Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kitefreak

Kitefreak goes guerilla

Recommended Posts

hey freak,

 

die guerilla van jouw die gaat echt wel goed komen hoor,ze hebben nog dik 1,5 maand groei te gaan

die vraatschade van die slakken en kevers maakt voor die planten niet veel meer uit,je plant groeit straks sneller als dat zij kunnen eten,...... die planten herken je over een maand niet weer terug

ga je ze nog toppen? of laat je ze de lucht in schieten.......

lijken me anders slungels gaan worden vanwege de schaduw in dat populierenbos

 

wierie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

guerilla, een vak apart!!

ik hoop dat je plantjes vlug wat breder zullen worden, misschien is toppen wel aangewezen want het worden lange slungels. Net zoals wierie denk ik ook dat ze niet genoeg licht hebben. ik zou ze toppen en toch nog wat slakkenkorrels gooien en desnoods de andere beestjes bestrijden want zoveel bladoppervlak hebben je plantjes nog niet.

 

succes :lol:

 

ps: dat gekruld blad is van temperatuur stress

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Wiereman,ik hoop het.Denk zelf ook dat de top eraf moet.Ze vangen toch minder licht dan ik verwacht had,en om nou wat bomen te rooien :no Van het weekend toch nog maar een bezoekje geven denk ik.

 

@Kasperfish,een vak apart!SDat blijkt wel :blink: Ik heb ook nog drie Bubbles stekken staan op een andere spot.Deze staan zeker de gehele dag in de zon.Ook hier moet ik maar eens langs.

 

Ik kan natuurlijk ook de mannen op de spot laten staan om er een grote orgie van te maken.Zo heb ik zaad voor volgend jaar of evt om binnen een keer te proberen.Het is mijn eerste x guerilla waarbij ik nu al een hoop geleerd heb voor volgend jaar.Meer voorbereiding is toch een vereiste.

Ik ben nu al opzoek naar nieuwe spots.Overal is nu alles in volle groei/bloei zo heb ik betere inkijk of de spot geschikt is :nerd

:whistling

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er toch best goed uit je plantjes? Jammer van de slakken maar daar ontkom je niet aan, slakkenkorrels werken wel goed maar als het een keertje regend is het ook weg. Je spot ziet er inderdaad wat onderbelicht uit, maar ja, dat heb je niet altijd voor het kiezen. Succes verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morgenochtend vroeg ga ik naar de spot toe.Ben benieuwd.Misschien dat ik toch voor wat meer licht moet zorgen daar :specool Moet ook eens een keer bij de Bubbles op de andere spot gaan kijken.Hopelijk zijn ze aangeslagen daaro!

Foto's zullen uiteraard volgen.

:yummy:

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

kite

waarom strooi je die korrels niet in een potje aan de voet van de plant?

dan veregenen ze niet in slakke korels zit een lok stof om ze aan te trekken dus gaan ze wel in de potjes.

ik doe het altijd zo.

zwarte p9 potjes (die vierkante) op de zijkant leggen bij de stam van de plant steen er in tegen wegwaaien handje korrels er in klaar is sic.

greets.

sic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal morgen eerst eens kijken hoe of wat,anders zal ik wel een wat korrels gaan halen.Bedankt voor je tip is een goede manier!

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik vanmorgen aankwam op de spot schrok ik toch wel even ;) Ik dacht dat ik zo'n stille/rustige plek had gevonden,maar nu heeft iemand met een kneuzer of schijvenmaaier lange rechte paden door mijn brandnetelbos getrokken,en waarom :wub: !?

gallery_9147_7894_1629862.jpg

Alles stond er nog,maar op de 1ste plek zijn ze nog geen meter langs me planten opgegaan,bij de andere +/-2mtr :j Lucky.......or not.

gallery_9147_7894_1571389.jpg

Planten staat rechts bij de boom!

gallery_9147_7894_1886637.jpg

Nu is de vraag of ze mijn planten gezien hebben,kans is ruim aanwezig,of dat ze druk met hun tractor in de weer zijn geweest.Wie zal het weten.

De 5x Double fun stond er mooi bij.Gestrekt dat wel,maar wel mooi groen en aardig bijgetrokken van de vraatschade.Ik heb de vijf getopt zodat de planten wat breder worden en de onderste takken ook wat meer licht zullen ontvangen.Ook was bij 1 plant de voorbloei(nog)te zien ;) een vrouwtje :specool

gallery_9147_7894_844990.jpg

gallery_9147_7894_1747223.jpg

gallery_9147_7894_1010778.jpg

Ik heb de paar onderste takjes van de planten verwijderd omdat deze niet of nauwelijks ontwikkelden.Ook is er nog een emmer slootwater onder de planten verdeeld.Dat was het voor deze plek.

Nu 100meter verder.

Deze planten zijn later gezet en zien er redelijk uit.Er zitten 4 mooie tussen.Bij eentje lag het gaas omver waardoor de plant scheef is gegroeid.Ook deze planten zullen gaan strekken.Misschien dat ik nog een keer terug ga om ze te toppen.

gallery_9147_7894_1868440.jpg

gallery_9147_7894_589824.jpg

gallery_9147_7894_1167679.jpg

gallery_9147_7894_1526295.jpg

Dat was het en hopelijk tot de volgende update.................als ze er nog staan ;) ;)

gallery_9147_7894_1292978.jpg

:yummy:

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

het lijkt mij er op dat ze daar aan het voorberijden zijn voor het maken van wandelpaden.

is het een aangeplant bos?

volgens mij wel zo te zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elk bos in nederland is aangeplant, nederland heeft van oorsprong helemaal geen bos. Grote delen van de Belgische Ardennen zijn ook aangeplant, dat is allemaal productiebos. Gewoon houtakkers.

 

Ik denk niet dat ze je planten gezien hebben. Dat zit zo. Onderstaand filmpje is een test, kijk goed hoeveel HET WITTE TEAM passes ze met de basketbal maken.

 

 

 

 

 

;)

 

 

Snap je, mensen zien waar ze op letten, andere visuele informatie wordt snel uitgeblokt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn idd bomen die aangeplant zijn Mastersico.Maar het zal waarschijnlijk/hoop ik niet een publiek bos worden.Het is namelijk maar een meter of 50 breed en ik denk max 300meter lang,en ligt midden tussen de weilanden in het veld.Erg afgelegen dus en totaal geen parkeerruimtes en dergelijke.Denk eerder aan jachtpaden ofzo.

Goede test Slappezever ik zag die aap ook niet :rolleyes: Hopelijk zijn ze druk aan het werk geweest en hebben ze mijn plantjes over het hoofd gezien :rolleyes: ;) We shall see!

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo iets heb ik namelijk ook gehad.

een jaar of 3 terug.

ik kwam na 4 weken terug op de plek lagen door het bos heen tot mijn grote verbazing schelpe paden.

erg vreemde gewaar wording ;)

er stonden zelfs van die hondepoep bakken :rolleyes:

mr de plantjes waren ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd een vreemde gewaarwording Mastersico ;) Heb je die planten uiteindelijk geoogst?Of heb je er foto's van?

Zou het een rare plek vinden voor een publiek bos,maar je weet het nooit!Aan de ene kant vind ik het triest :rolleyes: aan de andere kant grappig :rolleyes: omdat ze mijn planten op een haar gemist hebben.Brengt een gezonde spanning met zich mee :rolleyes:

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee niet aan oogsten toegekomen.

een week later nog eens wezen kijken maar ze waren foetsi uitgegraven dus ik denk meegenomen door iemand.

dat stukje bos van mij lag ook in de midel of nowere ze hebben er nu een natuurmonument geplaatst.

tis er nu zomers best druk.

ze hebben er ook een zwem vijver bij gegraven nu.

greets.

sic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woo appart ? of nouja apart.. Het word idd goed uitgelegd door slappy enso.. Maar wat je zegt! Is wel ff schrikken hoor :rolleyes:

Jij vind het misschien gezonde spanning,, ik zou laaiend zijn ;)

 

maarja zo heeft ieder zijn eigen opvatting erover...

 

ik hoop dat ze goed mogen groeien en bloeien verder! ze zien er al een stuk beter uit als eerst iig..

 

groet Highlife

Share this post


Link to post
Share on other sites

@HighLife; ;) :rolleyes: :rolleyes: Het zijn er maar een paar.Planten zien er zeker een stuk beter uit.

Ik heb nog goede hoop.

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woow ,das ook ff flippe toch man.hehehe.

 

Mja da valt niet zo op he die planten tss dat andere groen maar als daar vroeg of laat mensen gaan wandelen zijnje planten gezien hoor.

 

Je bent ook mooi bezig man.

Die plantjes tss de bomen zou ik vertevigen joh,die staan er te mooi bij om omver geblazen te worden.

 

succes nog .

laters

medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hopelijk zijn de paden gemaakt voor lichtval of wildlife.Bezoekers of jagers zouden ze kunnen vinden.Dat het snel weer een beetje begroeid mag worden daar.

Medical;ik zal een zaagje meenemen bij mijn volgende bezoek om versteviging erbij te zetten :rolleyes:

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi, ik heb net hetzelfde met mijn guerilla van dit jaar gehad, in een aangeplant bos(43ha), naast de reeds aangelegde paden, kom ik daar toe, en zie dat vanaf de gewone brede wandelpaden recht in het bos ook npaar zo een paadjes getrokken zijn, met een grasmachine... :P

 

Denk echter dat dit om enorme wildgroei tegen te gaan is.. ze zijn wel zo een 500 m verwijderd van mn plantjes, en denk niet dat er nog bijkomen..

 

Maar in jou geval, hmm, het is echt wel close he, als die nu nog zullen groeien...

Veel succes in ieder geval.

 

Grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan heb je geluk BolBoleros!Is nogal een verschil 500mtr of 2mtr :P De planten zullen zeker nog groeien,dus ik ben beniewd,ben er al 2 weken niet geweest.

Het is daar zo'n rustige omgeving dat ik er nog wel vertrouwen in heb!

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 3 weekjes maar eens wezen kijken bij mijn planten.Bij thuiskomst bleek ik echter alleen maar crappy pictures te hebben dus sorry hiervoor.

Maar alles staat er nog steeds,en hoe :lol:

De Double funs zijn echt bomen geworden.De kleinste was 1.60mtr en de rest 1.80/1.85mtr.

Het toppen heeft zeker geholpen.Ze hebben nu aanzienlijk meer bladoppervlak en de planten zijn redelijk in verhouding.Wel wat regen en vraatschade maar dat mag de pret niet drukken.

gallery_9147_7894_155815.jpg

gallery_9147_7894_1558962.jpg

gallery_9147_7894_938976.jpg

gallery_9147_7894_1514062.jpg

Alle planten heb ik voorzien van een steun wat ook wel nodig was.Op de andere plek zijn ze alleen niet zo groot.Een Cali-o/superbud was met zijn 1mtr het grootst.Twee planten zijn aanzienlijk kleiner +/-45cm dit was een Ierdbei en een Cali-o.Hier heb ik wel 2 of 3 planten getopt.

gallery_9147_7894_148862.jpg

gallery_9147_7894_687796.jpg

gallery_9147_7894_445992.jpg

Ik kijk wel wanneer ik weer ga.Over een maandje of wat is vroeg zat om de mannetjes te verwijderen.

Daarna zal er een update plaatsvinden.

Tot zover :lol:

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie dat je double fun's beginnen met bloeien, mooie plantjes! Wel jammer dat ze zo'n dunne stam hebben.

 

Derest ziet er ook mooi uit, goed bezig! Gezonde plantjes :lol:!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit kitefreak :lol:

 

mooi dat ze in bloei gaan... dan kunne we straks geniete van de mooie knuppel shoots :lol:

 

gr wietparkiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kitefreak,nice going so far :lol: mooie planten heb je daar.

@w.p.van elk soort een plant laten staan in je kas en de rest naar je spot brengen om te zien of ze guerilla potentie bezitten..dat zou ik doen..

succes met je beslissingen man..

 

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...