Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Retard

Nu nog beginnen ?

Recommended Posts

Hey,

 

Mn kweek van vorig jaar is nog steeds niet op ( ben geen dagelijkse stoner ), maar toch wil ik wel weer een kweekje zetten voor de leuk, heb er vorig jaar toch wel erg van genoten :D .

Stel dat ik nu nog zaden bestel en laat ontkiemen ben ik dan al te laat of kan het nog prima ?.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot half juli kan je nog zaaien joh... Vorig jaar had ik begin juli nog een paar Megalomania's gezaaid. Deze zijn vrij snel in de bloei gegaan en hebben ±25 gram per plant opgebracht, dit had echter veel beter gekund als ik ze meer aarde gegeven had...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm naja dan ga ik zeker weer ff een bescheiden kweekje op poten zetten, iemand trouwens een aanrader ? Ik heb vorig jaar oregon rocket gekweekt ( prima plant, rookt heerlijk zacht, middelmatige stoned :rofl ) maar wil nu eigenlijk iets met wat meer high er in. Dat zombie zitten in de kroeg vind ik maar niks :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

helemaal geen probleem, half mei is door het terug kantelen van de aarde de zon weer zo warm dat het ook ´s nachts niet meer vriest. maar pas op, flinke nachtvorst kan tot in juni voorkomen. en als je zou willen kun je zelfs half juni nog gaan zaaien, worden ze alleen niet zo heel groot meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
half mei is door het terug kantelen van de aarde de zon weer zo warm dat het ook ´s nachts niet meer vriest. maar pas op, flinke nachtvorst kan tot in juni voorkomen.

 

Huh? Dus je zegt dat het na half mei 's nachts niet meer vriest, maar dat je tot in juni toch nog nachtvorst krijgen kan. :whistling :vape: ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja. in de tuinderij houden ze half mei aan, de ijs*kuch*heiligen, dat de kans op nachtvorst nog erg klein is. maar nogmaals: het kan tot in begin juni nog flink nachtvriezen. en zaaien kan tot half juli (en niet juni wat ik eerder zei) maar hoe later je zaait hoe kleiner ze blijven omdat op een gegeven moment toch de bloei aanbreekt zo rond half augustus (ligt aan je soortje).

Share this post


Link to post
Share on other sites

15 mei beginnen de meeste kwekers, je hebt nog zat tijd!

Je kan blijven planten tot ongeveer half juli, alleen moet je dan niet op een te hoge opbrengst rekenen +/- 20 gram. Daarna worden de dagen te kort om er nog wat vanaf te kunnen halen.

 

Succes met je kweekje!

Neirruj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...