Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

AmSt4ff

Inside Super Weed

Recommended Posts

een documentaire over onze geliefde plant:

 

Inside Super Weed

In veel landen is marihuana illegaal, maar volgens wetenschappers wordt de drug gemaakt van een van de meest interessante planten die er bestaan.

 

Link

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb er ook al voorstukjes over gezien

Maar heb het nu op de kalender gezet

Wie gaan nog meer kijken?

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga ceker kijken :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

intressant

Is kijken van uit welk oog punt wordt gekeken , negatief of positief

Het gaat over de medicinale kant volgens mij

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super weed = Marijuana Nation, maar dan met een paar andere scenes erin geplakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow dat vind ik wel vet, dat is eens wat anders, normaal kijk ik altijd naar american hotrod, street customs,

speed machines en american chopper en oja overhaulin maar dit kan me zeker ook zo hard boeien;

is dit eenmalig of gaat dit een terugkomende serie zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat genoteerd Amst4ff,

 

Het is echt een nieuwe serie, kan er nog niks van vinden in de nieuwsgroepen. Jammer....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk dat dit onderwerp eens aangesneden wordt op zenders als National Geographic, en niet op die veronica/talpa bende :lol:

 

Zeker even koekeloeren,

 

Banaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ernaar aan het kijken op youtube en weed wordt wel serieus negatief bekeken :S

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Waarschijnlijk was Marijuana Nation een beetje te positief belicht, vandaar dat ze met deze mee op de proppen komen.Net als wat blowmonkey eerder zei is het Marijuana Nation maar dan met een iets negatievere berichtgeving en een aantal andere scenes aan vastgeplakt.

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

in de tros compas staat omschreven dat niet alleen het gebruik als drugs wordt belicht in dit programma maar ook de tientallen andere toepassingen die deze plant voort brengt.

 

Dus voordat het programma is uitgezonden de meningen maar even achterwege moeten blijven tot we weten wat ze nu echt gaan tonen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Dus voordat het programma is uitgezonden de meningen maar even achterwege moeten blijven tot we weten wat ze nu echt gaan tonen.

 

Op youtube staat deze docu ook.Deze is in april in de UK uitgezonden.Het is Marijuana Nation in een nieuw jasje. :P

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb net zitten kijken en vond het een interessante docu, meer positief dan negatief zeker die Israelische weterschapper vondt ik sterk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het was idd de moeite, objectief maar soms erover

ook wist ik niet dat er in Amerika ook een soort coffeeshop-cultuur is, in Oaksterdam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat blokje wat door de assistente van die Israelische weterschapper in stukken geslagen werd zou ik graag gehad hebben..Da was een mooi blokje pure THC.. :whistling ..Is al weer een hele vooruitgang zoals er grotendeels over gedacht werd.

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

herhaling is 10 min bezig :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...