Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Luomo

Kweektent 400 Watt HPS: Anesthesia's, Unknown Haze's & Basic beer

Recommended Posts

Dat zou je zo stilaan beginnen denken hé kramer :D Thanks !

Nog een maandje geduld hebben, en dan... ouderwets boeren oogstfeest :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update Dag 68-- Dag 42 op 12/12 ---- Dag 37 bloei

 

Weer een weekje later, weer wat meer bud. De planten krijgen nu met elke voedingsbeurt 4.2 ml bloeivoeding en 0.6 ml PK booster per liter mee..

Wat de ph en ec betreft, ik heb er geen flauw idee van want we doen alles op het gevoel, en dat lukt voorlopig prima :rolleyes:

De fruitvliegjes zijn nu nergens meer te bespeuren, op een verdwaald exemplaartje na.

 

 

Kijk even naar het verschil tussen een week geleden en vandaag:

Een week geleden:

 

gallery_21196_9091_2047370.jpg

 

Nu:

 

gallery_21196_9091_1633844.jpg

 

Mooi he :D

 

Rest van de fotos:

 

gallery_21196_9091_2130928.jpg

 

gallery_21196_9091_1646359.jpg

 

gallery_21196_9091_1687727.jpg

 

gallery_21196_9091_295999.jpg

 

gallery_21196_9091_434723.jpg

 

gallery_21196_9091_1278237.jpg

 

gallery_21196_9091_1006215.jpg

 

 

 

Wat denken jullie? Ik denk dat het allemaal best de goeie kant opgaat en dat er nog wel een klein maandje in zit voor de dames omver gaan..

 

Cheers

 

L&P

Share this post


Link to post
Share on other sites

O en verder, iemand een idee hoe ik de titel van dit topic verander? Er hangt namelijk geen 250 maar een 400 watt tegenwoordig :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bolliex

Dit ziet er echt fantastisch uit, ik hoop dat het bij mij ook wordt zoals bij jouw.

Hoelang heb jij nu nog te gaan? Het is wel bijna klaar zeker? Denk dat je alleen nog wat moet wachten tot de haartjes bruin zijn, of zou er nog bijkomen denk je?

 

Ik kom binnenkort ook nog es kijken hoor !

Gaat dit niet teveel ruiken zonder koolstoffilter denk je ?

 

Groetjes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Bolliex

 

Ah, je had het topic dus al gevonden :D

Thanks voor het compliment ! De planten moeten nog een maand, dus die toppen gaan zekerweten nog wel wat zwellen (en hopelijk zelfs nog ontploffen :rolleyes: )

En sja het ruikt inderdaad wel zonder koolstoffilter, maar in het huis waar ik woon heeft niemand daar gelukkig een probleem mee.. En ik hou mn deur en tent ook zoveel mogelijk dicht dus het gaat voorlopig wel. Plan is ook om na deze kweek te investeren in een tweedde tentje, en koolstoffilters.

Anyways ik ga je topic ook volgen, wish me luck!

 

L

Share this post


Link to post
Share on other sites
:rolleyes: ZIET ERRRRRRRRRRRRR GOED UIT BEN BENIEUW HOE BASICBEER GAAT WORDEN SUCCES VERDER GROENS BASICSJOERD

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe sjoerd, je caps lock :D

 

Gaat erg lekker daar bij jou! Veel vrouwen overgehouden, en allemaal mooie plantjes ook nog. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey sjoerd, bedankt voor je ENTHOUSIASME !! :rolleyes: Heeft je naam iets te maken met je liefde voor het basic beer soortje? Kreeg m zelf als freebee's van uncle sannie, en vind het echt een onwaarschijnlijk lekker geurend wietje..

 

 

Whazzup: Thanks man ! Ik vind eigenlijk dat de toppen er op foto altijd nog veel dikker uit zien dan ze in het echt zijn, ze moeten wel dus nog wat opzwellen in het echt :D

Heb ook wat gele blaadjes aan 2 planten die samen in een pot zitten.. Is kijken of ik ergens een ph/ec metertje kan fixen en eens kijken of er misschien mis is.

O en ook bedankt voor het veranderen van mn topic-naam ;) !

 

L&P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Basicsjoerd: O haha :rolleyes: Nou mn felicitaties over het basic beertje, zoals ik al zei vind ik m echt heel erg lekker !

Misschien bestel ik nog wel wat basic seeds voor buiten, als het weer lente wordt :D

Cheers!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net ontdekt dat 1 van de basic beers ( en dan nog wel de dikste ) een herma is.. :wacko: Zag voor het weekend al wat banaantjes en het zijn er alleen maar meer geworden.

Snoeien ? Er zit weinig anders op he..

 

 

edit: Herma geslacht, pijn in het hart.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer :wacko: nog steeds geen koolstoffilter trouwens? Je huisgenoten kunnen er wel geen bezwaar tegen hebben maar overige bezoekers kunnen toch wel eens een luchtje gaan ruiken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog steeds geen koolstoffilter inderdaad.. Het is een beetje deuren dichthouden these days. Nog even volhouden en met een deel van de winst van deze kweek investeren in een filter + afzuiging. Wish we had more money but we dont :D

heb mn huisgenoten ook om discretie gevraagd tov hun vrienden, en naar wiet ruikt het altijd wel in dit huis..

 

en echt jammer van die herma :wacko: Had er ook meteen spijt van dat ik hem/ze geslacht had, maar het is voor het hogere doel.

Dus sja wat doe je dan?

 

Lekker doorgaan, niet achteruit kijken en een foto'tje maken natuurlijk :D

 

Dit is dan de Herman/Hermina:

 

gallery_21196_9091_32295.jpg

 

 

Soon weer een update

 

L

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey da's ships van die herma,

heb je er nog foto's van?

De basicbeer was een freebee die vooral in 't buitenland hoge ogen heeft gescoord.

Dus mss kunnen we er nog wat info uithalen als je een foto hebt.

 

Ik ben benieuwd hoe je het beertje vind roken,

:wacko:

 

Greetz en suc6 met de finish,

Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update dag 74 Dag 48 12/12 Dag 42 bloei

 

Het was een bewogen week, een mooie basic beer dame bleek een herma te zijn :wacko: De voeding is nog opgeschroefd tot 5ml bloeivoeding en 0.8 ml PK booster per liter.

Ik hoop dat de toppen nog wat gaan opzwellen, en aan het voorlopig ontbreken van bruine haartjes te zien, zal dat ook nog wel gebeuren.

De anesthesias die wat ondervoed waren, trekken ook bij.

 

gallery_21196_9091_2440545.jpg

 

gallery_21196_9091_1783104.jpg

 

gallery_21196_9091_1042909.jpg

 

gallery_21196_9091_2086900.jpg

 

gallery_21196_9091_2137139.jpg

 

 

Wat denken jullie? Ik denk dat ze nog wel een 4 tal weekjes kunnen hebben..

 

L & P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ weetje : Zal proberen vanavond nog wat foto's te maken van de drogende herma beer.. Maar weet niet of je er zo veel aan gaat hebben :wacko:

Ben ook wel benieuwd wat t gaat geven, zeker omdat ie eigenlijk veel te vroeg geoogst moest worden. Had vorig jaar ook beertjes staan, en die waren heel smakelijk.

 

Groet

 

L

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update dag 82 + Dag 56 12/12 + 50 Bloei

 

De planten naderen hun einde stil aan.. De toppen beginnen echt goed op te zwellen en hier en daar laat zich een bruin haartje zien. De bloeivoeding is op, daarmee zijn we dus sinds vandaag gestopt. Nu krijgen ze nog een weekje nog een kleine hoeveelheid PK booster + enzymen, daarna nog een dikke week water met enzymen om ze spoelen.

Ongelooflijk dat we alweer bijna kunnen oogsten, wat gaat de tijd snel als je kweekt :lol:

Wat valt er nog meer te zeggen? Er zijn verschillende phenotypen die nu naar voor komen. In mijn vorige hok stonden een paar plantjes met banaantjes, en er is dus hier en daar wat gekruisd vermoed ik. Zo heb je de shiva/haze/? die volgens mij duidelijk bevrucht werd door een anesthesia, en nu een meer indica plant is geworden, met krankzinnige witte toppen maar nog steeds een appart geurtje heeft.

Ach, wat kan ik nog meer vertellen wat de fotos niet kunnen..

 

Een van de grootste toppen (anesthesia):

 

gallery_21196_9091_191359.jpg

 

 

Een andere pheno anesthesia, meer bolvormige toppen die kei hard zijn:

 

gallery_21196_9091_491199.jpg

 

 

Sfeerfoto:

 

gallery_21196_9091_1533182.jpg

 

 

Anesthesia:

 

gallery_21196_9091_1803160.jpg

 

gallery_21196_9091_1099283.jpg

 

gallery_21196_9091_589369.jpg

 

 

Dit is het hazeje dat waarschijnlijk met een anna gekruist werd:

 

gallery_21196_9091_1838359.jpg

 

gallery_21196_9091_1566276.jpg

 

 

Zo, nu gaan ze nog een dikke 2 weken afbloeien. Ik kan jullie ondertussen al melden dat het gedroogde basicbeer herma'tje heel lekker wegrookt ^^

Enige commentaar, reacties?

 

 

Peace and love,

 

L&P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Hushemflupskluk

 

het is inderdaad echt genieten op dit moment ;) Het zijn al prachtige toppen en het lijkt of ze maar blijven zwellen. Hier en daar een bruin haartje maar >90% is nog wit!

Ze gaan nog een kleine 3 weken, dat lijkt me voldoende? Maarja, als het langer blijkt te zijn treur ik er ook niet om hoor :lol: Heeft alleen maar nog meer wiet ten gevolg..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man , was te topic kwijt

maar ziet er goed uit :lol: ben benieuwd naar t eind resultaat..;)

 

grtz Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elmo

 

Ja had de titel ook veranderd, Misschien kwam het daardoor :lol:

Bedankt, wij ook zeer benieuwd naar eindresultaat.. Denk je dat 3 weken voldoende gaat zijn om ze af te bloeien, als je de fotos bekijkt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks voor je reply.. maar als het niet uitmaakt hoelang ze er nog in staan , zou ik ze zo lang mogelijk laten staan .. want te vroeg oogsten is zonde van je werk ;)

 

 

grtz E

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad ;) We zijn dan ook hobby kwekers/rokers, dus kwaliteit boven snelheid !

Op het einde zal het een kwestie zijn van de trichromen af en toe eens onder de loep te nemen, en de haartjes in het oog te houden.

Voorlopig zijn die nog bijna allemaal wit, dus die toppen gaan nog wel even ^^

 

 

Inderdaad :lol: We zijn dan ook hobby kwekers/rokers, dus kwaliteit boven snelheid !

Op het einde zal het een kwestie zijn van de trichromen af en toe eens onder de loep te nemen, en de haartjes in het oog te houden.

Voorlopig zijn die nog bijna allemaal wit, dus die toppen gaan nog wel even ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gok er maar lekker op los hoor ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...