Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
crazchef

4x Blue Hammer pheno 2 & 8 400watt FrOm tHE cHEf

Recommended Posts

-=-=-=-=Hey dit is mijn verslag over mijn run Blue Hammers;)-=-=-=-=-=

 

 

Dit word de 2 x dat ik aan het tuinieren ga en heb er veel zin in, eerst wat informatie over me hokkie.

We hebben me hokkie zelf gemaakt we dachten er in 4 uur mee klaar te zijn maar het heeft ons 15 uur gekost met een live concert van de osdorp posse in de pauze :innocent: maar na veel zwoegen en werken is het dan tog in 1 keer gelukt.

 

hier een foto van het geheel:

gallery_13449_7869_8178.jpg

 

 

Voor dit mooie paleisje hebben wijn 400 euro uitgegeven en bevat de volgende materialen:

 

voor de kast:

 

rachels

z/w folie

zilv folie

vijver folie

nietjes veel nietjes

spijkers

steenwol

piepschuim

afvoerbuis

ducktape

18 liter potten

2x specialmix.

 

 

gereedschap:

acuboor

zaag

nietpistool

schaar

stanley

 

 

apparaten:

 

1x400 watt lamp

diamondkap

vsa schakelkast

fancontroler

afzuigkap

carborigional filter

stekkerdoos

 

 

het maken van me kast was al heel lang gepland maar werd steeds uitgesteld door omstandig heden en dan was het gister zo ver BOUWEN.

Eerst naar de growshop bij mij in de buurt ( denk de beste van nederland ) spullen halen en advies inwinnen.

toen naar de bouwmarkt bouwmateriaal halen.

en toen aan de slag.

 

 

we begonnen met 4 frames( soort deurkozijn ) van 195 cm hoog en 80 cm breedt

daar spande we over 1 hele kant zilver folie en die nieten we vastop aan de zijkant van het frame dus een soort grote spiegel en dat bij 3 van de 4.

toen steenwol erin gedaan voor isolatie en een beetje voor de stevigheid.

toen aan de andere kant hebben we zwartwit folie gedaanen ook vastgeniet op de zijkant.

nu hebben we 3 wantjes gemaakt vanm buiten wit en binnen zilver.

nu de voorkant zelfde frame maar 2 extra latjes zodat we er een deurkozijn in kunnen zetten.

en dat dan ook doen dormiddel van weer een paar latjes vast timmeren.

dan bedek je het bovenste gedeelte en het onderste gedeelte en dan heb je in het midden gewoon een gat voor je deur.

dan panelen tegen elkaar schroeven zorg voor goede verbinding.

dak maken zelfde principen ander maten en maak in het achterste gedeelte van het dak 2 gaten zodat je daar 2 buizen aan naar benden kan laten hangen voor verwarmde inlaat lucht.

dak bovenop nieten.

dan alle folie mooi wegsnijden moet immers wel een mooie hokje worden tog.

dan gaan we aan de vloer beginnen dat bestaat uit piepschuim daar maken we gewoon een bak van met opstaande randen van ongeveer 30cm dan op de randjes van de bak latjes bevestigen en dan met vijverfolie een soort bak maken.

dan alles mooi met tape afwerken.

 

 

gallery_13449_7869_9516.jpg

 

dan beginnen we aan de 2de fase en dat is het instaleren van de apparatuur

gelukkig heb ik daar een paar vrienden voor die daar heel goed en vakkundig in zijn.

 

gallery_13449_7869_49339.jpg

 

 

 

we hebben 3 kettingkjes opgehangen voor me lampenkap en lamp

2 kettingjes in een bocht voor filter en afzuiger

en aan de buitekant 1 kastje gemaakt waar alles in hang heb hier nog weinig verstand van maar zal door middel van foto's meer duidenlijkheid geven hierover maar de foto's zijn onder weg.

en natuurlijk hebben we de fancontroler mooi tusen de plantjes gehangen.

en dat was het wel zo'n beetje.

 

 

Nu het aller belangrijkste van allemaal mijn schatjes.

voor deze run heb ik gekozen voor Blue Hammer pheno 2 & 8.

echt super mooie planten en echt super lekkere smaak want ik heb hem bij een vriend van mij gerookt.

ik gebruik natuurlijk stekjes om 100% zker te zijn en deze stekjes komen van een gozer met hele groene vingers.

hier heb ik wat specificaties gevonden:

 

Type: Hybride

Bloeitijd 10-12 weken

 

Opbrengst: tot wel 650 gr/m2

Smaak: fruity/haze

Effect: sterke kombinatie van high en stoned

Bloemen: Sativa achtige groene en blauwe toppen

THC: Percentage tot wel 22%

 

ik ga voor deze run voeding van plagron gebruiken nog nooit mee gewerkt maar hoor goeie dingen over deze lijn.

 

gallery_13449_7869_103428.jpg

 

het zal wel gaan blijken of deze voeding me zal bevallen.

 

en nu de aarde ik ga kweken op volgens mij en vele ander de beste aarde die er te verkijgen is Special mix:

gallery_13449_7869_99446.jpg

 

de voedings lijn zal ik er wel op moeten aanpassen maar dat komt hopenlijk helemaal goed.

 

ik heb me kleine meisjes er nu ongeveer 10 dagen is staan en dit is het resultaat.

gallery_13449_7869_49534.jpg

 

en nog meer naakt foto's van me chickies:

 

gallery_13449_7869_126144.jpg

 

Ik geef me schatjes altijd namen niet nodig mar wel heel vet.

ik zal ze ff aan u voorstellen:

 

 

 

JOHAN CRUIJF PHENO 8:

 

gallery_13449_7869_106373.jpg

 

 

MC SKINNY PHENO 8:

 

gallery_13449_7869_3456.jpg

 

GSUS PHENO 2:

 

gallery_13449_7869_177663.jpg

 

HERMAN DEN BLIJKER PHENO 2:

 

gallery_13449_7869_222579.jpg

 

en dat waren de dames van weleer.

zo en nu laten groeien ze staan op 18/6 en de tempratuur is rond de 25 is niet top maar word aan gewerkt.

 

nog een groepsfoto samen met de buitenplanten:

 

gallery_13449_7869_131914.jpg

 

en zo is mijn run gestart op: 04-05-2009

 

19-05-2009

 

wat staan ze er lekker bij:

 

gallery_13449_7869_126144.jpg

Edited by crazchef

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey heb ik dat goed gezien? Je voeding is voor hydro.. kweek je niet op aarde?

Voor de rest wel een zeer mooie set-up :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey fif bedankt voor je reactie jha ik heb die voeding gehad van een gozer en die zij dat je met specialmix met hydrovoeding kan kweken maar ik zal ff gaan kijken voor andere voeding

 

laterzzz crazy chef

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er wat gestrekt uit crazchef..Lamp mag rond de 30cm van de plant af hangen..komen die zijtakken ook een beetje tot leven.. :innocent: Misschien is toppen nog geen slecht idee..krijg je je ruimte lekker vol.. :huh: Kan het niet goed zien met die lamp aan maar volgens mij zag ik ook verkleurde punten van de bladeren.. <_< Kan duiden op overvoeding..Foto zonder de kweeklamp zou mooi zijn.. :rofl

Succes met je rondje.. ;)

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die pheno's lijken toch verdacht veel op wat KTM aan het doen is :innocent:

Kijk dit gaat een mooooi topic worden. <_<

 

 

succes

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

no name bedankt voor je reactie

jha ik was al aan het kijken wat het kon zijn ik las dat kalk of calcium tekort kan zijn

overvoeding kan het niet zijn want er zit geen voeding bij behalve wat er in de special mix zit ik hoop dat het wegtrekt van de week en anders iets anders proberen.

 

crazy chef

 

kees the mad wie is dat <_< :innocent: hahahhah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan zijn dat er toch iets te veel aan voeding voor die plant in de grond zit, maar dat trekt dan inderdaad wel weer bij.. :innocent:

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites
Die pheno's lijken toch verdacht veel op wat KTM aan het doen is :innocent:

Kijk dit gaat een mooooi topic worden. <_<

 

 

succes

 

Doc

Pannekoek...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey allemaal,

 

kleine update of meer een vraag ik heb nu de blue hammers 2 weken staan voorgroeien en me schatjes raken elkaar al lekker aan maar nu hoor ik van een ervare kweker dat ik ze in de bloei moet gooien en een ander kweker zegt lekker door laten groeien en schroggen.

 

wat is het beste voor me planten en natuurlijk vor me opbrengst.

 

latrzzz crazychef

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey crazchef..Als je voor een hoge opbrengst wil gaan zou ik er zeker een scrog voor aanraden..Dit scheeld meteen de kopzorgen voor een eventueel hoogte gebrek.. :huh: De dames hebben dan wel iets meer de tijd nodig om te groeien maar daar is als alles goed verloopt de opbrengst dan ook wel naar.. :rolleyes:

Voor scrog info kijk je maar eens in mijn oude scrog toppic..staan nog wel een paar leuke plaatjes in.. :whistling

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey no name

 

ik heb me planten inderdaad gescrogt en als ik het zo bekijk moet ik het wel helemaal vol krijgen plaats morge of over morge me nieuwe foto's spreek je snel

 

 

laterzzz crazychef

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd.. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo das lang geleden heb het druk gehad met werken maar met me schatjes gaat het echt top hier komt een voledige update

 

zo dit is 12 dagen gelden het gaat lekker groeien echt bizar hard komt ook door de 150 liter specialmix denk ik

zo hier een paar foto's:

 

gallery_13449_7869_53886.jpg

 

en deze:

 

gallery_13449_7869_25821.jpg

 

het gaat echt goed ze groeien bijna cm per dag echt super en nog geen tegenslagen.

 

zo dit is 4 dagen later en heb ik me scrognet opgehangen en de eerste blaadjes komen door het net heen en het gaat nog steeds zeer goed.

 

gallery_13449_7869_112640.jpg

 

 

echt brilant en nu maar hopen dat alles het gaat halen.

 

gallery_13449_7869_10395.jpg

 

gallery_13449_7869_126188.jpg

 

echt een heel mooi plaatje al zeg ik het zelf.

 

zo dit was mijn foto update van de laatste paar dagen zal zo wel ff nieuwe foto's van nu maken

 

ltrzzzz crazychef

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo heb nog ff foto's gemaakt van hoe ze nu bij staan 08-06:

 

-=-=-=-==-WAT EEN GEILE CHICKIES=-=-=-=-=-=-

 

gallery_13449_7869_43796.jpg

 

gallery_13449_7869_5658.jpg

 

dit is hopenlijk de MaSTer TOP:

 

gallery_13449_7869_25240.jpg

 

Dit vind ik weer een gruwenlijke foto je ziet wel al dat ze de toppen beginnen te vormen:

 

gallery_13449_7869_11636.jpg

 

heb ook me voeding aangepast ben naar kj products gereden en die hebben mij bac biologisch geadviseerd omdat ik biologisch kweken wel chill vind voor de smaak.

 

gallery_13449_7869_99076.jpg

 

zo dat was het weer laterzzzz

 

crazychef

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Crazychef...

 

Ziet er goed uit hoor...

 

Nog weekje of 9 ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey kees

 

bedankt voor je reactie jha duurt nog een weekje of 9 a 10 en dan kan je komen proeven na het drogen en curen

 

groetjes crazychef

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je al witte haren gezien ?

 

Kees. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

of grijze :)

 

goed schudden die voeding iedere keer he :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie setup ja, maar ik snap niet dat je je electra zo slordig voor elkaar hebt, je vsa zo goed als tegen zwart wit folie schroeven met alleen wat houten balkjes ertussen lijkt mee geen slim plan :) aangezien je je hand er ook geen 20 sec op kan houden :)

 

succes

 

groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je goed kijkt zie je de uitlaat die boven de vsa uitkomt en op de vsa is gericht, daar kan je je hand op leggen zolang je wil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor jullie reactie

 

kees:

ik heb zeker al witte haren het zijn zelfs al witte kroonjtes zal morge ff een paar n ieuwe foto's uploden

 

wazzup:

schudden doe ik zker want als je in die fles kijkt is het ook bizarre dikke brei maar ze vinden die bac heel rg lekker

 

kings of cannabis:

toen we me hok gingen bouwen hadden we niet echt een paneel gemaakt en we hadden nog 2 balkjes over en inpersipe wouw ik volgende ronde lumatec kopen maar dat lukte niet helemaal het was duz een nood oplossing maar doordat die afvoer slang op me vsa gericht staat ord hij egt niet warm kan me hard er de hele avond opleggen.

 

ltrzzzz crazychef

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo een goedenavond hier weer een update van de chef;

 

echt het is echt bizar om te zien hoe hard ze groeien en haren beginnen aan te maken hier een foto van de toppen:

 

gallery_13449_7869_81974.jpg

 

en nog een groepsfoto:

 

gallery_13449_7869_22099.jpg

 

ik vind het wel mooi om te zien hoe hard zo een plant blijft groeien na 2x toppen, scroggen en bloeien en dan het verschil in 5 dagen is gewoon 6 cm kijk die hoge top komt nu ver boven de bamboe uit:

 

gallery_13449_7869_43021.jpg

 

ze zijn een beetje nat want heb net plant vitality plus begruikt omdat ik de vorige keer spint had en heb toen 100% gedesinfecteerd met detol maar voor de zekerheid want ga over 4 dagen 2 weken op vakantie.

 

dit spul doet echt wonderen heb ik gehoord:

 

gallery_13449_7869_111905.jpg

 

 

het gaat echt heel lekker de bladeren zijn lekker stevig en heeeeeeeeelllll mooi groen :)

en de toppen beginnen lekker te vormen:

 

gallery_13449_7869_50563.jpg

 

 

en heb al vast een mooi vergrootglas gehaald kan ik straks mooi van dichtbij naar me thc kijken Hehehehehehheheh:

 

gallery_13449_7869_59041.jpg

 

 

zo dit was het weer tot de volgende keer

 

LTRZZZ crazychef

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plaatjes crazchef..dames hebben er zin in.. :)

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit crazchef, ben benieuwd naar je eind resultaat

 

Tippie

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo das lang geleden ben dan ook 2 weken heerlijk op vakantie geweest en echt lekker genoten van het weer de omgeving en een onsje pure power plant echt top vakantie.

mijn lieve moeder heeft zolang ik op vakantie was op me schatjes gepast en ze lekker water gegeven.

ik deed me hok open op de dag van terug komst en viel zowat flauw van wat ik zag hier een foto van toen ik weg ging:

 

gallery_13449_7869_22099.jpg

 

en dan zie je dit:

 

gallery_13449_7869_113057.jpg

 

!!!!!!!!WWHHHHHOOOOOOOOWWWWWWWWWW echt lijpe shit ouwe!!!!!!\\

 

 

ze zijn na al die keren scrogen gewoon nog 30 cm doorgegroeid sommige zelfs 60 cm ze kwamen tegen me kap aan.

dus eerst een half uur genoten van me schatjes en toen heb ik die toppen die echt te hoog waren voorzichtig geknakt zodat allles weer op gelijke hoogte stond en dat knakken ziet er zo uit:

 

gallery_13449_7869_76875.jpg

 

 

echt me blad is echt super mooi groen het is bijna metallic groen.

alleen als je goed kijkt zie recht onder een plek in me veld wat minder vol is dan de rest dat vind ik wel jammer.

maar me toppen staan er zeker mooi bij helemaal nu ik die bac biologisch gebruik samen met bloombastic.

en me haartjes zijn een beetje bruin maar dat komt door de luchtvohtigheid heb ik gehoord is dat waar?.

 

nog een paar mooie foto's en dan spreek ik je later

 

mehok van voren 2 weken gelden waren ze 7 cm boven me net.

 

gallery_13449_7869_72110.jpg

 

 

gallery_13449_7869_59629.jpg

 

gaat een mooie top worden met nog 6 weken bloei in zicht.

 

gallery_13449_7869_63928.jpg

 

gallery_13449_7869_126626.jpg

 

greetz from the chef

 

 

 

 

 

hey tipie bedankt voor je reactie ik ben ook erg benieuwd naar me eindresultaat ga nog geen gokje wagen over het eindgewicht denk alleen dat ik zeer tevreden zal zijn met het gewicht en zeker met de smaak maar wat zou jij gokken dan??

 

ltrzzz greetz from the chef

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...