Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smokeyB

Bubblelicious 250 watt HPS

Recommended Posts

Hee SmokeyB

 

Wat vliegt zo'n ronde weer voorbij hè. Ziet er zeer lekker uit, toch jammer dat het niet helemaal af heeft kunnen bloeien.

100gr. +

 

Al plannen voor een lekker soortje voor de volgende ronde?

 

Gr. Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk, dit is het betere knipwerk :D Zit er erg Jam Jam Jammie uit :P Nou 2 weekjes drogen ff curen en dan lekker dampen :rofl

 

Laat nog wel ff het droge gewicht horen he :D

 

Grtz SoftIce :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey allemaal thanks voor alle reacties, zoals ik eerder las vandaag: wat is de micro-sectie een gezellige hoek :D

 

@Lemonhaze: Ik hoop het ook voor je maat :D Ik loop er ook aardig van te kwijlen, maar moet toch even geduld hebben :rofl

 

@gegee: Bedankt man :D

 

@polliepol: Jij ook man, het zijn inderdaad keiharde toppen

 

@Peterdepan: Ik ben al gauw tevreden, zolang het maar een lekker wietje is....

liever 50gr superwiet dan 300gr rommel wat nergens naar smaakt. :lol:

 

@Kweekaddict: Wat gaat de tijd weer hard he??

zo'n ramp vind ik het ook niet hoor dat de schaar er eerder in moest, liever dit dan rot natuurlijk.

En bovendien was een groot gedeelte van de haren al bruin alleen de trichs waren nog milky, maar volgens mij is met dit soortje helemaal extreem als de trichs amberkleurig zijn.... dan kom ik niet meer van de bank in de avond :P

Wat betreft het gewicht weet ik het nog niet, zelf denk ik wel dat jij erg in de buurt zit.... veel meer zal het niet zijn.

 

@Softice: Thanks man, 't was weer even een klusje... was toch weer bijna 3 uur zoet ofzo.

Nog effies drogen en zal ik het eindgewicht presenteren :D

Veel knipplezier straks

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjonge dit is een kweekje wat ik helemaal gemist heb !!

Teveel buitenshuis geweest en dus wat gemist

 

Hoop dat het lekker wegrookt ( ben benieuwd naar het eindgewicht...)

 

Ik ga je computerkastje in de gaten houden.

 

een Groet :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smokey en PDP

 

Kwaliteit over kwantiteit zeg ik altijd maar :lol:

 

Grtz SoftIce :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

@El tullipan: Thanks man ;) Het is nu droog maar het is niet zo belachelijk veel .... het is iets meer dan m'n eerste ronde en minder dan de tweede, Denk zo'n 80 a 90 gr. B)

Zelf heb ik namelijk geen weegschaal maar als het nou echt veel was had ik m'n ma d'r weegschaal gehaald.

Kan niet wachten om eerdaags m'n schuur op te ruimen en die computerkast te modificeren, Ik zit te denken om dezelfde luchtinlaten te maken als jou maar dan alleen in de hoeken ipv in het midden.

 

@Softice en PDP: Zekers :j

 

Hey Allemaal

 

Zoals ik net zei alles is droog en heb het nu in 2ltr bak te curen en kon het uiteraard niet laten om even een lekker budje te proeven en moet zeggen dat die ongecured al vrij licht op de keel is met een zoetige smaak.

Qua effect toch iets anders dan verwacht want het is een heerlijke high ipv stoned maar misschien komt dat wel dat ze een week te vroeg heb omgehaald.

Daarom is het wel een prima overdag rokertje, heb genoeg zin om dingen te gaan doen :lol:

 

Verder hoop ik niet veel zaden tegen te komen... Tijdens het drogen heb ik weer een zaadje gespot en met het verkruimelen kwam ik er weer eentje tegen.

Ik vind het wel vaag want ik heb helemaal geen herma kunnen spotten, wel een afwijkende top maar geen mannelijke bloemetjes.

Is het mogelijk als buren buitenplanten hebben staan dat er daardoor een bevruchting kan plaats vinden??

 

Tijd voor wat crispy-shots:

 

gallery_13095_8473_3040740.jpg

 

gallery_13095_8473_2688147.jpg

 

gallery_13095_8473_281277.jpg

 

gallery_13095_8473_156228.jpg

 

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé smokeyB,

 

Ziet er heerlijk uit. Mijn complimenten voor dit verslag, leuk om te volgen.

 

:lol: greetz firefox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Firefox thanks voor de complimenen :lol:

gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smokey!!! Dit ziet er super lekker uit!

Dat heb je mooi voor elkaar man!

 

Heb je al een volgende ronde in gedachte ? Zoja hoe gaat die eruit zien ?

Wat voor zaadjes etc ?

 

Smokeze man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey gegee thanks man :j

Er gaat zeker weer een nieuwe ronde komen, maar dat gaat weer even duren..

Ik ga m'n hokkie slopen eerdaags en een grenencomputerkast ombouwen tot een nieuw kweekkastje ;)

 

gallery_13095_9012_2168674.jpg

 

En ga daar lekker de tijd voor nemen maar aangezien dat ik niet zo heel veel tijd heb zal het iedere keer een beetje worden :lol:

Daar komt ook een bouwverslag van binnenkort....

 

Ik denk dat ook pas weer van het voorjaar ga beginnen met een nieuwe ronde, 't word straks weer bokkoud in m'n schuurtje en heb niet zoveel zin om continue bij te warmen...vreet energie en dat loont dan niet echt om te kweken met een 250watt set, kost alleen maar...

Niet dat ik het verkoop hoor, ik rook zelf het meeste weg en geef een hoop aan vrienden.

 

Maar wat voor plantjes weet ik nog niet echt, als ik stekjes kan krijgen ga ik weer met stekken en zo niet ga ik weer zaadjes bestellen.

We zien wel B)

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is er nog iemand die m'n oude kastje wil hebben incl. de ventilatie roostertjes, (zonder hardware natuurlijk)

Het kastje is prima geschikt voor 150w tot 250w hps setjes en misschien ook nog wel PL systeem (ikweet niet wat daarvan de afmetingen zijn)

Maar voor de liefhebber is deze kast volgende week gratis op te halen, zo niet gaat die naar de grofvuil ivm ruimte gebrek...anders had ik 'm nog wel graag willen gebruiken als drooghok..

Mocht je de kast willen moet je maar even Pm-en.

Ik woon trouwens in NoordHolland, is misschien wel even handig om te weten :lol:

Mvg B

 

Ps: Je krijgt er ook nog wel een relais bij (omdat ik een schakelkastje ga kopen) en heb nog wel wat extra scroggaas en een tijdklok en een dimmertje erbij.

gratis en voor niets, je moet het alleen zelf komen halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie oogst, vriend :lol:

 

Je kan er lekker van roken enzo. Congrats met je plantjes. En laten we hopen dat er niet al teveel zaadjes inzitten :j

 

Je verslag zat goed in elkaar, was een genot om te volgen (is bij sommige topics hier wel anders), mooi op tijd de updeetjes enzo.

 

En 80-90 gram is een mooi resultaat, zeker als het goede kwaliteit is.

 

Tot zover dan maar weer en blijf je volgen in je volgende kweekje ;)

 

Grtz SoftIce B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Smokey!

 

Leuk dat je gaat beginnen aan een nieuwe kast ik ben benieuwd wat dat gaat worden!

 

Nu je dat aanbied, begin ik te denken :lol:

 

Mijn tent nu is 1x1x1,8... ik heb aan elke kant zeker 20 CM over... ( dus gebruik maar 0.8x0.8xhooguit 1 ? )

Zouden er 9x6.5 liter potjes in passen ?

 

Lijkt me leuk, aangezien deze tent nogal ruimte wegneemt die hij eigenlijk niet hoeft weg te nemen.

 

Gr!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey man ik heb ff een vraagje..

Moet je persee de zaadjes ontkiemen tussen watjes of kan je de zaadjes ook gewoon in de grond laten uitkomen? Mvg Angelo

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Softice: bedankt voor de complimenten man B)

altijd leuk om te horen dat anderen het leuk vinden om m'n topics te volgen.

 

@Gegee: 9 potten gaat niet lukken maat, misschien wel 9 x 4ltr maar dan heb je weinig aan de dubbele bodem die erin zit....

die is overigens wel uitneembaar.

de laatste ronde heb ik 6 x 4ltr potten gebruikt dat gaat opzich prima of 4 x 6ltr zal ook wel gaan, de werkelijke binnenmaten zijn 45x55x120.

kijk maar of je er wat aan hebt :lol:

 

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil je ook even andtwoord geven op mijn vraag smokey?:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@angeloo: Het kan allebei.... zelf doe ik het eerst even in watten maar het otkiemen kan zelfs in een glas water.

succes, gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahhhhh jammer jammer!

Met DuoFluor systeempje is net iets te groot.

 

Nja ik denk dat ik zelf maar moet gaan knutselen.

 

Want ik zit met het volgende ;

 

Mijn tent is te groot, zuigt valse lucht aan elke kant ( als hij genoeg overdruk zou maken, wat iej niet eens doet omdat de oppervlakte te groot is ), is niet echt 100 % licht dicht, en kan ik niet ''verstoppen''.

 

Je hebt me wel aan het denken gebracht Smokey!

 

In iedergeval bedankt dat je het T.B.S. hebt gesteld!

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke bedankt man want ik ben nu in de 3e of 4e dag van ontkieming; heb 3 zaadjes in een glas met water en 2 in een kopje tussen 2 vochtige watjes maar ik zie nog geen leven:P dacht dat ik iets verkeerds dee. Dus moet gewoon nog ff geduld hebben?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Angelo,

 

Ik heb vanaf de eerste kweek ooit altijd alles in een glas met water ontkiemt!

 

Alles ontkiemde altijd na 1/2 dagen, zelfs zaad wat 2 jaar oud was!

 

Dus ik denk mischien dat je zaad al helemaal uitgedroogd was van binnen.

Dan is het plantje al dood voor hij kan beginnen met leven..

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals beloofd zal ik een rook verslagje van de Bubbelicious plaatsen.

ook een mooie kans om me nieuwe camera uit te proberen op deze mooie top.

 

Zal proberen om het zo goed mogelijk te omschrijven.

ik houd hierbij rekening met het feit dat de toppen gedeeltelijk bestoven zijn.

er zitten dus enkele zaadjes tussen, we zullen zien of dit de smaak heeft beinvloed.

 

Zoals iedereen weet die het verslag heeft gezien, zien de toppen er erg goed uit

deze zijn daarbij ook nog eens Keihard!

dit ene topje weegt meer dan 2 gram...

 

Dat doe je goed Smokey ;)

 

 

gallery_21973_7780_60780.jpg

 

 

 

De geur:

 

Als ik het potje waar deze top in zit open, komt er een overweldigende ''Organge'' geur op me af.

heel erg zoet en fruitig... dat beloofd wat.

 

 

 

gallery_21973_7780_194815.jpg

 

 

 

 

De smaak:

 

Wat ik over de geur heb beschreven is ook duidelijk terug te proeven

ik zou het bijna een explosie van fruit noemen :D maar dat doen we niet :D

het is een zachte smaak die me erg makkelijk ik de keel ligt.

scherp is deze totaal niet, wel erg sterk.

 

Love it! ;)

 

 

 

gallery_21973_7780_47067.jpg

 

 

 

Het effect:

 

Ik zou het meer een high dan een stoned noemen als ik eerlijk ben, lekker zweverig.

zelf rook ik toch meer voor de smaak, dus dit wietje is al helemaal goedgekeurd voor mij :D

 

 

 

gallery_21973_7780_144469.jpg

Nog een paar verse trichomen rond het zaadje.

gallery_21973_7780_18466.jpg

 

 

 

Als ik een cijfer zou moeten geven zou dat een dikke 8,5 worden.

ben blij dat ik kennis heb mogen maken met dit heerlijke soortje.

 

 

gallery_21973_7780_1326639.jpg

Nogmaals bedankt Smokey.

 

 

Grtz, De pan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Pdp

 

Mag ik je even bedanken voor deze mooie en zeer uitgebreide rookverslag :D

Heb er zelf weinig bij toe te voegen, alleen dat het wietje veel stoned-er had kunnen wezen..... Had ze namelijk bijna twee weekjes te vroeg moeten omhakken ivm hoge lv en beginnende rot, maar zelf ben ik zeer tevreden met het effect want ik kom nu tenminste van de bank af als ik wat heb gerookt ;)

Wat een mooie foto's heb je gemaakt man (wat voor camera heb je gebruikt?), vooral met dat uitstekende zaadje...

Zat er trouwens veel zaad in of viel het mee met dit budje??? sommige pel ik namelijk zo 20 zaadjes uit en in sommige topjes zit helemaal niets, beetje lastig uitzoeken...

Ik wil je nogmaals bedanken voor dit mooie rookverslag, hierbij nodig ik je uit volgende ronde weer een rookverslag voor mij te maken :D

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk een goed rookverslagje van Pan met als resultaat een 8,5 :D . Echt goeie wiet dus smokey, heb je mooi voor elkaar gekregen ;) Mijn complimenten.

 

Grtz SoftIce :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey softice bedankt voor de complimenten :D

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...