Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ganjahman

knippen op guerilla spot

Recommended Posts

Ik zag net dit in een foldertje staan

 

gallery_19166_7934_1792900.jpg

 

Zou je zo'n apparaatje niet kunnen gebruiken om op locatie alvast voor te knippen?

 

Groeten ganjahman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je koopt hem toch niet voor de 4 extra edities van Babyliss men :(

Nee zonder dollen leuk idee maar menselijk haar is aanzienelijk dunner dan de steeltjes van je bladeren.

Maar wie weet mischien werkt het, probeer het uit zou ik zeggen, maar ik houd het gewoon bij me schaar en de Tumble trimmer.

 

Succes. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het net geprobeerd met mijn BaByliss for men, resultaat is nulkommanul. Voorknippen is werk voor m'n vingers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

beter koop je een elektrische grasschaar op accu, werkt uitstekend. Vergeet die schapen dingen :(

 

en vergeet al helemaal de tondeuses!! :(

 

Je hebt van die hele dure dus even zoeken vanaf een euro of 25-30 heb je ze al.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of een buxus-trimmer perhaps? Ligt waarschijnlijk ook makkelijk in de hand.

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij bedoeld bazz ook de accu grasschaar.

 

dit is een beetje de duurdere versie van de soort, alleen even om aan te duiden wat een accu grasschaar is.

 

gallery_5606_5890_5964.jpg

 

Greetz :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet niet meer hoe die dingen heten maar je had toch zon kermith ofzo, zon electrische schaar? Ik heb die dingen wel eens gezien. GEEN PORUM als je je vingers wilt houden. Heb ze hier nog wel eens gezien toen we nog een handel sectie hier hadden. Ken niemand die er tevreden over was. Staat wel een filmpje van op het net hoe die werkt, en als je er bedreven mee bent kun je er best een hoop mee knippen, maar serieus, geen beveiliging of niks, levensgevaarlijk kutding.

 

Koop gewoon een tumble trimmer of zoals ik, een cannacutter. Dat werkt tenminste goed. ff een keer een goed jaartje en je hebt em eruit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ganjahman,

 

Is er een bepaalde reden waarom je op de spot zelf wil knippen?

Begrijp wel dat je dan een hoop (opvallend!?) gesleur vermijd.

Die Bosch accu grasschaar (netjes geïllustreerd door Cannabusiness)

heb ik en die werkt goed, kom je een heel eind mee.

Zo'n ding maakt een klein beetje geluid maar als je afgelegen zit maakt dat geen f*ck uit. :(

Grt, Isan

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je thuis moet knippen zit je met 75% aan plantafval te klooien, ik heb het zelf meegemaakt, voor een paar honderd gram heb je al een paar vuilniszakken vol van die planten troep omdat je snel te werk gaat en hele takken gewon zonder te kijken in de zak gooid. De helft is blad en het weegt me nogal niet wat als je die takken allemaal nog hebt.

 

Het is dat ik de gedroogde bladeren los erbij kan verkopen aan de shop anders had ik ook geknipt op de spot met een accuschaar. En met een paar plantjes kom je al gauw aan een leuk aantal gram aan bladeren :D

 

Greetz :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist cannabusiness, volume was mijn uitgangspunt. Mijn idee erachter was inderdaad het principe van een accu grasschaar, maar dan wat goedkoper.

 

Groeten ganjahman

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals ik eerder zei je hebt ze erbij die nog geen 30 euro kosten, je wou een tondeuse kopen niet waar? de prij zal nagenoeg hetzelfde zijn geweest, even rondneuzen bij de doe-het-zelf-zaak. :D

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar je kan toch gewoon al het grote blad eraf trekken met je vingers, dan kom je al een eind volgens mij maar daar kom ik vanzelf achter als het tijd is om mijn planten te oogsten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het niet zo dat je dan ook harsaanslag op de mesjes krijgt netzoals je ook op je schaar krijgt?

Bij tondeuze is dat wel kut want dan gaan de mesjes niet meer goed heen en weer door het plakkerige hars...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk als het bij mij heel veel mocht worden op locaties om een generator en een cannacutter ter plekke neer te zetten en een nachtje es goed loos te gaan..maar zo een klein trimmertje zie ik niet zitten hoor..

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...