Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smokeyB

Bubblelicious 250 watt HPS

Recommended Posts

Geen dank Smokey!

 

Ik voelde al dat ik iets over het hoofd had gezien, de vroege oogst door beginnend toprot dus..

ssst ;) ze is heerlijk :D Helemaal onder deze omstandigheden gezien vind ik het een Top wietje!

 

En idd je blijft wel lekker wakker en actief, en toch kan je ook een film van 2 uur lijken.

een goed balans noem ik dat ;)

 

Ik heb een Fujifilm Finepix camera gebruikt, ben blij dat je de foto's mooi vind :D

 

Tijdens het sprokkelen kwam ik 3 zaadjes tegen, maar ik heb echt niet het gevoel dat de wiet er minder door is.

ik heb er iniedergeval geen last van gehad.

 

Ik zou weer met liefde het volgende rookverslag in elkaar knutselen haha :D

 

 

Grtz, De pan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice verslag, top ziet er ook duidelijk beter uit dan de bubblelicious hier uit de shop, voor 9,- de gram.

 

(Amnesia haze, en dan nog hele slechte kost hier 13,- per gram.....!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanuit hier ook een rookverslag.Helaas heb ik geen foto's genomen dus jullie zullen het moeten doen met mijn typkunsten.

 

Toen ik het potje optrok herkende ik meteen de geur.Das op en top bubbels :D Dit staat echt in mijn top 10,misschien wel top5 van wietsoortjes.Ik kreeg een waarschuwing erbij dat er misschien zaadjes in zouden zitten.Heb er precies 1 geteld.Die gaan we mooi een keer ergens bij zetten.

 

Maargoed wat voor geur is het dan vragen jullie je af.Poeh das een lastige.Ik omschrijf het als iets wat eigenlijk vies ruikt maar toch heel lekker.Je moet ff erdoor prikken om de echte geur te vinden.En die is kruidig maar zoet,of zoet maar kruidig.Hoe jij het wil zien.

 

Het roken was heerlijk.De geur komt herkenbaar terug in de smaak.Eerst weer dat penetrante kruidige dat je even op een dwaalspoor zet en meteen het lekkere zoete smaakje.Meteen bij de eerste hijs merk je dat het bubbeltjes zijn.Zo gaan ze ook in je hoofd.Tot het moment dat er te veel zijn.Dan word er een diepe spacy high opgezet.Haast tegen het stoont aan,alleen dan dat je wel wat kan ondernemen.Dit gevoel zakt na een uur of 2 rustig weg.

 

Mijn eindoordeel is een 9-.Goed gekweekt,netjes geknipt,en zeker een lekkere zuivere smaak.Kijk nu al uit om het volgende rookverslag te gaan maken voor je :D

 

Thanks voor de sample.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Smokey,

 

Je hebt daar 2 mooie verslagen!

 

Ik begon wel naar zo'n joint te snakke na het leze van het verslag van Peter!

En dan nog een verslag van Twindaddy, toen heb ik maar een dikke dikke amnesiahze gedraait.

 

Pfoee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Twinnie jij ook bedankt voor je mooie rookverslag, ben blij dat ie weer heeft gesmaakt :D

volgende ronde zal ik je uiteraard weer een paar budjes sturen.

 

@doubleosix: Daarom ben ik ook zelf gaan hobby-en, die prijzen gaan nergens over...

 

@Skafs: Dat hebben ze heel mooi beschreven allebei, heb er zelf ook maar 1 gedraaid :D

 

Hierbij wil ik iedereen bedanken voor hun positieve reacties, commentaren en adviezen

Heb momenteel winterpauze omdat ik het te koud vind in de schuur en ook zonde vind om bij te warmen.

Ik ben net begonnen met het bouwen van een nieuwe kast, gebruik een grenen-computerkast als donor ,dus zal ik regelmatig wat posten in de bouwhoek.

 

Alvast een groen,gezond en gelukkig nieuwjaar toegewenst

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey smokey

 

mooi afgerond verslagje met leuke resultaten

volgend jaar ben je er gewoon weer bij toch?

groeten en beste wensen 2010

 

Grtz Jahfya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Jahfya uiteraard ben ik er weer van het nieuwe jaar bij, ben bezig met een nieuw kastje... zie m'n bouwtopic.

Ben zeker weer tevreden met dit verslag, die weer afgerond is met twee prachtige rookverslagen.

Jiji ook de beste wensen man :D

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...