zo Hompii :lol:

Jij gaat er wel komen , zoals ouders dat moii kunnen zeggen B)

 

Sterkte

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mensen, niet vergeten, dit is het internet. Hier kan iedereen zijn en zeggen wat ie wil.

:lol: ;) B)

Amen! :j

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mensen, niet vergeten, dit is het internet. Hier kan iedereen zijn en zeggen wat ie wil.

:lol: :j B)

 

 

dre1181l.jpg

 

Kees en Donjon namen de moeite eerdere posts van hem te lezen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL @ kleenex onze enige echte forum rel nicht :lol: ;) :j B)

 

btw ben je nog steeds verbannen van die dubieuze chat van dit forum ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoere vent diie Kleenex met ze pappa en mamma in mekaar slaan en dreigen het huis van ze ouders in de fik te steken. :lol:

 

Te triest voor worden. Je bent gewoon een aandacht zoekertje :j

 

Ik hoop dat je er uit word gezet en iemand je eens harde klappies geeft B) en daarna hard gaat huilen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...