Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

The Clown

NIEUWJAARSRECEPTIE WIET-FORUM 2010

Recommended Posts

Hey Frans en andere inputers van de meeting,

 

bah, echt balen.

het eerste wat in mij opkomt?

even wat verschillende insteken.

-Mijn bedrijf heeft zo'n 5 open dagen gehad afgelopen 15 jaar, klein van formaat dus alles op eigen schouders dragend, los van het weer, met goede publiciteit en naam, bleek het heel erg moeilijk te zijn om een aardige respons op te bouwen.(los van de omzet)

-Mijn vader heeft een vergelijkbare iets(beurs) door het hele land georganiseerd, zo'n 40 jaar lang. Een supernaam met goede en eerlijke zaken,

maar dit alles kon maar door 1 ding gebroken worden: het weer.

Zon in t voorjaar: ze komen niet want kunnen eindelijk hun boot of caravan uit de winterberging halen

Zon in de zomer; krijg ze vanachter hun BBQ weg, en de locatie is vaak( te) warm.

regen sneeuw mist; alleen de echt geintreseerden komen.

Barre omstandigheden; alleen de kopers komen

Bizarre omstandigheden; Alleen de gekken komen :D

 

Er zouden 2 belgen komen logeren die eerst naar jou beurs zouden komen en dan naar mij,

Helaas moesten zij een dag eerder komen, zij zagen de tocht zaterdag niet zitten.

Ik had eigenlijk het malle plan om naar je meeting te komen, en hen daar al te ontmoeten,

ze een "eindje"tegemoet rijden zeg maar.

En eindelijk jou shop is te bezien.

Ik ben blij dat alles zo gelopen is....

De afsluitdijk"ijsbaan"naar de Rijp nog vers in het geheugen. :wacko:

 

Ik begrijp jou ontgoogeling na alle inspanning heel erg goed,

maar had juist het gevoel dat er bij aardig weer, een drukke beurs zou komen.

Ik denk (en weet) dat jullie met dit soort meetings en de manier waarop er op een

"open" manier wordt getracht op een andere manier naar buiten te komen met canna producten

de enige manier is om op een opbouwende manier in de branche bezig te zijn.

 

De respons op een geslaagde mailing ligt rond de 3 %,

en dit soort dagen kosten een hoop tijd,geld en moeite.

Het weer kan en zal een spelbreker blijven,

maar desondanks is de conclusie wellicht iets te snel gemaakt.

 

Succes met een snelle verwerking van jullie kater,

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
@angel777

correct :wacko:

 

vind alleen dat er wel genoeg te regelen was

 

en wat wil je daar me zeggen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga me leven of wagen ook niet wagen over dat soort afstanden , laten we wel realisties blijfen

 

Overigens hoeft Frans niets te organiseren als we een keer met een paar mensen gezellig een jointje komen roken , vloei filter en een bakkie thee is genoeg :wacko:

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

@angel777

wilde ermee zeggen dat er genoeg mensen onder wie ik en ert

die hadden echt wel mensen willen meenemen is t niet ophalen .

 

@ buble

hoeft ook niet. kerel je eigen te pletter rijden schieten we niets mee op nee.

frans ik kom zeer snel weeer langs en zoals bublwe al zegt kennen we mety zn allen n bakkie komen doen

voor de gezelligheid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal,

 

heb nog een gele aansteker liggen van de zomermeeting onder de euromast en ben dus de exotische tuin nog steeds niet vergeten om spulletjes te halen,

 

alleen kwam het er nog niet van door omstandigheden.

 

Dus wil maar zeggen dat meetings en dergelijke samenkomsten best wel kunnen werken.

 

Dus aangenaam en tot een keer wanneer de tijd rijp is.

 

P.S : kan je ook langskomen als je alvast voorinformatie wenst?? Loop wat vast in het ontwerpen van een nieuw kastje.

 

Groet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar heeft kwartbelg wel een punt.

 

Als je als ondernemer een dag organiseerd en zelfs heb je maar 50% opkomst heb je toch genoeg gewonnen.

 

Ten eerste van de mensen die wel zijn gekomen, de goede verhalen die ze verspreiden.

Dus een stuk klanten binding en mond tot mond reclame.

 

Want... ook al ben ik niet bij de meeting geweest, (was wel geweest als die prutsers van het KNMI eens met redelijke zekerheid konden zeggen wat het weer wordt), ik ben wel geprikkeld om een keer 400km te knallen om bij E.G. te gaan kijken, ware het niet om ook nog iets te kopen.

 

Dus Frans (we'll meet soon). Je hebt er zeker wat bij gewonnen, mij als klant :wacko:

En om geen meetings meer te organiseren, is een keus die alleen jij kan maken maar, neem eens een andere tijdstip zeg een paar weken voor de bouwvak... Geheid dat je opkomst wel goed is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuurlijk is iedereen altijd van harte welkom.

 

Het gaat mij niet zo zeer om mij als bedrijf ik organiseer dit voor jullie zodat jullie een plek hebben als leden, waar jullie samen kunnen komen en socialize dus in plaats van op de digitale weg eens elkaar letterlijk kunnen zien,ruiken en eventueel voelen..........

Het is wat anders als bijv. een beurs daar probeerd men hun producten je op te dringen of de nieuwste ontwikkelingen te tonen op de markt, dat boeit mij niet op zo'n dag:

 

A. ik vind het gezellig en leuk om als gastheer te spelen.

B. draait zo'n dag niet om mij of mijn winkel maar puur en alleen om jullie.

C. al verkoop ik geen drol boeit mij niet, mij is het vele malen meer waard dat jullie de members een leuke dag hebben gehad.

 

Dus daarom vindt ik het jammer dat er nu al voor de 2e keer een geringe opkomst is, vandaar ook mijn beslissing om het niet meer te doen in de toekomst. En wat ik al zei mijn excusses voor degeen die er wel zijn geweest en bij elke meeting de halve wereld afreizen om samen te komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, je hebt gelijk dat die insteek van een heel andere aard is,

en dan dus los van het weer bij deze meeting,

het net zo is als vroeger:

 

je riep in de klas: laten we een fuifje houden,

en iedereen: DAT DOEN WE!!!!!

Maar ieder fuifje waren het dezelfde die

de slingers ophingen en met zakken chips aan 't sjouwen waren.

 

zo'n leeg gevoel altijd als je na een leuk feestje,

met diezelfde personen

 

de zooi aan 't opruimen was....

 

Greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond het harstikke gezellig, heb er wel drie uur over gereden. Maar was de moeite waard, leuke babbel met frans en de verkoper van advanced nutrients. Bedankt dat we zo laat nog mochten binnen komen.

 

Grtz bobo en misty van jointedraaien.nl

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...