Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest Spacy Kroes

Hoevaak Bad?

Recommended Posts

Van mdma verschillende keren,

van speed 2 of 3x,

van coke 1x,

van paddo's 1 keer, was niet echt bad, maar gewoon dat ik er een beetje genoeg van had en had nog 2uur trippe tegemoet :)

van lsd meermaals, de ergste was van 3 hofmans a la 180 µgs vrij kort op elkaar,

van de 2cb ook een keer,

alcohol al vaak,

van wiet roken nog nooit slecht van gegaan,

van space cake 1x, en toen zat er eig maar een half grammetje goeie wiet te veel in (2g p.p. ipv 1,5g p.p.) met een dikke tablet chocola natuurlijk, wat mss ook meegespeeld heeft.

van dmt ook nog nooit,

ghb en gbl ook nog nooit,

en van salvia ook niet

 

dus in totaal zou ik het echt niet meer weten ondertussen :D

 

@hompii: pure lsd?? ;) :D

 

@V&N HC: zou ik met ganesha's wel kunnen, maar met hofmans net niet, ligt er maar net aan welk aspect het meest naar boven komt bij die bepaalde alice die je ervoor gebruikt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeeeeeeel lang geleden, één keer bad gegaan, tijdens een werkweek van school, van cake met rooie libanon er in.. Stukje cake genomen, deed niks. Na 5 minuten nog een groter stukje :yummy: nog niks. samen met m'n maatje de hele cake maar opgegeten, deed toch niks :) Cola-rummetje dan maar. Uurtje later allebei van ons krukje gevallen, als verlamd op de grond gelegen ( meer stoned kan denk ik niet) De gekste ideeen door m'n kop tot ik out ging. Een uur of 14 later waren we er weer helemaal bij, niks aan de hand. Tenminste ... school 5 jaar geen werkweken meer. Was de eerste keer dat ik iets in de telegraaf las wat ik zelf veroorzaakt had :P. Was eigenlijk vooral een leerzame ervaring voor me: Cake heeft tijd nodig, that's all

Share this post


Link to post
Share on other sites

1x echt bad op een DOB xtc pil, was van 05:00 tot 15:00 niet aanwezig, ze hebben me echt bij de hand genomen en me id gaten moeten houden, ik was er niet meer. Maat die zelfde pil had ging niet zo bad als ik maar die was ook niet fijn aan het gaan zegmaar..

 

Nadien ook gestopt met alle geestverruimende middelen op wiet na.

 

Van wiet heb ik nog nooit iets nadeligs ondervonden, het helpt me nu zelfs om mijn neuropathische pijnen dragelijker te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb vorige vrijdag voor het eerst een bad trip gehad, ik had 15 gram truffels gehaald in de smart shop om 6 uur ofzo, na een uur, zat ik in een hele donkere rare kroeg, ik was met mn vriendin die het voor het eerst deed, en die nam dus de middel zware en maar tien gram. we begonnen een beetje te lachen om niets en alles was leuk, toen moest ze naar de wc dus draaide ik een jointje voordat het spul echt begn te werken want dan lukt het mij niet om te draaien. ik heb daar dus een half uur gezeten, en uiteindelijk lukt het mij om een vieze dikke tampon joint te draaien, die rook ik op en nog steeds is mn vriending er niet, dus ik ga kijken in de dames wc(niemand heeft mij gezien) en dan roep ik haar, en ze zegt ja ik blijf hier nog ff, het is hier binnen veel veiliger. na 20 minuten komt ze eruit en ze ziet er zo in de war uit! ze wist niet meer hoe ze met mij om moest gaan, alsof we niet meer samen waren, heel vreemd. dan een uurtje later, ging ik heel diep denken, maar ik weet alleen niet meer waarover en ik raakte helemaal verstrikt in mn eigen gedachten en ik kon haar maar niet vertellen hoe ik mij voelde en wat ik aan het denken was, het was heel eng alemaal, toen opeens kon ik niet meer voelen. ik zat naast mn vriendin maar ik had absoluut geen interesse in haar of iemand anders, ik kon gewoon geen emotie meer voelen dit hield een uur vol maar het voelde als 6, uiteindelijk werd ik helemaal gek en ben ik uit die kroeg gegaan, de hele tijd denkend ik moet of slapen of gewoon dood want zo kan ik niet leven, want ik kon het mij gewoon niet voorstellen dat dit zou ophouden. toen zijn we naar centraal gelopen om naar huis te gaan, en ik zie een heel zwaar overgewichte man op zn muil gaan, en opeens sta ik echt te krijsen van het lachen, ik kon het niet geloven, het gevoel dat ik toen had was echt het beste gevoel dat ik ooit heb gehad, ik was echt bereid om dood te gaan.

 

ik denk dat truffels niet echt mijn drug is, maar het komt waarschijnlijk mede door het feit dat we in een hele donkere plek zaten, en dat we niet leuk samen konden trippen, waardoor ik te veel tijd had om na te denken en helemaal vast zat in mn eigen hoofd. heb trouwens de dag daarna gewoon weer truffels gedaan, het leek net of ze niet echt werkte, ik hoop dat het volgende keer leuker word.

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga meestal bad op drank.

Kan er altijd goed tegen tot de volgende dag <_<

Ben niet echt zo'n drinker, ben eerder een jonker.

Ben al 2 keer slechtgegaan op wiet.

Twee keer wnr ik terug was vanop reis, thuis gekomen, direct kanjer van een joint gebold en op een gegeven moment voel ik door alle poriën van mijn huid zweetdruppels tevoorschijn komen.

Ik ging net niet van mijnen sis, het lag blijkbaar gedeeltelijk aan mijn trui want toen ik die afdeed was het :lol: draairig, wacko :j gevoel verdwenen.

De 2de keer had ik tintelingen in mijn kop zoals wnr je voet slaapt en was ik echt zo scheef van mijn lievelingsgroentje, dat ik niet meer wist of ik op het goede tempo aan het ademhalen was. Best freaky

 

Ben ook al 2 keer KO gevallen door weed, één keer op mijn fiets opweg naar huis, voelde me een beetje ziekjes en draaierig, plots werd het zwart (in het midden van het rondpunt), lag daar een paar minuutjes te dromen in het midden van de weg, echt raar, dacht zelf dat ik al in mijn bed lag enzo. Tot er iemand naar me toestapte en vroeg of het goed ging? :D Plots werd ik wakker en wist ik weer waar ik het begeven had, zat toen rap op mijn vélo. Had geen zin om het uit te leggen aan deze.

En een ander keertje in het amsterdams bos, veel te veel gesmoord, niets gezond gegeten.

Stel me te rap recht uit mijn tent voor te gaan zijken.

Had nog net tijd om hem af te schudden en boempapatat.

 

Maar de meest rare dingen maak je toch mee op lsd.

Niets gaat zo ver als psychedelica.

Heb echt al rare dingen meegemaakt op dat vlak, elke second is anders, je verslikken kan al raar zijn als je met iets in je hoofd zat, iets zeggen kan plots dingen tevoorschijn doen komen, een geluid kan plots je postieve ingesteldheid veranderen enz enz.....

Gaat echt van de hak op de tak.

Meestal ben je echt met elkaar verbonden, heb al meegemaakt dat ik kon antwoorden op de vragen van een makker voordat de vragen gesteld waren.

En dan heb je ook die keren dat de werkelijkheid zo ver weg is dat praten en omgaan met elkaar moeilijker wordt.

Kan soms rare situaties geven.

Ik vind daarom trippen op zijn ééntje ook meestal leuker.

In groep is nog wat anders, hangt er natuurlijk vanaf hoe goed je elkaar kent.

De wereld herontdekken dat is wat lsd eigenlijk is.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles wel is gebruikt, nog nooit gelukkig, het is ook maar hoe je je geestelijk instelt.

Te veel drank bijv 20 bier, wiskey enz kan me wel agressief maken in combinatie met coke dan he.

Maar ja doe al tijden niks meer. Af en toe paar biertjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan me alleen vaag ergens een hele beroerde kermisavond herrineren....

 

nee ik weet het nog precies,

 

4jaar terug was het kermis hier in het dorp. ik met een paar vrienden eerst lekker het terras op en daarna de kermis over. rechtstreeks naar de gokkraampjes:P

 

allemaal een waterpijpje gewonnen(met die push apparaten waarmee je punten verdient en wat kan kiezen), en op naar de shop. ik moest om de hoek wachten want ik was nog geen 18 en men maten gingen wiet halen. wij op de hoek daar die waterpijpjes roken.

 

toen ging het nog goed. maar......................... het bleef echter niet bij een paar grammetjes.

het duurde ongeveer een uur voordat ik bad ging, ben door 2 maten van me naar huis gedragen. na natuurlijk eerst de hele kermis overgesjouwd te zijn:S

 

nooit weer kan ik je vertellen. heb men grens daar wel mee leren kennen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al zovaak ,

 

Laatste keer had ik 1 gram coke op,toen gaan blowen met een bijna pure joint erin. Met een lijn op voel je de wiet niet,dus maar doorhijsen. Toen de coke begon uit te werken kreeg ik last van negatieve gedachtes,kreeg hartkloppingen,hartritme van een muis,dacht dat ik hartaanval ging krijgen,toen op bed gaan liggen,ogen dicht en ik ging draaien als een gek. Ik deed m'n ogen weer open,geen draaien en geen negatieve gedachtes meer. Deed ik m'n ogen dicht,draaien en negatieve gedachtes. :lol:

 

Was 1 maand geleden,sindsdien geen coke meer gebruikt. Ik wist dat het geen slim idee was voor mijzelf om coke en wiet te gebruiken,aangezien ik weet dat ik dan fout ga,vooral met wiet ipv hasj. Toch boeide niks me door die coke. Ben ook al 4 weken gestopt met roken (na 1 jaar iedere dag gerookt te hebben) sindsdien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ooit een keer heel erg fout gegaan.

 

Dit was in de tijd dat ikzelf nog een echte hardcore smoker was, ik stond op met een vijfje in mijn borrel (waterpijp voor de westerling :lol: ) en ging er ook mee naar bed zeg maar.

 

Het was, hoe romantisch, een zwoele zaterdag zomeravond. Een maat van me was jarig geweest en gaf een oldskool zuip en smoke feestje.

Voordat ik van huis ging propte ik eerst mn boorel nog even vol met wat vers gescoorde homemade skuff van een maat van me.

 

Zo high als een kanarie ben ik toen op de trein gestapt, om eerst een goede vriend van me op te halen om daarna naar het feestje te gaan.

Eenmaal aangekomen stond daar de slaapkamer ook al goed blauw, en danste er een dikke big-l met een of ander hasjsoortje van hand naar hand.

 

Iedereen besloot toen maar om zich even op te gaan frissen en daarna te bouncen. Ik had me petje al recht gezet en een andere maat van me was ook klaar. Dus wij kwamen unaniem oveeen om nog maar eens een dikke borrel te stoppen met zn 2en. Met skuff, welteverstaan. Ik gaf aan al redelijk stoned te zijn, dus wachte de tweede hijs af....

 

die had ik beter niet kunnen nemen, ik ging van lekker stoned bij inhaleren naar erg vreemd voellend bij exhaleren. Dit was echter van korte duur.

Echt zo stoned als een garnaal zijn we toen lopend naar dat feestje gegaan.

Toen we ongeveer op de helft waren, kregen twe jongens een soort van discussie, die volgens mij nergens over ging.

Ze zaten wat te ouwehoeren en ik volgde het gesprek en iedereen zat de boel een beetje op te stoken.

 

Heel langzaam aan kreeg ik een heel vreemd gevoel alsof ik zeg maar geen controle meer had over alles, over hoe ik liep, over wat ik deed, over wat ik zei en het ergste over wat ik dacht.

 

Je weet wel als je droomt en je ziet jezelf dingen doen en dan denkt, dat wil ik niet doen, maar je hebt simpelweg geen controle over de situatie.

Het was net alsof ik in een hele slecht film zat ofzo.

 

In het begin vond ik het wel geinig maar het duurde niet lang of ik werd heel erg verschrikkelijk bang en begon gewoon vet te hallucineren, mijn maten praten wel tegen me, en ik hoorde ze wel alleen was het net alsof ik ze niet begreep. Ook hoorde ik mezelf praten in de verte en dat klonk gewoon nergens naar, mijn maten konden me niet eens verstaan.

 

Ze hebben toen mijn stiefpa gebeld en die heeft me opgehaald met de auto.

 

Eenmaal thuis ben ik maar naar bed gegaan en heb toen 1 hele nacht en de hele ochtend in bed gelegen, totaal gestoord wordendt van mijn eigen waanideen en gedachten, ook kreeg ik het elke keer heel erg koud en daarna weer heel erg warm. Zelfs de meest simpele dingen zoals water uit de kraan drinken lukten niet meer omdat ik gewoon niet meer wist hoe dat moest.

 

Heel langzaam verdween dit weer, maar is jarenlang terug blijven komen met vlagen. Vooral als ik erg moe was.

 

Ik heb er nu gellukig geen last meer van, behalve als ik teveel blow. I

k blow dus maar kleine beetjes en dan wordt ik lekker stoned, want hoe ik mij toen voelde wil ik echt nooit meer meemaken.

 

-ps- psychose runs in the family dus dan is het altijd uitkijken geblazen!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...