Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GreenRecon

Green recon Guerilla 100pp antiworteldoek stijl

Recommended Posts

:lol:

 

Zit met smart op foto's te wachten, moet er erg mooi bij staan nu denk ik.

 

Hoop voor je dat deze spot wat voor je opleverd.

 

Succes.

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi Green brothers, ^_^

 

Bedankt voor jullie reacties

 

@Richie Hawtin

dat van die buffertabs is een goede idee naast de grondstoffen en voeding die ik wil gebruiken volgende keer. -_-

 

@indoflow

mijn streven is om de guerilla kennis naar hoger pro niveau te brengen en de kennis of ervaring ervan te delen aan toegewijde mensen die het verdienen.

1)Goedkope oplossing zoeken voor de slakken.

2)Bestrijdingsmiddel die 99% werkt vinden voor toprot.

Waardeert het dat je een sneakpreview neemt op mijn topic in wat mogelijk is,uit stress,frustraties en tegenslagen komt het best in een mens of wiet naar boven. :no

Sta trouwens altijd open voor donaties van deense zaad of een deense blowtje want ik weet niet hoe ze smaken hahaahah . B)

 

@hijsfijn

Wat me oplevert investeer ik 30% in de studie van het oplossen van de problemen van de outdoor zodat iedereen ervan kan genieten.

 

Pictures komen binnenkort.Kan datum en tijden niet zeggen omdat dit een geheime Speciale OPS (Operation) :lol:

 

Groetjes GreenRecon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Green Brothers,

 

Zoals beloofd zou ik een picture update geven..ben nu bij een kennis (weet niks van mijn operatie en locatie spot,daarnaast ik gebruik mijn pc niet voor de upload vanwege het iptraceren van mijn commandocentrum locatie) :lol: Je kan niet voldoende voorzichtig zijn he B)

 

Ze zijn aardig gebloeid The Babe's ^_^

 

gallery_23661_8794_4524.jpg

 

gallery_23661_8794_153722.jpg

 

gallery_23661_8794_242255.jpg

 

gallery_23661_8794_298170.jpg

 

 

zijkant van de strook en je hebt een mooie zicht op de worteldoek...mooi netjes schoon van onkruid en brandnettels -_-

gallery_23661_8794_314209.jpg

 

Zijkant strook zie je de bloei van de toppen heel mooi opkomen

gallery_23661_8794_351033.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_23661_8794_188450.jpg

 

Mooie topvorming begint al te komen :lol:

gallery_23661_8794_143660.jpg

 

gallery_23661_8794_45998.jpg

 

gallery_23661_8794_84666.jpg

 

gallery_23661_8794_50467.jpg

 

gallery_23661_8794_186040.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top van bovenaf B)

gallery_23661_8794_244392.jpg

 

Aanstekker als maat aanduiding voor de topvorming

gallery_23661_8794_121906.jpg

 

Aanstekker als maat aanduiding voor de stam

gallery_23661_8794_289906.jpg

 

Bovenkant bloeivorming van de toppen en de bladeren zien er mooi groen gezond uit :lol:

gallery_23661_8794_95305.jpg

 

gallery_23661_8794_232498.jpg

 

gallery_23661_8794_267990.jpg

 

gallery_23661_8794_1704.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overzicht van bovenaf de toppen en bladvorming ..lekker dicht bebost :lol:

gallery_23661_8794_12337.jpg

 

gallery_23661_8794_43106.jpg

 

gallery_23661_8794_37436.jpg

 

Zijaanzicht strook

gallery_23661_8794_262975.jpg

 

gallery_23661_8794_203891.jpg

 

gallery_23661_8794_174294.jpg

 

gallery_23661_8794_149083.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_23661_8794_282719.jpg

 

gallery_23661_8794_225342.jpg

 

gallery_23661_8794_159902.jpg

 

gallery_23661_8794_20482.jpg

 

gallery_23661_8794_224949.jpg

 

gallery_23661_8794_201372.jpg

 

gallery_23661_8794_218244.jpg

 

gallery_23661_8794_174937.jpg

 

gallery_23661_8794_33601.jpg

 

Dit is de achterste rij en de kleinste

gallery_23661_8794_247226.jpg

 

 

Dit was het Green Brothers B) en hoop dat het allemaal goed gaat tot het einde.

 

Groetjes Greenrecon :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat goed he :lol: hoop dat de zon ook een beetje meewerkt,

zodat die bovenstukken lekker gevuld worden met plakkerige THC kristallen B)

grtzz

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat inderdaad goed, de bloei begint aardig door te zetten zo te zien, veel succes met afbloeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah man die hebben de bloei goed te pakken,

uhm, als je nou eens een uurtje over hebt he,

zou je de planten wat kunnen dieven aan de onderkant.

ze moeten nog een tijdje dus houd rekening met de luchtcirculatie onderin,

minder kans op rot en meeldauw.

 

oktober wordt gewoon prachtig,

suc6 Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
jah man die hebben de bloei goed te pakken,

uhm, als je nou eens een uurtje over hebt he,

zou je de planten wat kunnen dieven aan de onderkant.

ze moeten nog een tijdje dus houd rekening met de luchtcirculatie onderin,

minder kans op rot en meeldauw.

 

oktober wordt gewoon prachtig,

suc6 Weetje

 

Deze tip neem ik van harte..heb wel wat kleine blaadjes verwijdert..maar gaat dat in de toekomst zeker doen :) .

 

Kom net van de spot vandaan..heb wat kalkkorrels (magnesium) rond de planten op de grond gestrooid -_-

De Bloei is al 2 dagen na de foto's nog beter doorgezet met een sterke topvorming en nog steeds geen signalen van meeldauw gezien . :blink: .wel wat spinnenwebben...maar de bladeren zien er nog goed groen,sterk en heel eruit.

Heb trouwens alvast bestrijdingsmiddelen aangeschaft voor het geval..en ben van plan om binnenkort al wat te doen aan meeldauw en rot preventie te doen...beter voorkomen dan genezen.

-Bayer teldor (rot)

-Bayer Rosacur (meeldauw....over dit middel heb ik me goed laten informeren want het is sterker en beter dan Microsulfo Spuitzwavel)

 

En over meeldauw en rot heb ik wel wat gevonden en het middel heet " ENZICURE " is pas nieuw en daarvoor heb ik een topic geopend bij "Ziektes, ongedierte & bladproblemen".Ga voor dit middel van de week effe bellen en langsgaan bij een landbouw&kas groothandel om te vragen of ze het kunnen leveren.

Link: Enzicur

 

Gouden Guerilla Tip :P van mij kant aan mensen wat betreft het op een effecte manier verkrijgen van water op de spot: :lol:

 

Wat heb je nodig is :

 

90 liter kuip

Gieter

10x jerrycans van 40 liter (of meer)

Grote sterke zwarte of donkere groene zeil van 4x5 of 6x6 meter (gamma)

zeef

touw of tyrips

 

Zoek een plek beschut tussen 4 a 5 bomen met een afstand van elkaar van 2 t/m 4 meter...hang ze op aan de takken van de bomen de uiteinde met een touw of tyrips en zorg dat de zeil horizontaal ligt op hoogte van 40 a 50 cm van de grond zodat de kuip er precies eronder valt...het midden van de zeil de zwaartepunt is en maak daar een gat erin ...het doel hiervan is dat je met het zeil wateropvangt :specool ..daaronder doe je 90 liter kuip met een zeef of erop zodat muizen of iets dergelijk niet in het water vallen...zo spaar en buffer je in het voorjaar en de regenperiodes heel wat water op in de jerrycans voor de droge periodes...hebben je plantjes altijd water B) dus weer een zorg minder en een probleem opgelost.

 

:no

 

 

PS:Voor het spuiten van bestrijdingsmiddelen gewoon wel zuiver schoon kraanwater gebruiken...

 

hoop je jullie hiermee een goede update te hebben geven.

 

Groetjes Greenrecon ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij red je wel als je op een onbewoond eiland zou stranden he? -_- :lol: B)

Goede tips!

 

grtzz

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey greenrecon

 

mooie info geef je hier.kunnen vast wat mensen iets mee.toen je je liet informeren over die rosacur,heb je toen gezegd dat het voor wiet was of voor bloeiende planten??deze is volgens mij voor rozenmeeldauw.dus niet voor consumptiegroen.vandaar dat het ook sterker is.

 

die enzicur heb ik me ook in verdiept.lullig dat je minimaal 200liter moet aanmaken.dit goedje zouden z ein verpakkingen voor een litertje moeten maken.volgens mij is daar best een markt voor.

 

ikzelf gebruik bio protect van plagron en protector van advanced nutrients tegen meeldauw en toprot.de meeldauw heb ik helaas niet kunnen tegen houden(was ook te laat met ingrijpen)maar van rot is tot op heden nog geen sprake.misschien iets om uit te proberen voor je.

 

zoals weetje al aangeef kan je de onderkantjes goed kaal dieven.ook de grotere fanleaves onderweg naar boven kunnen weg.zo zal er meer zon in je planten komen en dus nogmeer opbrengst bezorgen.

 

succes en ik blijf het volgen

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nomar

 

ik red me zeker wel op een onbewoond eiland :P want ben met zulke info of materiaal als de SAS survivor handbook op gegroeid en ja vergeet the (Pc)games -_- Ghost Recon...Battlefield 2 B) niet .

Link:SAS Survival Handboek Bestaat ook in een mini pocket versie :no

 

Trouwens mijn standaard outdoor uitrusting is:

*Vissers Army cammouflage regenbestendig kleding met pet

*all in one Mes,tang,schaar,vergrootglas,zaagje..je kent het wel ^_^

*Aurora Fire Starter (vuur aanmaken zit aan mijn sleutels)

*Outdoor waterdichte schoenen

*hengel uitrusting

*waterflesje

*mini handdoekje

*Sterke flexible handschoenen (waterdicht en brandnettelsbestendig)

*tyerreps

*zaklamp (met groene of rode filter die je op je voorhoofd kan doen)

*Rugzak met veel zaken en waar een 10 liter jerrycan in past.

 

Op locatie

*hangende zwarte zeil tussen de bomen met daar onder een plastic zeil over de grond zodat ik daar kan verblijven voor langere tijd..dus je kan daar slapen als je wil.

*kuip

*Zaklamp hangend onder de zeil...

 

Ingegraven in een vuilniszaken in de grond ver weg van de spot:

 

*10x 40 liter jerrycans met totaal 400 liter capiciteit (waren wit maar heb ze zwart met een spuitbus gespoten)

*2x10 liter jerrycans

*10 liter bloeivoeding van canna

*1 liter pk 13/14 canna

*25 liter kalk korrels A/Z magnesium

*40 liter zak hydrokorrels

*1 liter lege plastic bags die je kan openritsen.

*Plantenschaar van de grote uitvoering

*komo vuiniszaken

*Boomzaag die je kan inklappen

*Schep van merk torque of zoiets..platte smalle model met een kunstof handvat.

*tyereps...veel ervan in verschillende formaten

*bamboestokken vanaf lengte 90,120 cm

*weed overspannetten die je bij de grow kan halen

*schuursponsjes

*Gieter

 

 

Gouden Guerilla Tip :lol: van mij kant aan mensen wat betreft op je spot:

 

*Zorg dat er niks aanwezig is aan materiaal of spullen die je niet nodig hebt.

*vervuil je omgeving niet dus hou het schoon.

*Werk altijd met je handschoenen voor vingerafdrukken (voorkom altijd vingerafdrukken als het ontdekt word).

*check altijd je kleding,spullen,tassen op persoonlijke gegevens zoals bonnetjes etiketen die je

kunnenachterhalen...directe bewijsmateriaal.

*Werk liefst na 18:00 op je spot en niet eerder tenzij het niet anders kan

*Haast jezelf nooit....maar werk systematisch,secuur en discreet.

*Hou je oren open en luister om de zoveel tijd naar de geluiden om je heen (vogels,dieren die aanwezig zijn of het druk of stil is opeens...)

 

 

 

@twindaddy80

 

Ik ga deze aankomende week de taken uitvoeren

 

*Aanvoer van zuiver kraanwater per jerrycans

*De planten dieven en knippen van onderen naar boven.

*De bestrijdingsmiddelen inzetten en besproeien.

 

groetjes Greenrecon

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op locatie

*hangende zwarte zeil tussen de bomen met daar onder een plastic zeil over de grond zodat ik daar kan verblijven voor langere tijd..dus je kan daar slapen als je wil.

 

Ingegraven in een vuilniszaken in de grond ver weg van de spot:

 

groetjes Greenrecon

 

Een groen water en wind dicht tentje heb je al voor 25euri

Maar ik vind blijfen slapen toch ook wel risky bissnis

Is bijna het zelfde als een paar bonnetjes in je zak :lol:

 

Heb je ook een foto van je ingegraven spullen?

Dat lijkt me wel een werk te zijn geweest zeg.

 

Suc6 met de bloei.

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites
*Werk liefst na 18:00 op je spot en niet eerder tenzij het niet anders kan

 

 

groetjes Greenrecon

tja...was vanmiddag op een potentiele spot( dacht ik) die gewoon heeel erg rustig is.....maja twas erg warm...ben 3 naakte kerels tegen gekomen in 2 uur tijd.... :lol: kweet niet of er een forum is voor naturisten :P maar volgens mij geven ze het aan elkaar door....heb ik dat weer B) -_-

kzal toch niet de enige zijn die dat overkomt?

zullen naturisten weten hoe een wietplantje er uit ziet?

 

maar jij bedoeld neem ik aan dat dan de toezichthouders thuis zijn na 1800 uur?

gr

Carpe_diem

 

ps maar 1 heeft me gezien...want ik was erg voorzichtig.. ^_^ en bij die 1 deed ik of ik hem niet zag....

ps: mooie spot voor een stroper...tstikte er van de konijnen en fazanten...sjemig.. wat schrik je je dood als er vlakbij 1 opvliegt... :no

Share this post


Link to post
Share on other sites
zullen naturisten weten hoe een wietplantje er uit ziet?

gr

Carpe_diem

 

Nee joh......

Zet er net als mamoet 141.maar dan veel vroeger int jaar.

Ze zullen dan nu lekker groot zijn en "the boy's"zullen je dankbaar zijn.

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie kweek man. Je pakt alles goed aan zo te zien. Staat er trouwens zo nu en dan wel een stevig windje daar op je spot? Dat scheelt natuurlijk ook al een hoop ivm schimmelvorming. Ik blijf je topic volgen. Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites
gallery_23661_8794_521135.jpg

is er geen groen of bruin wortel doek verkrijgbaar ( mijn buurman had laatst zwart worteldoek van een tuincentrum) en kan het evt geschilderd worden?( wat meer stealth zoals je al zei)

worteldoek op de spot is wel een geniaal idee hoor... :lol:

zit het worteldoek vast in de grond met die speciale worteldoek klemmen?

 

wat zijn die rode pijpjes die in de grond zitten?

 

zijn dat buisjes met bier of gist aangelengt met water? of zitten daar ook slakkenkorrels in?

 

1cb6c63bd0d944d6770df744edd967d6.jpg

 

is het misschioen een idee om een duiven drinkwaterbak( ong 3 euro ) op de spot neer te zetten met korrels er in of met bier/gistpoeder aangelengd met slootwater?

 

die slakken komen toch af op de lucht van korrels en/of gist .....dus die vinden het wel...dat gistpoeder aangelengd met sloot-water lijkt me ook wel handig voor guerilla....want slepen met bier voor slakken stuit me een beetje tegen de borst, kdrink het liever zelf op... B)

 

 

dat van dat gistpoeder vond ik op onderstaande "slakken" sites:

 

http://www.neerlandstuin.nl/ziekplagen/slakken.html

http://www.hostavereniging.nl/oud/slakken.htm

http://huis-en-tuin.infonu.nl/tuin/38154-s...bestrijden.html

http://www.tuinadvies.nl/dieren_slakken_vangen.htm

 

succes verder !

Carpe_diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Greenbrothers,

 

Het lijkt of 4lijnen dus 4 planten naast elkaar heb of zo in plaats van 2lijnen dus 2 planten want zie veel toppen naast elkaar,de zijtoppen zijn ook naar boven aan het groeie...dus zie 5 a 6 hoofdtoppen per planten zonder de lage zijtoppen meegerekent -_-....waarschijnlijk komt doordat ze naast elkaar staan.

 

Die Aussie boer heeft gelijk van you tube (check de australische proffesionele outdoor boer op you tube) van dat als je ze naast elkaar gaat zetten dat ze met elkaar gaan concurren voor de ruimte van licht en dat ze meer toppen aanmaken naar boven enzo......nu ik dit zo zie dan denk ik van had ik ze maar 50 cm meer ruimte geven tussen de planten (de maat zou 1 meter zijn in plaats van 50 cm) zodat toch naar elkaar meer groeien enzo en meer omhoog uiteindelijk.

 

Zie het verschil:

 

gallery_23661_8794_521135.jpg

 

gallery_23661_8794_107029.jpg

 

gallery_23661_8794_20482.jpg

 

gallery_23661_8794_159902.jpg

 

 

 

Eindstand tot nu toe:

 

Ik ben begonnen met 100 pp....tijdens de stekperiode zijn 6 gesneuveld in de strijd... :P

heb ze geprobeer mond op mond behandeling te geven maar die :no k()tslakken hadden ze goed te pakken.Heb tijdens de groei 4 stekken kunnen regelen...dus heb er nu 98 pp buiten staan....100 procent vrouwen :) en geen enkele mannetje gezien.

 

@Mammoet,

 

Ik denk dat ik voldoende wind heb want de planten steken nu boven de brandnettels uit:

Zuiden,zuidoost,zuidwest is een openveld tot 400 meter.

Westen staan bomen tot 5 meter afstand ervanaf.

Oosten staan bomen tot 70 meter afstand.

Noorden staan bomen op hele dichte afstand.

De breedte is dus minimaal 70 meter en de lengte is minimaal 400 meter.

 

@carpe diem

 

Volgens mij wel maar dan moet je bij een speciale zaak zijn maar standaard is het zwart verkrijgbaar.Worteldoek kun je niet schilderen omdat het vochtdoorlatend is (heb het geprobeerd met een groene spuitbus).

De oplossing hiervoor is gewoon Legernet halen en erover heen doen maar het hoeft niet als je een lijn houdt in plaats bij mij van 2 lijnen.De worteldoek zit niet klem met klemmen maar gewoon heb er wat grond over heen gegooid.De rode pijpjes zijn de bekers van de action,gevuld met bier.Heb in het begin korrels gegooid maar het best is gewoon kalk overal strooien om je planten...goed voor de grond en houdt ze ook wel tegen voor effe.

 

Ik ken het duiven drinkwaterbak in verhouding van gistpoeder concept niet maar klinkt wel goed en handig.Je kan ook gewoon cola flessen pakken en er gaten bovenin aan de zijkant doen toch en vullen bier of gistpoeder dan hoef je die duiven bak niet te kopen in verband dat het misschien goedkoper is.....het kwam in me effe naar boven het idee.

Dacht trouwens dat de gist of bier de loker was en dat de alchol de slakken doodt.... ^_^

 

Ik sta altijd open voor ideeen en adviezen mensen want ik heb ook niet de wijsheid in pacht en misschien heeft iemand het eureka idee die ons guerillaactiviteiten op hogere level kan zetten.

 

Wens iedereen een goede nazomer..en moge het goed eindige met iedereen die de groene vingers en feelings heeft. :lol:

 

 

Groetjes Greenrecon B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ken het duiven drinkwaterbak in verhouding van gistpoeder concept niet maar klinkt wel goed en handig.Je kan ook gewoon cola flessen pakken en er gaten bovenin aan de zijkant doen toch en vullen bier of gistpoeder dan hoef je die duiven bak niet te kopen in verband dat het misschien goedkoper is.....het kwam in me effe naar boven het idee.

 

Ik sta altijd open voor ideeen en adviezen mensen want ik heb ook niet de wijsheid in pacht en misschien heeft iemand het eureka idee die ons guerillaactiviteiten op hogere level kan zetten.

 

 

Groetjes Greenrecon B)

http://www.trouw.nl/groen/opinie/tuinrubri..._te_komen_.html

 

nog een linkje over slakken....leuk voor de tuin kwekers: scharrel kipjes lusten ze RAUW :lol:

 

ik zit nog even te denken aan dat gist poeder.....

als je dat in de duiven drinkwaterbak doet zonder op te lossen in water en de deksel omdraaid ( de nok erafvijlen ) van die duivendrinkwaterbak dan heb je meteen een trechtertje voor als het gaat regenen......

 

maw je hebt dan gist water ( en dus de geur) als je nodig hebt....juist tijdens de regen...

 

precies op tijd want je slakkenkorrels lossen tijdens regen op.

 

is dit wat?

 

gr

Carpe_diem

Share this post


Link to post
Share on other sites
http://www.trouw.nl/groen/opinie/tuinrubri..._te_komen_.html

 

nog een linkje over slakken....leuk voor de tuin kwekers: scharrel kipjes lusten ze RAUW -_-

 

ik zit nog even te denken aan dat gist poeder.....

als je dat in de duiven drinkwaterbak doet zonder op te lossen in water en de deksel omdraaid ( de nok erafvijlen ) van die duivendrinkwaterbak dan heb je meteen een trechtertje voor als het gaat regenen......

 

maw je hebt dan gist water ( en dus de geur) als je nodig hebt....juist tijdens de regen...

 

precies op tijd want je slakkenkorrels lossen tijdens regen op.

 

is dit wat?

 

gr

Carpe_diem

 

 

Mooie tips en artikel Carpe diem :specool ...er zit veel bruikbare info ertussen.

 

B) Wat ook helpt en dat is zeer ranzig :no is gewoon de bekertjes met de dode slakken laten staan en dan komt er zo een vreselijke lijkengeur ervanaf dat alles wat leeft of halfdood is uit de buurt blijft .....konijnen..herten..slakken..weerwolven..vossen...kabouters...geesten...vogel

s.... :lol: .want is me opgevallen dat er nauwelijks slakken in de omgeving waren...heb de bekertjes van de week weggehaald...en stink er nog steeds naar..want heb het in de vuilniszak gegooid en van de spot weghaald (milieuvriendelijk bezig zijn) ...so de auto stinkt nog steeds...heb wat op een deken gemorst...heb echt uren in de douche gezeten met schoonmaken ervan....damnit.. ^_^ .als ik er nu aan denk komt bijna alle eten van vandaag naar boven...dus hoop dat alle ellende en offers van alles.. :P . de plantjes aan het einde met me goedmaken.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat ook helpt en dat is zeer ranzig :) is gewoon de bekertjes met de dode slakken laten staan en dan komt er zo een vreselijke lijkengeur ervanaf dat alles wat leeft of halfdood is uit de buurt blijft .....konijnen..herten..slakken..weerwolven..vossen...kabouters...geesten...vogel

 

s.... :lol: .wat is me opgevallen dat er nauwelijks slakken in de omgeving waren...heb de bekertjes van de week weggehaald...

 

hehehe....heb je ook wat tegen naturisten? -_- ....en ik maar denken dat er alleen guerilla's, opzichters, vogelaars en stropers rondbanjeren in de stille natuur... :specool kga toch maar een googlen of die naturisten een maand blad hebben of zo...dan heb ik altijd een alibi ^_^ dan ben ik een naturist en vogelaar tegelijk :no ( heb het boekje "natuurgids:het observeren van vogels" lekker klein en weegt niks...

 

nou...je planten zijn al groot dus kunnen wel tegen een stootje nu....maar vergis je niet in de slakken...

Een kennis heeft een voortuin en aan de andere kant van de straat een park met bomen en dus ook veel bladeren....

ik was daar een keer met een zomerse regen bui....echt honderen slakken kwamen de straat over glijden...hij wist dat en gaat dan na zo'n bui even overstraat stampen...ongelovelijk waar die suckers vandaan komen.... B) ( uit hun schuilplaatsjes dus...zie de eerdere links...)

 

ehh...nog even over mijn ideetje.....kleine verandering:

 

in de drinkbak zitten korrels en precies in het midden staat een beker met het gistpoeder.....

bij droog weer: ruiken de slakken gist en korrels...dus gaan ze dood van de korrels want verder komen ze niet (denk ik)

en als het gaat regenen dan loopt het bekertje vol en heb je gist water.

 

nog een optie is: er nog een bekertje in te zetten met korrels die droogblijft...dus een hoger bekertje nemen als de gaten waardoor de duiven drinken....dus ook regent het dan zoveel en hard dat het gist met het water overloopt door de drinkgaten...dan blijven die slakken die droge korrels ruiken en blijven ze dus verzuipen in het verdunde gistwater...

 

hehehe, kan ik volgend jaar meedoen aan het beste idee van Nederland? :blink: toch maar niet.....ik ben niet zo van de publiciteit... :P

groetjes,

Carpe_diem

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehehe....heb je ook wat tegen naturisten? -_- ....en ik maar denken dat er alleen guerilla's, opzichters en stropers rondbanjeren in de stille natuur... :P

 

nou...je planten zijn al groot dus kunnen wel tegen een stootje nu....maar vergis je niet in de slakken...

Een kennis heeft een voortuin en aan de andere kant van de straat een park met bomen en dus ook veel bladeren....

ik was daar een keer met een zomerse regen bui....echt honderen slakken kwamen de straat over glijden...hij wist dat en gaat dan na zo'n bui even overstraat stampen...ongelovelijk waar die suckers vandaan komen....( uit hun schuilplaatsjes dus...zie de eerdere links...)

 

ehh...nog even over mijn ideetje.....kleine verandering:

 

in de drinkbak zitten korrels en precies in het midden staat een beker met het gistpoerder.....

bij droog weer: ruiken de slakken gist en korrels...dus gaan ze dood van de korrels want verder komen ze niet (denk ik)

en als het gaat regenen dan loopt het bekertje vol en heb je gist water.

 

nog een optie is: er nog een bekertje in te zetten met korrels die droogblijft...dus een hoger bekertje nemen als de gaten waardoor de duiven drinken....dus ook regent het dan zoveelen hard dat het gist met het water overloopt door de drinkgaten...dan blijven die slakken die droge korrels ruiken en blijven ze dus verzuipen in het verdunde gistwater...

 

hehehe, kan ik volgend jaar meedoen aan het beste idee van Nederland? :) toch maar niet.....ik ben niet zo van de publiciteit... ^_^

groetjes,

Carpe_diem

Ahahahah Ik denk niemand hier in de Guerilla Corner houdt van publiciteit...lijkt alsof je bij de secret service zit of zo..met al die :no geheime operaties en locaties B)

 

Het is wel een mooie idee die je hebt :lol: .....volgend jaar effe knutselen en checken of het werkt :specool

 

Grz greenrecon

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het niet werkt:....gewoon als duivendrink bak met water neer zetten en dan hopen dat kraaien, patrijzen en fazanten en andere vogels komen water drinken....want net als kippen lusten deze de slakken RAUW :lol:

 

 

bij mij thuis staat altijd bad en drink water....ongelovelijk hoeveel vogels daarop afkomen als het een paar dagen niet geregend heeft.... B)

gr

Carpe_diem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...