Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jony-weed

Wat zou het worden

Recommended Posts

Hallo,

Heb bedrijfsbeheer examen afgelegd nu.

Zou graag zelfstandig zijn en growshop in brussel openen.

Zouden er volgens jullie genoeg klanten komen,...

Graag had ik jullie mening gehoord B) grtzzz jon :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zou je wel denken dat daar veel vraag naar is.

 

piercing B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan visueel toch toespitsen op bloemen, orchideeën, rozen, groenten, kruiden, tuinadvies. dat je jou spullen ook ergens anders voor gebruiken kan is aan de koper zelf. plus dat door al die huis/tuin/keuken programmas de mensen weer meer zijn gaan tuinieren.

 

suuk6 in ieder geval!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het idee dat het in belgie niet zo makkelijk is als in nederland.andersz hadden er wel meer growshops in bels geweest.hoe of wat zou ik niet weten.wel veelk succes en als bels niet lukt ga je toch naar de grens.ergens in limburg ofzo.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met de nodige reclame en vakmanschap, scherpe prijzen interessante producten en voldoende investering kan dat niet foutlopen.

Growshops worden echter niet graag gezien door justitie enzo, maar als je je enkel bezighoud met legale zaken & je voorstelt als een binnentuinierzaak, kan dat waarschijnlijk zonder problemen.

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah orchideeen en andere plantjes zal ik me wel moeten richten anders zal de zaak snel mogen sluiten van de blauwpetten xS

En denken jullie dat het veel uitmaakt dat de winkel in een drukke of rusige straat is?

 

Grtzzz

 

Met de nodige reclame en vakmanschap, scherpe prijzen interessante producten en voldoende investering kan dat niet foutlopen.

Growshops worden echter niet graag gezien door justitie enzo, maar als je je enkel bezighoud met legale zaken & je voorstelt als een binnentuinierzaak, kan dat waarschijnlijk zonder problemen.

 

Groetjes T

 

Binnentuinierzaak ...

Zijn er beperkingen van producten

dat ik sommige spullen niet mag verkopen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

rustige straat zal wel goed zijn. lijkt me een fijn idee ik kom men spullen dan zeker bij jou halen ( ik woon in leuven ) en mijn plan is om binnen enkele jaren hetzelfde in leuven te doen.

 

wie weet worden we nog concurenten B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is blijkbaar al een growshop in brussel. Namelijk http://www.thegreentouch.eu/

 

Growshops in belgie hebben het in ieder geval moeilijk met het verkopen van zaden of producten waar cannabisplanten op afgebeeld staan.

 

Zie dit topic.

 

In ieder geval succes, en wie weet kom ik in de toekomst eens bij je langs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar daar heeft hij dan zijn voordeel bij ik zie dat die greentouch franstalig is, en jij nederlands bent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The green toutch is namelijk een vriend van mij B)

maar zij doen ook vijveraanleg entuin enzo en ze werken met meerdere maar ik zou graag zelfstandig zijn en geen tuinaanleg enzo willen doen.

Gewoon alleen werken in mn growshopje...

Verkoop van zaad zal niet lukken dat besef ik nu al...

En ben 3 talig dusja zal concurentie worden :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

U begrijpt toch dat je

dan je thuis plantjes enz... kan vergeten

want de Belgische politie diensten gaan jou

heel goed in het oog houden B)

 

dag hobby- welkom centjes... dit is een afweging

die je zelf moet maken

in ieder geval, succes he :tu

 

groene groeten

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nouja is een straf punt maar kan het mss bij familie doen als ze akkoord zijn...

Had ik niet aan gedacht...

Maar als ik me inschrijf als binnentuinwinkel... gaan ze toch niet direct vermoeden naar cannabis enzovoort?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ jony-weed ==> Dan kennen wij elkaar mischien LOL , ik ken de baas van THE GREENTOUCH persoonlijk heel goed en zie hem zeker 3 maal op de week .

 

Zaden enz verkopen ze niet in de winkel ...

andere producten voor de bloei enz wel

lampen enz

zoals gezegt ook vijveraanleg en tuinaanleg

ze doen ook alles wat met terrariums te maken heeft enz

 

cheers en groetjes uit Bruxelles :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

vergunning om je lampen te mogen verkopen heb je ook nodig als ik me niet vergis?

 

hou ons op de hoogte :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

das allemaal nutteloos werk

nada ge al die zever en papierwerk in orde hebt gebracht en goe wa geld uitgegeven hebt enz.

dan moogde u schoon winkelke openen voor een paar maande

tot meneer de police en het stadsbestuur goesting krijge om lastig te doen

een raidje hier een raidje daar boetje hier een overtredingske daar

een paar pv'kes aan u broek

winkeltje mag sluiten en ge moogt nog is lekker voorkomen ook

 

ge moet u geen ilusies make over belgie mense

belgie is fucked up!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ rastakonthaar ==> TheGreenTouch te Brussels is zeker +- 4 jaar al open zonder 1 sluiting of 1 PV !!

Deze doen dan ook niks ILLEGAALS ofzo ...

Als je problemen zoekt dan krijg je ze natuurlijk !!!

Als je spullen verkoopt maar geen DRUGS dan hebt ge nooit problemen in Belgie !!!

 

 

Dus ik zou zeggen tegen de mensen die eentje willen openen probeer maar en experimenteer LOOOL

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd als je al je papieren in orde hebt en nix raars doet dan kan je ze uit lachen bij je deuropening ;) :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is al eens een shop veroordeeld in Belgie wegens het verkopen van cannabiszaad. Reden was dat het zou aanzetten tot druggebruik/productie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij TheGreenTouch verkopen ze al geen zaden dus geen problemen ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bij TheGreenTouch verkopen ze al geen zaden dus geen problemen ....

 

 

Ik weet het eigenlijk niet een growshop in Belgie.

Ok ik geef toe ik heb indertijd (10 jaar geleden ) ook mijn lamp en filter in een growshop gekocht in Belgie,samen met mijn vader ;)

"De oplossing" was de naam van de shop 1st in Antwerpen dan in Gent en uiteindelijk is die dicht gegaan.

Door problemen met justitie etc.

Ik vind het nu eigenlijk niet meer nodig,je kan alles wat je maar wil bestellen via internet,van zaad tot lamp....vanuit nederland,en ze komen het tot aan de deur brengen :blink: .Wat je toen niet kon.

Ik geloof ook wel dat justitie dat in de gaten houdt hier.

Het geen ik wel leuk vond vroeger om naar growshops te gaan( in nederland dan),was om stekjes te kopen.

toch hield niet altijd van dat sfeertje,growshop was niet zover van de grens.....ik denk dat de tofste en beste growshops tussen rotterdam en amsterdam zijn..

In Belgie ,ik weet het niet

 

Toch wil ik u niet ontmoedigen..

 

Succes !! :verrygood

 

Rastaone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jouw winkel voorziet gewoon in DE oplossing voor mensen die graag een eigen volkstuintje willen, maar geen achtertuin hebben! Daardoor zijn ze gedwongen om dit binnen te doen, maar daar schijnt de zon niet en je moet ook het ideale klimaat kunnen nabootsen ;) Dat er mensen zijn die produkten uit jouw winkel voor andere doeleinden gebruiken kun jij ook niets aan doen :verrygood

 

Grtz Underground.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Growshop in Brussel openen heeft niet veel zin meer.

Niet omdat het niet kan, maar omdat er al 2 zijn. Dan heb ik het niet over the green touch, maar over (echte) growshops.

http://www.hydrobox.fr/catalog/index.php

3 rue du congrés – 1000 Bruxelles

 

http://www.garden-mania.com/boutique.php?departement=1050

45 rue Elise

1050 Bruxelles

 

2 erg knappe shops.

Ben zelfs bij hydrobox al geweest. Die man daar (van middelbare leeftijd) zei dat hij zelf meerdere planten had. Als dat zo is, wel dan heeft hij blijkbaar geen last van de politie.

 

Gardenmania ken ik alleen maar van een krantenartikel en de site natuurlijk.

De man die verantwoordelijk is zal ik maar zeggen (zijn vader is de officiele eigenaar van de shop) heeft een diploma tuinbouwschool.

 

Moet wel effe duidelijk maken dat dit allebei winkels zijn die deel uitmaken van een keten.

De gardenmania was wel alleen begonnen, maar is zich snel bij die keten gaan voegen.

Of dat is om juridische reden oid, no idea...

 

Hoop dat je hier iets mee bent.

Als je toch zo vastberaden bent een shop te openen, doe dan maar in Gent.

 

edit: shop in gent is geen goed idee. Er was al een shop daar een aantal jaren geleden, gesloten, opnieuw geopend, meteen weer gesloten. Sprong me effe tebinnen ;)

 

Greetz,

Choc'cos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...