Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mdmd2

Gemeente's

Recommended Posts

Met eigen ogen heb ik gezien dat de gemeente in Friesland voetbalvelden van 8 hectares aan heeft gelegd, om hierop alleen maar mannelijke bloemen te zaaien wat al gebeurd is onder de term hennepvezel! Zelf heb ik het vermoeden dat ze dit gebruiken om veel stof met de wind mee te laten verspreiden Oost West Zuid Noord... Dat idee heb ik er over, ben nieuwsgierig wat jullie pro-kwekers voor mening op na houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heeft iets over in de plaatslijke krant gestaan.

Veel verontrustte telefoontjes van mensen die het hadden gezien.

Volgens de krant ging het inderdaad om de productie van touw. Of in ieder geval voor de vezels.

Mijn zus had het artikel voor me bewaard. De krant wist zelfs te vertellen dat deze Hennep niet geschikt was voor rookwaren vanwege het lage THC gehalte. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
om hierop alleen maar mannelijke bloemen te zaaien

Na feminized, nu ook malenized zaden beschikbaar.

:D :D ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar gaat je zadenkweek buiten :D

 

Dat stinkt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
om hierop alleen maar mannelijke bloemen te zaaien wat al gebeurd is onder de term hennepvezel!

Hoe zorgen ze er trouwens voor dat ze enkel mannelijke planten zaaien? Heb je hier een bron van?

 

Iedereen is hier vol lof over Jack Herer en diens boodschap dat hennep de wereld kan redden, maar als er eens ergens een veldje aangelegd wordt, dan is het ook weer niet goed. ;)

 

Probeer eens het groter geheel te zien en plaats het milieu voor persoonlijk winstbejag. :D

 

Wat is trouwens het ergste dat kan gebeuren (serieuze vraag)? Hier en daar een paar zaadjes in je wiet?

Ik heb hier toch nog geen één outdoor verslag gezien waar de planten plots vol met zaad zitten.

 

just my 2cent. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@molmol: tsjah we moeten het eigenlijk in een ruimer perspectief bekijken ... niet alleen denken aan ons eigen rokertje

 

helaas/ gelukkig ( das ieder voor zich ) zijn er ook hele grote buiten boeren die 1000den euries investeren in buiten kwekerijen die zullen hier niet blij mee ...

 

ik zeg op mijn beurt natuur voorop...geld valt op wel meerdere manieren te verdienen ach en iid die kleine kweker moet niet soow zeiken om een paar zaadjes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...