Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

lame raden.....je zet een heel Fries weiland vol en zet er een Hempflex bordje bij :verrygood B)

 

SHIT, nu heb je het verraden. Moet ik weer iets anders bedenken ;) .

Nee, wordt nog leuker :D . Ik hoop dat ik er de tijd voor kan vinden, dan wordt het lachen ;)

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi^^

 

Nee ook geen spint.

Ook ben ik al op vakantie geweest en drogen is ook geen probleem...

BTW ik kom graag voor het probleem >>>>>droog ruimte gebrek B)

Dat lijkt me weer eens heerlijk.......he'indo :verrygood

 

Nee mannen,tis gewoon iets wat deze run tot stilstand heeft gebracht!!

 

Ik wacht op de foto's. en die zullen van het weekend geschoten worden.

 

@green lady,daar moet je tijd voor vrij maken,zoals we voor alle dames zo af en toe wat tijd vrij moeten maken

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

@green_lady:

 

deze is ook al niet origineel meer,legaal en toch gepakt....en voor deze hebben ze behoorlijk de tijd genomen.....ben benieuwd wat je in gedachten hebt..... :P

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...t=0#entry619645

 

@smokesome....bevrucht of niet.. gewoon oproken !!...oldskool hippie style !!.....vroeger voor de nederwiet, hadden we niks anders :) ...toch?

 

@PH toni boltini heeft zijn kudde olifanten uitgelaten op je spot? :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, zal ik ook maar eens een gooi doen, je rekkers zijn losgeschoten, daardoor is je tentje dichtgeklapt en heb je nu toprot?

 

Sprinkhanenplaag misschien? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of is er brand geweest?

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zit vlakbij Schoorl en een blushelikopter heeft 4000 liter zeewatergift op je spot gedaan... :) heeft wel gewerkt.. want je planten zijn niet verbrand...een soort ongeluk bij een ongeluk dus.. :blink:

 

nee he...schieten ze weer in de groei? :punk: :rofl je had ze langer moeten verduisteren.. :lol:

 

 

Op het moment als ze weer meer dan 13,5 uur licht krijgen gaan ze automatisch weer in de vegatieve fase.... :P

 

:yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gestopt met verduisteren, en de plant is weer begonnen met reveggen?

 

 

edit/

oh dat zegt carpe_diem ook al dus :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

carpe diem: klopt niet. Je kan gerust een plant elke dag om 18u gaan verduisteren (of om 17u, weet niet precies hoe laat het smorges licht is) en die dan een keer vergeten te verduisteren, als je dan maar maakt dat je smorgens op tijd erbij bent om zn donker uren te verlengen. Plant is een lange nacht bloeier, geen korte dag bloeier.

 

Maar het kan idd wel eens zijn dat zn planten gewoon terug de groei zijn ingegaan. Mss omdat ie op vakantie geweest is ff geen tijd gehad om te verduisteren :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehh....nee, hij is niet op vakantie geweest en heeft bewust verduisterd van 27 juli tot 15 augustus (12 uur licht/ 12 uur donker ).

Das te kort aantal dagen en dus schieten ze weer in de groei...

Ik ben geen expert maar dat is mijn conclusie als ik de theorie er op nalees...

Op 15 augustus hadden ze 14.5 uren licht ( zon op en zon onder )

Vandaag ongeveer 14 uur tussen zon op en zon onder...

zie de tabel zon op en zon onder hier op wf...

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eeeeh, er werd een buiten-uitzending gepland van de EO, "met god in de natuur". Tijdens die opnames begon het te regenen en gingen ze schuilen onder jouw speciale doek, en tatataaa.

 

Heb ik het goed??? :P

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb ik het goed??? :)

 

green-lady

 

NEE...helaas het was BNN :yummy: Met dat progamma waar niemand naar kijkt.....""wippen in de wiet""... en die roken alles op... :blink:

oeps sorry !! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cannacopter is langs gevlogen en rook iets, is onder het zeil geraakt en heeft alle planten getopt ?

:P :)

gr tap

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehh....alles goe Donner?....of wacht je tot prinsjes dag? <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

JaHaa....alles oke :lol:

Ben eruugggg druk,en wil update met foto´s

 

Ik maak af waar ik aan begonnen ben....no care <_<

Wil volgend jaar graag weer trug komen,met een vette deense/ verduister/en verrassing's revange

 

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isdieweer.....sorry dat ik het niet eerder kon posten.

 

Ik loop de laatste dagen eigenlijk met een bigsmile op me porum ;)

 

My way is dan wel geflopt(gedeeltelijk)maar dat lag dus niet aan de opstelling zoals velen in het begin hier voor ogen hadden.

Ik heb jullie laten zien hoe ik,verduisterde,waar ik me water vandaan haalde,het droog hield,en hoe ik zo ga oogsten......... :D

Ook heb ik jullie kunnen overtuigen waarom ik hier op potten zit en helaas niet in de volle grond.

My way is eigelijk ook ontstaan door de frustraatie die ook ik elk(laatste 10)jaar heb gehad met de zogenaamde vroegbloeiersdie het net niet of helemaal niet hadden.

In de randstad kosten buiten plantjes al gauw tussen 7a10euri.

Die dan meestal op uiterlijk geselekteerd zijn en niet de tijd van bloemvorming(vroegbloei)

Ik heb altijd wel in mn omgeving mensen die PPtjes hebben staan en mag dan even met me schaartje int rond gaan...kost nix en je hebt dr al snel 100 :wOOt

 

En ja de probleemen die opgetreden zijn had ik niet voorzien!

Verleden jaar ging het allemaal goed,en gingen ze niet trug naar hun vroegste jeugd!

Dat is dus een les geweest waar we welicht allemaal ons voordeel moeten doen.

Dat we/je PPtjes gewoon door moet verduisteren voor de zekerheid,iets wat ik volgendjaar dus zeker ga doen....gewoon om "mijn manier" te laten zien slagen!

gallery_22925_8424_943268.jpg

gallery_22925_8424_125556.jpg

 

Ik hoop dat jullie je vermaakt hebben met mijn manier 2009.

 

carpe_diem had het dus als eerste goed geraden,en als ik de WWtje ga oogsten zal ik nog eenmaal updaten.

en dan mag je me PMen voor je prijs.

Jij gaat denk ik 2x in de prijzen vallen..... :lol:

 

En die smile.....?

Dat komt door indo.... ;)

Door dat ik hier "my way"plaatste heb ik mee mogen kijken naar iets wat ik voor geen goud had willen missen!

En als ik nix gepost had ,had ik het zeker gemist...... <_<

gallery_22925_8424_26223.jpg

 

Ik ga HIER het loopt zeker 50meter door,volgend jaar zeker me gram(men) halen en trug naar basic old school.

Heerlijk stoeien met deens genetica op een nieuwe spot die me gab en ik vandaag nog ff hebben bezocht. :j

Genoeg plek voor de deense dames om heerlijk buiten te spelen.

 

Tot de laatste update,

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hey ph..

 

ik ben doodmoe van de eerste oogst en nu knetterhigh van een hele dikke rd06 fakkel...

het is nu de derde keer dat ik even bij je kom kijken in de hoop te horen en te zien wat er nu mis is gegaan met het''my way''project..ennuh...

schiet mij maar lek,maar ik weet nu echt nog niet wat er nu mis is/was..je veldje staat er toch heel mooi bij?zijn ze aan het regeneren dan?dat zou wel sterk zijn <_<

anyway..weer voel ik me ontzettend goed,dit keer omdat ik iemand iets heb laten zien die er net zo vreselijk aan toe was als ik zelf..

ik begrijp jou frustratie ook zo goed en weet hoe je je gevoelt hebt met al die jaren van ''net niet''goed hebben en kunnen maken.gewoon met verslagenheid moeten aanzien hoe je liefdevolle kweek wegrot,gestolen wordt,bestoven door god mag weten wat of de natuur die altijd tegen lijkt te werken wanneer het later wordt,najaar wordt,kouder,ect..

niet alleen voor jou,maar voor iedere wildkweker in nederland gun ik al deze opgedane deense kennis om de eerder genoemde redenen omdat ik er heilig van was overtuigt dat guerilla in holland wel kan slagen...ik heb het net als jij heeeel lang geleden twee seizoenen mogen meemaken met zaden van destijds positronic hoe het zou moeten gaan...posi was weg en ik ben zoekend geweest tot twaalf freaking jaar aan toe om iets vergelijkbaars te vinden..het wietforum heeft mijn growleventje radicaal op z'n kop gezet,nogmaals met grote dank aan elmanito..door zijn topic over deense rassen in de plantenkamer ben ik nu superrijk..neeh,nix te maken met geld,maar alles met de opgedane kennis deze afgelopen vijf maanden.

het begon allemaal zo onschuldig..niemand had de waarde van sommige deense soortjes kunnen inschatten in de hollandse guerillascene omdat ze[onbegrijpelijk]goed verstopt zijn geweest..

ik hoop dat het deense frobanken in een maand helemaal los is van hun zaden zodat zij vroeg op vakantie kunnen en alle wildgroeiers in holland.duitsland,engeland,de rest van europa volgend jaar met een dikke smile door hun eigen deense veldjes mogen struinen vol verwondering en met de extase mogen meemaken waar ik en mijn maat zich nu in bevinden.

ik hoop dat ze allemaal nog es aan aan me denken met een dikke smile op hun gelaat..dat zou mijn bijdrage helemaal lonend maken..

zo ook jij ph..de zaden rijpen al snel die we zelf hebben gemaakt en die mooie spot die ik hier zie....ohh,je zou willen dat ie honderdvijftig meter diep was!!

oldschool guerilla farming rules!!! :lol:

alvast veel succes toegewenst met de voorbereidingen van komend seizoen en veel plezier met de oogst van de my way spot..

 

grtzz,a humbe indo..

Share this post


Link to post
Share on other sites
gingen ze niet trug naar hun vroegste jeugd!

PH

 

Na het stoppen van de verduister periode zag ik dat de nieuwe groei er vreemd uitzag.

Iets wat alleen gebeurd als het te lang licht is.

De nieuwe groei/blaadjes waren/zijn enkelvoudig en hebben maar een bladvinger net als de eerste blaadjes van een zaailing en de randen zijn soms niet gekarteld/getand.

Dat komt omdat de plant terug gaat naar haar vroegste jeugd en ze haar groeicyclus herhaald.

 

Vroeger noemde men het verjonging.

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wil volgend jaar graag weer trug komen,met een vette deense/ verduister/en verrassing's revange

kijk das de juiste guerilla spirit "my ways revenge" <_<

je hebt mij en denk ik vele anderen ook vermaakt en in mijn ogen ben je helemaal niet mislukt en meteen een wijze les voor velen gegeven.

je gaf eigenlijk een hint met voorhamer en kheb de theorie van verduisteren erop nageslagen ook hier op wf.

en ehh...ongelovelijk...ik doe afentoe mee aan loterijen en prijsvragen en win echt noooit een echt leuke prijs en dan nu misschien 2x zei je...ongelovelijk :j

Maar het beste is dat je volgend jaar weer wilt komen posten :lol: en je hebt ook al die groene friese dame geinspireerd haar guerilla tacktics te laten gaan demonstreren in deze sectie dus IT ONLY GETS BETTER HERE ! :D

Groetjes,

Carpe_diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk project, jammer dat t (gedeeltelijk) geflopt is.. ben toch benieuwd wat je eruit haalt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi^^

 

De oogst is binnen en hangt op zn koppie in de droog ruimte.

Het zijn toppjes met wat meer blad er tussen,de een dikker dan de ander maar allemaal bagger vet.

 

We gaan deze week de spot op der winterslaap voorbereiden en ruimen op wat niet blijft liggen.

Potten,hekwerk,oude aarde,stokken gaan in het gat en het vijverzeil dekt de boel af.

Ik doe er wat zand en vegetatie over heen,en leg de portomonee in het zicht. :lol:

Als die in het voorjaar nog steeds op de zelfde plaats ligt.......zijn wij er ook weer <_<

 

@carpe diem met me guerilla spirit zit het wel goed hoor.

Die is alleen maar meer en meer aangewakkerd door de deense soortjes.....:j

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...