Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

indica

hennepzaden

Recommended Posts

Zeer geachte bezitters van een growshop,bij mij in Almere verkopen ze gewoon hennepzaden per kilo in het tuincentrum Almere Buiten

Vier kilo voor 10 euro,misschien kunt u de plaatselijke bromsnorren als ze een inval of onderzoek doen in uw zaak ze even daar fijntjes op wijzen.

Met andere woorden hier is een stok om terug te slaan. :whistling :rolleyes:

Vriendelijke groeten van Ruud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is een groot verschil tussen industrieele hennep en maryjane , stokje wordt vervangen door een watje

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Indica,

 

4 kilo voor 10 euro is een koopje...daar heb ik wel interesse in...waar is dat??

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow!!

Wat weegt een zaadje gemiddeld? 0,05 gram??

Dus 20 zaden in een gram.

20.000 zaden in een kilo

Dus 80.000 zaden voor een tientje!! :rolleyes:

 

Stel dat daar 25% van kiemt!

Hebben we al 20.000 zaden!

Nou, dan heb je dus 10.000 vrouwen, die, volgens de media ca 1 kilo wiet opleveren.

Dus 10 ton wiet!!

Dan verdien ik ca... eeehhh veel geld!

Prijzen mag ik natuurlijk niet noemen.

 

Ik moet toch maar weer eens naar Almére

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die hennep zaden per kilo kun je in bijna alle dierenwinkels e.t.c wel krijgen.

 

Het wordt gewoon verkocht als vogel / vissen voer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit word ook nog kempzaad genoemd en produceert wiet met minder dan 5% thc waar je hoofdpijn van krijg :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Straks breng je de zadenruiloplichtertjes nog op ideeën.. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ervaring mee Tomas ?

 

Heel goed vis voer hoor

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zaad is wel leuk als je 12 jaar bent en je wil stoer een plantje op het raamkozijn hebben :whistling

oja vergeet ff geloof dat percentage op 95% man ligt dus 10 zaden 9 mannen en een herma. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat zaad is wel leuk als je 12 jaar bent en je wil stoer een plantje op het raamkozijn hebben :)

oja vergeet ff geloof dat percentage op 95% man ligt dus 10 zaden 9 mannen en een herma. :huh:

 

Nou dat 95% verhaal gaat er bij mij niet in. Kun je biologisch ook niet onderbouwen, denk ik. :whistling

En ik heb indertijd toch een Vrôhtjuh van -gemeten- 2,95 weten te kweken bij mijn ouders thuis.

Ach... Die vergane gloriedagen. :P

 

Maar inderdaad leek het wel stoer, destijds. ;)

 

En nu?

Nu heb ik een paar planten van ca 50cm en sta me sterk af te vragen wat dat voor eigenaardige geur is die daar vanaf komt. :j

"Dat hadden wij vroeger niet" :rolleyes:

Om toch maar even het verschil tussen visvoer en kwaliteitszaad te benadrukken. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien kun je dat zaad als afleidingsmanoeuvre gebruiken voor guerrillaspots? Zaai die 20 000 zaden op een veld op een afstandje van je spots en je bent zeker dat niemand zich iets zal aantrekken van die paar (echte) plantjes die wat verderop staan. :whistling

Langs de andere kant trek je dan natuurlijk wel wat meer de aandacht naar het gebied van je spots. :huh: :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat vast niet goed komen. :whistling

A ) je trekt de aandacht van mensen die wiet zien staan, of weten te staan. (net als een wespenlokker om de wespen bij de ijsjes van de kinderen weg te houden. Het trekt alleen maar meer wespen aan, tenzij je die dingen op grote afstand van het ijs ophangt.

 

B ) een beetje sneu als je superskunkAK47lowriderbigbud in haar opperste geilheid bestoven wordt door zo'n stuk visvoer met spruiten :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, ik geef toe dat er een paar gaten in mijn plan zaten :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nah ja 95% is mischien iets veel idd holy , maar veel mannen en Herma's .

en de toppies die de dames geven zijn minimaal en niet te pruimen :rolleyes: "ja wel eens geprobeerd vroeger"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet zeggen...

Ik heb er toch behoorlijk sterke wietboter van weten te trekken.

Recept wat aangepast van 5x het wietbladgewicht naar 4x het wietbladgewicht in boter, maar het voldeed prima. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indica, welk tuincentrum is dat dan ?

Dan ga ik er heen zodra ik het lees.

Ik geloof er namelijk niks van :rolleyes:

 

Je mag geen industriele producten verkopen bij een ''detailhandel'' ( wat de tuincentrum's waar jij bedoelt zijn, tenzij je een een tuincentrum groothandel bedoelt ? mag je me ook vertellen waar die zit ).

 

Net als bestrijdings middelen, stekken ( van welke plant/bloem in welke hoeveelheid dan ook ) etc etc..

Lampen en growshop gebeuren, valt normaal ook onder ''groothandel producten'' aangezien je de meeste producten niet particulier kan kopen bij andere winkels/groothandels.

 

Maja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietzaad wordt gewoon verkocht als vogel- of visvoer en is dus ook gewoon bij een speciaalzaak te vinden.

Het is geen industrieel product.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...