Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Beginner:)

Is dit okay?

Recommended Posts

Is dit wel okay en kan ik haar bijna oogsten? heb de bloeitijd niet bijgehouden :lol:

 

 

top.jpg

 

top1.jpg

 

en weet iemand het soort? dit is mijn eerste keer en heb zo maar wat gedaan.. B) haha volgend jaar beter voorbereiden. -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt erop dat ze klaar is, een paar dagen extra kan nooit kwaad natuurlijk.

Maar de bladeren zijn zo'n beetje "op"

 

De haren op de toppen zouden voor zo'n 80% bruin moeten zijn maar met deze plant is dat moeilijker te zien.

 

Als je het zeker wilt weten kan je met een microscoop de trichomen op de toppen bekijken.

hiervoor houd je de meerderheid van de trichomen aan.

 

Zijn ze doorzichtig --> laten staan

Zijn ze mistig --> oogsten voor een wietje dat (meestal) meer een high effect geeft.

Zijn ze al donker aan het worden --> oogsten voor een couchlock achtige weed, lekker stoned dus

 

Welk soort is het eigenlijk? Ze ziet er in iedergeval erg mooi uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm man, da's meer dan okay :lol:

 

Je eerste keer en meteen het geluk op een paarse pheno

lekker wat kristallen en ja hoor als je wil zou je al kunnen oogsten, want ik zie al wat haartjes bruin worden, maar om goed te zijn zou ik nog een weekje wachten.

 

grz broodje

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT leer quoten, lees hier hoe we het graag willen.

 

 

MAN!!! ben vrouw hahahaha :no :lol: B) -_-

 

bedankt voor jullie snelle reactie, dan zal ik haar het weekend gaan knippen.

 

dacht trouwens dat het meeldauw was, maar nee dus lekker wietje hoor ik wel. ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

De eerste is een prachtfoto, jammer dat de tweede bewogen is.

 

Greetz,

Taiga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor een beginner heel erg mooi. reken wel dat niet alle planten de meeldraden bruin laten kleuren, ligt aan het soort.

 

suuk6 met knippen, haal er niet teveel af!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog ff een paar foto's van me mooie plant. echt hij zit bomvol met dikke en mooie toppen :wacko:

 

 

:closed:

 

 

top2.jpg

 

top3.jpg

 

top4.jpg

 

top5.jpg

 

top5.jpg

 

top9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er zeker mooi uit! Goede plant om ijs-hash van het afval te maken. Dat is pas lekker en anders gooi je het blad toch maar weg.

 

Stoppen met watergeven en nog een klein weekje laten staan.

 

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wou haar eigenlijk morgen gaan oogsten. :wacko:

 

en ijs-hasj maken ja lijkt me lekker, maar is voor mij erg ingewikkeld om te doen. :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaaa ik heb haar zaterdag lekker boven gehangen, en ik heb stiekem al een klein topje op de kachel gelegd. Kon het niet laten om er toch vast 1 :closed: van te roken. En ik moet zeggen, heerlijk relaxed, in het begin werd ik een beetje overwelmd eigenlijk, poehhhh okay dacht ik. Haha maar daarna heerlijk stoned, niet te scherp bij het roken. Beetje zoete smaak.... hmm :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
reken wel dat niet alle planten de meeldraden bruin laten kleuren, ligt aan het soort.

 

Vrouwelijke planten hebben geen meeldraden... :closed:

 

 

@Beginner

Ziet er goed uit! Het is ook goed dat je geoogst hebt, want er zat, zoals je zei, veel meeldauw op je bladeren. Ik kon niet echt goed zien of het ook al in je toppen zat.

 

Mzzls

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zat verder niks in de toppen, heb 2 plekjes weg geknipt want dat vertoonde een beetje toprot. kleine plekjes dus valt mee. Het hangt nu een week boven al dus nog weekie wachten dan heerlijk smoken

 

 

:closed: :D :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...