Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
chrisse

Outdoor 09

Recommended Posts

Dit jaar komen er weer soortjes van basic seeds in de tuin, vorig jaar de ierdbei en matahari gehad en hierover was ik zeer tevreden. Verder ook nog de Double Fun van TNT uit sanniesshop. Van elk soortje heb ik 3 zaailingen waarvan ik uiteindelijk 1 vrouw over wil houden.

 

De planten zijn nu 4 weken oud en hebben onder 4X18watt tl gestaan tot ze naar buiten gingen vorige week.

De double fun en ierdbei staan samen in 1 groot plantgat van een paar 100 liter verrijkt met pelikanenguano, compost en wat lavameel. De Oregon rocket staat alleen in een plantgat met hetzelfde grondmengsel.

Vandaag heb ik van elke plant een stek genomen en op 12/12 gezet voor geslachtsbepaling.

Ik ga ze niet toppen maar buig ze lekker diep door om weer mooie struiken te krijgen.

Fotos komen binnen een week als ik mijn nieuw fototoestel heb van gsm fotos zijn niet veel waard.

Verder komen er nog wat lowryders en wil ik nog een NDB zaadkweek doen. Misschien nog een kleine guerilla met wat deense soorten.

 

Greetz

Chrisse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Chrisse, weer van de partij dit jaar? En zo te lezen goed voorbereid. Zelf heb ik geen Ierdbei dit jaar, dus kom ik wel bij jou kijken hoe ze het doen :rolleyes: Veel succes!

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga deze volgen, ierdbei en Double fun in het speciaal veel succes van deze kant toegewenst :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Chrisse,

 

Ik heb ook double fun staan en heb ook stekken genomen nou was ik wel benieuwd waar jij de stekken op hebt staan [aarde,water,?].

 

 

Gr Dré

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Bazz fucker, ja toch wel wat voorbereid dit jaar dus hoop ik dat het resultaat er ook zal mogen wezen. Jou topic ga ik zeker ook volgen.

 

@ dreve, ik heb ze gewoon in glazen water staan in mijn 4X18watt tl kast. Ik laat maar 1 lamp branden op 12/12 en zodra ik het geslacht zie gooi ik die stekken ook gewoon weer weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:rolleyes: ik lees het al weer een gouden keuse gemaakt ga jou traject lekker volgen veel plezier met de dames

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom maar op met die foto's :rolleyes:

 

Succes!

 

Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Chaz, fotos van de planten in volle grond komen zodra de stekken geslacht tonen dan ga ik de mannen verwijderen en wat pics maken. Welke deense soorten denk jij dit jaar buiten te testen? Je autoflowers gaan ook lekker heb ik gezien.

 

@ Basicsjoerd, Vorig jaar deden ze het zo goed in de tuin dat ik er toch weer voor heb gekozen, ik ben zeer benieuwd naar de oregon rocket, kun je me wat info geven qua afbloeidata en topbouw in vergelijking met de ierdbei?

 

Hier heb ik wel al een foto van de lowryder dames die ik hier heb staan. Die rechtsvoor is gebogen en die in het midden zit ver achter.

gallery_9964_7917_1289867.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even kijken wat komt er bij mij te staan :rolleyes:

 

Lesotho Special

Ierdbei

Purple Peace

Oldfarmer Nepal

Danish Gold

Carpatian

Viking

 

Hopen dat ik niks vergeet :whistling

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Chaz

Leuke soortjes, ik heb net wat zaden te kiemen gelegd die ik toch nog ergens guerilla wil zetten, ook zaad van DCF. Madonna x guerilla gold.

Purple peace x swissmiss x purplepeace x red erdbeer

Royal Dane/Heavenly Erdpurt x B3N7Erdpurt/Royal Dane

Van elk soortje 2 zaden.

Vorig jaar ook ierdbei in de tuin gehad, klaar midden tot 2de helft van september, bijna geen rot en echt hele mooie toppen voor buiten. Dus dat belooft op je balkon.

 

De stekken in de kast tonen nog geen geslacht, ze staan ook nog maar 5 dagen op 12/12.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, pics komen deze week. Talk zonder pics is inderdaad niet veel waard maar de planten staan ergens anders zoals je wel weet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag eens bij de planten langs geweest, 1 stek toonde al geslacht, een vroege ierdbei man die ik dan ook al maar verwijderd heb. Was wel de grootste van de 3 EB's. De Ierdbei's en de Double funs gaan wat traag maar de Oregon rockets gaan lekker hard en groeien mooi breed. Hier wat pics speciaal voor mijn grote fan maximus!

 

Ierdbei en Double fun.

gallery_9964_7917_5791072.jpg

 

Ierdbei Nr. 1 was de man.

gallery_9964_7917_3210472.jpg

gallery_9964_7917_876257.jpg

 

 

Double fun.

gallery_9964_7917_3751027.jpg

 

Oregon rocket voor het buigen.

gallery_9964_7917_4443179.jpg

 

Na

gallery_9964_7917_4467505.jpg

 

En hier heb ik nog 2 Ierdbei's en een getopte matahari staan als reserve en anders gaan die guerilla.

 

EB, lekker gebogen

gallery_9964_7917_779254.jpg

 

Mata Hari

gallery_9964_7917_1663381.jpg

 

En budshot Lowryder.

gallery_9964_7917_2889284.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit man

 

Lekker Groen

 

Succes

 

Laters Da dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou idd, mooie groen teinten,

is ook lekker groeizaam weer he?

 

greetz Weetje,

man ow man vergeetje.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx vr de repos, ja echt wel een lekker weertje weetje.

 

Hier nog een pic van mijn favoriete ierdbei, nu hopen dat het een zij is en geen hij, vorig jaar deze pheno met de dikke vingers niet gehad als vrouw wel als man.

 

gallery_9964_7917_3494548.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ie de chrisse , weer volop aan kweken zo te zien. :(

plants zien er wel echt nice uit en goe veel soortekes, lets hope da ze zonder problemen t einde halen, dan gaade der een goei gevarieerd kiefke afhalen. µ

 

ie de menne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tussenstand bij de stekken,

2 DF mannen en de laatste df lijkt me ook een man te zijn, zou dik balen zijn.

2 Oregon vrouwen, daarvan kies ik de mooiste uit en maak ik stekken van de andere.

1 EB man en van de andere 2 planten heb ik nog geen stekken kunnen nemen dat gebeurt dit weekend normaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ook een mooi buitentuintje daar en lekkere varieteiten.

 

Duim voor je voor veel vrouwtjes.

 

Fijn weekend.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Blowsterke, thx maar ik denk toch al met 3 mannen te zitten bij de DF, heb hier nog 3 EB's en 1 matahari staan als reserve hopelijk zit daar nog een leuke vrouw tussen. Deze week ga ik de mannen kappen en stekken maken van 1 van de Oregon dames.

Straks ga ik nog 2 purplepeace x swissmiss x rederdbeer x purplepeace (irritant lange naam), en 2 madonna x guerilla gold zaailingen guerilla zetten. Ik heb op de spot al wat plantgaten gemaakt en gevuld met potgrond en wat pelikanenguano. Als ik de reserve Ierdbei's niet nodig heb komen die ook op de spot.

 

Hier nog een bondage pic van een van de reserve ierdbei's die lekker bossig groeit, zijn trouwens uit eigen zaad dat ook te ruil is.

 

gallery_9964_7917_2800729.jpg

 

Paarse verkleuring aan de groeischeuten, heb jij ook hé maximus?

 

gallery_9964_7917_1785672.jpg

 

Lowryders

 

gallery_9964_7917_1181559.jpg

 

gallery_9964_7917_204758.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

heejj!

fijne planten man!

die ene ierdbij lijkt echt op een bonsai boompje :P echt lache;) blijf hem volge :D

gr. Fakkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

die geboge ziet er echt scheef uit :D ma zo zie je wel t voordeel van buigen, alle takjes goed veel licht. als ik een DF wijf teveel heb zetten we die wel bij u

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update time. Enkel de oregon rocket gaat zoals ik het zou willen, 1 man gekapt en de andere vrouw tot stekken gekapt die ik guerilla ga gebruiken. De overgebleven oregon groeit lekker breed, gaat nog een mooie struik worden.

De ierdbei's en de double fun gaan slecht, nog 1 double fun over waarvan de stek nog geen geslacht toont maar ik denk dat het ook een man wordt, geen double fun meer dus.

De ierdbei's groeien niet/traag, de pheno met de dikke vingers heb ik vandaag kunnen stekken dus daar weet ik binnenkort het geslacht van, de andere pheno met vreemde paarse stengels groeit niet, vorige week getopt en niets te zien.

Misschien kan basicsjoerd iets meer vertellen over deze pheno ik had er vorig jaar ok zo een en het ligt niet aan stress denk ik?

Zodra ik het geslacht weet van mijn reserveplanten in pot knal ik die in volle grond want ze snakken naar meer wortelruimte.

 

Oregon dame.

gallery_9964_7917_2947417.jpg

 

Ierdbei

gallery_9964_7917_1745319.jpg

gallery_9964_7917_303283.jpg

 

Double fun

gallery_9964_7917_3229337.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Double fun waren allemaal mannen maar gelukkig bleek de Matahari vrouw te zijn. Die heb ik nu lekker gebogen en gaat morgen de volle grond plaats van de DF innemen.

 

gallery_9964_7917_3421752.jpg

 

Hier nog een leuke foto van een Lowryder.

 

gallery_9964_7917_3981497.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...