Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jonkosmoker

vraagje over me plantjes

Recommended Posts

Lees de sticky in deze sectie over wat je precies moet vertellen over je probleem om te garanderen dat je topic een enigszins zinnig antwoord oplevert.

 

En jij zou nu onderhand wel moeten weten hoe je een plaatje in een topic zet he?

 

is er iets met je N-toets? Mij, hebbe, zegge...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vraag gewoon of er iets mis is met me plantje

en over die N ik kan gewoon niet zo goed nederlands snapje je kan het toch lezen of niet

waarom moet je er zon probleem over maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar wazzup probeerd je op een hele lieve en duidenlijke manier te zeggen dat je beter meer kan lezen eerst .

en de opmerkingover de n dat als je meer gelezen had weet je dat brezah taal niet mag hier vandaar hij een heel klein beetje je het duidenlijk maakt .

 

en waar wazzup al bang voor was dan komen zulke eikels als ik en die melden je gewoon dat je het maar moet uitzoeken en meer moet lezen .

ik heb maar 1 topic geopend hier op deze site met een vraag en die kon ik niet weten, voor de rest is al mijn kennis door lezen afkomstig dus dat zou jij ook moeten kunnen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

ondertussen zie ik nog niks aan nieuwe informatie. Lees die sticky eens, die staat er niet voor niets.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_5574_8308_597333.jpg

 

Ik zie hier wel meeldauw :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_5574_8308_368708.jpg

 

en hier zie ik veel plant met wellicht te weinig grond.

 

ook in een oud verf/olie blik? OID misschien verkeerde stofen in de grond, roest verfresten?

 

dus meer info nodig. en een vriendelijke houding :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_5574_8308_368708.jpg

 

djzusie dit is een prullebak 50 liter

 

 

ik heb even een vraagje ik heb zojuist een potje gevonden in de schuur wat tegen meeldauw is alleen zit er geen verpakking bij dus ik weet niet echt hoe ik dit moet gebruiken moet ik dit met water mengen zoja hoeveel ml bij een liter en moet ik dit op me planten spuiten of gewoon als water geven

 

gr js

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...