Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
justforfun

Weersverwachtingen...

Recommended Posts

Nu het weer zijn omslag hopelijk tijdelijk maakt, beschut je planten, het waait al enorm hard hier in Brabant.

 

Met de vorige storm als genoeg afgebroken hier, nu hopelijk niet meer :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik woon aan de kust het stormt hier nu al uren :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik gisteren al voor gewaarschuuwd :P

in men buiten topic

3 a 4 dagen storm heren :)

vast binden of binnen zetten die handel

 

groene groeten

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Het gaat weer goed met het weer. :yummy: Depressie ligt bekant boven Nederland. :) Ik ben benieuwd hoe mijn 'Godzilla' het maakt.

 

med_gallery_16467_4905_75113.jpg

 

Namaste :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm ik moet blijkbaar maar voelen.....

Mijn grote Cheese plant van 2m30 is doormidden geknakt... Heb haar goed tegen de stok gebonden en wat schilderstape over de wond. Nu maar hopen :'(

 

Laat dit tevens een waarschuwing zijn voor diegenen die hun plantjes nog niet goed vast hebben gemaakt, zoals ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 Takje afgescheurd bij de Cali-O.. Niet de gezondste plant... De andere planten hebben totaal geen last van dit weer.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha... wow mooi photo. extreem chaotisch plantje... of lijkt dat maar zo ?

 

hoe zit 't nou met 't weer. is er nog kans op droogte (pretty please). of is 't nu alleen nog maar een stijgende lijn qua kans op rot... en vocht uit de hemel... ):

 

groeten

justforfun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer

 

Verwachting tot morgen middernacht

woensdag 30 september en donderdag 01 oktober 2009

Veel bewolking, van het noordwesten uit regen of motregen.

Bewolking bepaalt het weerbeeld, in het noorden van het land valt af en toe motregen. De wind is west tot zuidwest, matig, kracht 3 of 4, aan de kust vrij krachtig, 5.

 

Vannacht komen er vooral in het zuiden enkele opklaringen voor. Daar kan het dan nevelig worden. In de loop van de nacht neemt de bewolking van het noorden uit weer verder toe en gaat het regenen of motregen. De temperatuur zakt naar ongeveer 12 graden. De wind blijft westelijk.

 

Morgenochtend trekt de regen van noord naar zuid over het land gevolgd door opklaringen, deze worden afgewisseld door een enkele bui. De maximumtemperatuur ligt rond de 15 graden. De wind draait naar noordwest en blijft matig, 3 a 4, langs de kust vrij krachtig, 5 en in het waddengebied mogelijk krachtig, kracht 6.

woensdag 30 september 2009 22.07 uur

 

Bron KNMI

Share this post


Link to post
Share on other sites

het weer is nu zwaar klote in 't westen. mn plantjes hebben 't heeeel moeilijk. maar ze houden 't wel vol... kom op dames! :closed: ... moest gisteren ochtend naar buiten om alles te zekeren... ik ga zo even de plantjes schudden en controleren...

 

hoop dat 't okee gaat bij jullie allemaal..

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...