Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hijsfijn

Marc Emery 5 jaar in USA jail voor zaadhandel.

Recommended Posts

it sucks bigtime

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede avond lieve rakkers,

 

Goede reden voor in Nederland gevestigde exporterende zaadveredelaars om zorg te dragen voor goede Algemene Voorwaarden.

Uiteraard accepteren die alleen het oordeel van een Nederlandse rechter.

Als zij het Internationaal Hof van Den Haag niet accepteren....

 

Trusten Kusjes uit BrabLab, Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Marc Emery is niet zo geliefd onder Amerikaanse growers.Wanneer je vaak slecht zaad voor veel geld gaat verkopen, dan roep je zelf de ellende over je heen.Its all about Karma!!! B)

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ej toch weet dat ze in Noord Amerika vies zijn van wiet en het kweken en alles wat er rond om heen hangt,dan vraag je toch om problemen....

 

Je gaat toch ook geen zaden verkopen in Singapour of Malysie...

 

Eigen schuld dikke bult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou bernie, hard oordeel van je. Marc Emery heeft er toch hele andere gedachtes bij gehad. of vind je dat bv Sannie of een ander die mooi zaad als souvenier verkoopt ook zo'n lot toegesneden is soms?

 

dit is pure vrijheidsberoving. niets anders dan politiek zit hierachter!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was misschien wat lomp beschreven,maar als je weet dat je strafbaar bezig bent in sommige landen en dat de straffen er niet om liegen,is het maar de vraag wanneer je in de problemen komt...

 

Iemand als Steve Irwin die altijd maar wilde dieren lag te filmen en te voeren en te trainen en whatever meer heeft veel meer kans om gebeten/gestoken te worden als iemand die naar zijn programma kijkt.

En natuurlijk is het nooit de bedoeling dat je gestoken/beten word maar de kans is veel groter,als iemand die niet met die dieren ligt te klote.

 

Als je in N-Amerika met drugs (zo word wiet daar gezien) ligt te kloten en ze straffen je daar nog echt door je in een echte gevangenis te duwen ipv die schijnvertoning die ze hier in NL gevangenis noemen dan heb je na mijn idee gewoon pech door eigen schuld,als ie gewoon loodgieter was geweest ipv met zaden te handelen was um dit niet gebeurt.

 

Al weet ik er het fijne niet van wat er allemaal gebeurt is,maar je moet in de USA niet met drugs liggen te knoeien of illigale dingen downloaden enz enz het is niet overal zoals hier waar alles maar mag en kan,en de straffen relatief gezien niks voorstellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bernie,

 

ik zit glimlachend nee te schudden op je reactie.

 

ik snap je insteek wel maar je logica niet helemaal. jammer dat je niet breder ziet. loodgieter of busschaufeur, alles kent zijn risico's, zo zit het leven in elkaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maakt niks zo lang je maar inziet dat een loodgieter veel minder kans heeft om de bak in te gaan als iemand die in de USA met wiet bezig is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat wiet illegaal is in de USA, maakt het niet rechtvaardig dat Emery nu in de gevangenis zit. Of gaan we nu plots allemaal onze regeringen steunen? het is niet omdat een regering wiet illegaal maakt, dat dat een juiste beslissing is. Gelukkig zijn er nog mensen als Emery die ertegen in gaan. 'Dont do the crime if you cant do the time' is hier zelfs niet van toepassing. Hij is gewoon onrechtvaardig opgesloten.

 

'Eigen schuld dikke bult', komaan man, wiet zou in de eerste plaats niet illegaal moeten zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Hij heeft nog geluk dat die in een staatsgevangenis in Oregon terecht komt en niet een privaatgevangenis in Californië, want dan was die echt iemands schootshondje geworden.Tuurlijk is het geheel niet goed te praten dat iemand voor het verzenden van hennepzaad de gevangenis in moet.Slaat totaal nergens op en zeker voor 5 jaar niet.Wanneer je dit later in de geschiedenisboekjes terugleest, dan zit je ook in je stoel van B)

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet het het slaat nergens op,maar als je weet dat je niet met zaad/wiet moeten liggen te klote en je doet het toch is het na mijn idee vragen om.

 

Ik vind de USA zowieso een raar idioot land:

Met de 16 een auto en met een geweer schieten,maar zit je in het park met een blikje bier onder de 18 dan ga je de bak in voor een paar uur maar heb je een joint in de hand dan heb je helemaal een groot probleem.

 

De USA slaat helemaal nergens op met regelgeving,maar als je weet dat je niet moet liggen kutten met sommige dingen en je doet het toch dan heb ik geen medelijden.

 

Een iemand uit noord amerika zou er geen flikker om geven als iemand hier een geweer heeft,want dat is daar normaal voor hun begrippen,alleen moet je geen vuurwapens in NL hebben zonder papieren want dan word je hier als boef gezien,en daar zijn vuurwapens gewoon geaccepteerd en kijkt niemand ervan op.

 

Mijn broer was in Texas en heeft gewoon mensen met een revolver gezien midden op de dag in een winkelstraat,als je dat hier hebt komt de ME met poltie binnen 10 min,het is maar net hoe je sommige dingen bekijkt,maar als je weet dat iets niet mag,is het altijd verleidelijk om te proberen maar je weet dat je straf kunt krijgen als je gepakt word als je dan gepakt word heb ik niet veel medelijden...

 

Als ik morgen met een geweer in NL gepakt word zullen er niet veel mensen zijn die medelijden hebben omdat het gewoon niet mag en iedereen weet het,of het terecht is is een ander verhaal...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bernie:Volgens mij had Emery zaadjes verhandeld en geen wiet.

Als je zo amerika-fan bent weet je ook dat de zaden niet onder ''controlled substances'' vallen :lol: .

eigenlijk heeft hij dus geen 5 jaar verdiend,hij had geen drugs verstuurd maar zaden en dat is niet helemaal illigaal.

Waarschijnlijk proberen ze hem als zondebok uit,en als voorbeeld.

Echt Amerika-stijl:verboden plantje in de tuin te hebben,maar wel met vuurwapen alles in tuin mogen schieten.

Amerika verdwijnt nog wel in zijn eigen kontgat,er heeft nooit wat van geklopt.

 

I and i hold on 'till Babylon go down.

 

Peace,

Collie Weed.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Als je zo amerika-fan bent weet je ook dat de zaden niet onder ''controlled substances'' vallen B) .

eigenlijk heeft hij dus geen 5 jaar verdiend,hij had geen drugs verstuurd maar zaden en dat is niet helemaal illigaal.

 

Levensvatbare hennepzaden versturen naar de VS is wel illegaal en strafbaar volgens de federale wet. -_-

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

the prince of pot zit nu dus in de gevangenis.

hij had het kunnen zien aankomen,

maar hij verbleef tog in canada en voor zover ik weet wou Canada hem niet uitleveren aan de USA

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ elmanito: dus amerika zuigt nog harder dan ik dacht man, Ik dacht dat het op een Grijs vlak zat in sommige staten dus niet helemaal illigaal? maarjah eigenlijk wel iets voor patriotistische amerikanen om het te bannen(texas ofzow) B)

 

Ze mogen zelf wel eens een jointje op gaan steken,volgens mij zit hun onderbroek gewoon te strak als het om cannabis zaadjes gaat :lol: of zand tussen de billetjes...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik krijg hier toch wel even een brok van in mijn keel.

 

 

Volg al een hele tijd nu Marc Emery en vind dit zeer, zeer incorrect dat iemand anno 2009 waar ook ter wereld voor zaadjes zijn vrijheid ontnomen mag worden.

 

Marc zit achter een beweging waar wij in NL alleen maar jaloers op kunnen worden. Medisch, recreationeel, grondstoffen, boeken, tijdschrijften, wetten, winkels,

patienten, politici en ga maar verder. Hij zit achter het vuurtje wat brand aldaar.

 

Ben er verder even stil van, kan mij niet indenken dat we Sannie bijvoorbeeld 5 jaar vast laten zetten in Duitsland voor zaadjes.

 

Iets zit er goed fout in bepaalde groepen van de mensheid, en daar is Marc Emery nu het slachtoffer van. 5 jaar geen daglicht mensen..............tjeetje.

 

Marc, gonna roll a big spliff for ya now!! Keep up!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bernie

 

http://nrc.tv/video/nrcnu_/article1363922....stem_ik_Wilders

 

volgens deze man (cowboy) gaat 't wat minder betreft actie tegen bewapende figuren. ach tis ook maar een mening natuurlijk...

 

ben niet voor wilders trouwens (even voor de mensen die denken dat ik politiek probeer te verspreiden :closed:)

 

kut voor deze man trouwens. of 't nou wiet of zaadhandel is... echt balen.

 

chilz justforfun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...