Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

xqlusiveboz

Middel om de toppen te sluiten? :wacko:

Recommended Posts

Hallo medekwekers B)

 

dit is voor mij de eerste keer dat ik met een vraag op het forum kom, ik zit echter vrijwel dagelijk rond te neuzen op dit zeer informatie rijke forum.

Helaas heb ik op mijn vraag nog geen antwoord kunnen vinden (misschien door niet goed te hebben gezocht :verrygood)

 

Mijn vraag gaat over een middel dat ik zou moeten gaan gebruiken als de planten zijn uitgebloeid om de toppen te sluiten.

Iemand vertelde me dat ik dit zeker moest gaan gebruiken. Ik heb er zelf alleen nog nooit iets over gehoord en zou ook niet weten of het uberhaupt wel waar is.

 

Vandaar dat ik jullie expertise vraag!

 

Groeten Xqlusiveboz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als de toppen zijn uitgebloeid moet je ze gaan knippen, en er al zeker niet nog iets over sproeien.

Broodje aap verhaal dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedoel je niet zoiets als de topbooster van House and Garden?

 

van de fabrikant:

Met H&G Top Booster wordt een optische droogte gecreerd waardoor de plant het idee heeft dat hij aan zijn laatste fase van zijn cyclus is begonnen en gaat daarom om te overleven bloemen en vruchten aanmaken om zo zich zelf voort te planten. Wanneer je dit 3 á 4 dagen doet en dan weer overgaat op de gewone bemestingniveau gaat de plant gewoon door met de aanmaak van bloemen en vruchten. De plant begint eerder met bloemen en vruchten te geven en heeft hierdoor een langere periode de tijd om uit te groeien tot een grote bloem of vrucht.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Helaas heb ik op mijn vraag nog geen antwoord kunnen vinden

 

Misschien omdat het er niet is. Naar mijn mening klinkt het naar iets om het gewicht kunstmatig omhoog te krijgen om zo meer te kunnen vangen. Als je lekker voor jezelf kweekt wil je zo min mogelijk op je toppen spuiten. Alles wat erop zit rook je ten slotte ook weer op.

 

Als je iets anders bedoelt dan wat ik begreep, heb ik uiteraard niets gezegd :verrygood

 

Groetsels

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

je sluit je toppen niet, je sluit het zakje waar je het insteekt als het gedroogd is :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

uh , .... afzuren en rustig laten drogen !

ik kan het niet volledig onderbouwen , maar t lijkt mij dat de plant samen trekt van zuur !

(wat gebeurt er als wij op een citroen bijten) al wil ik oons niet vergelijken met een wietplant ,

 

als het echt fluffie is kan je er ook voor kiezen om het eerst samen te knijpen als het nat is !

en dan laten drogen. dan droogt het gewoon compact op.

Share this post


Link to post
Share on other sites
als het echt fluffie is kan je er ook voor kiezen om het eerst samen te knijpen als het nat is !

en dan laten drogen. dan droogt het gewoon compact op.

Geinige tip B) nooit bij stilgestaan dat dat nog kan werken ook!

 

Ik flikker het fluf toch liever in de bubbleator :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen bedankt voor de reacties! Ik vond het zelf ook al een raar verhaal over dat zogenaamde middel. Ik weet nu dus zeker dat het waarschijnlijk onzin geweest zal zijn.

 

Wat betreft het kweken, het is idd voor eigen gebruik. Dus ik zal er zeker geen rotzooi op spuiten. Gewoon laten drogen en genieten maar! :verrygood

 

Alsnog bedankt iedereen!

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...