Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

wildplant

Ledontkieming en 14 dagen groei daarna..

Recommended Posts

ok ok :P , dan heb ik weer wat geleerd.. ik ik dacht altijd eerst 12/12. en dan later minder licht per dag. en als laatste 2 dagen helemaal donker.. maar goed , iedereen doet het net ff anders .. :whistling

 

@ wildplant . mooie planten heb je ;)

 

veel succes verder .

 

Grtz Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weinig te melden..behalve dat ze het op 11½ uur licht het goed doen.

 

 

gallery_12486_9792_87364.jpg

 

gallery_12486_9792_240735.jpg

 

gallery_12486_9792_109801.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

8 weken op 12/12 cq. 11½

Het overschakelen op 11½ bleek voor deze planten met Led wel een goede zet te zijn.

 

gallery_12486_9792_144661.jpg

 

gallery_12486_9792_229914.jpg

 

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kennis en tijden veranderen..vooral kennis. ;)

 

Het kan nog veel beter...zonder meer watt.

Voor de planten doe ik nog te veel gooi en smijtwerk.

Er staan er nu weer verschillende te wachten...en weet nog niet hoe ik dat in elkaar flats..zitten nog mannen tussen en 4 weken oud.

terwijl de Killingfields net uitkomen. En dat moet straks op een of andere manier bij elkaar over 4 weken.

 

Verder zal ik de Killingfields maar 1 keer toppen.. dit om het gedrag onder led beter te kunnen observeren..

Verder heb ik zo'n idee dat 1 lamp van mijn ontwikkeld spectrum van 120 watt en 180 watt voldoende moet zijn om voor eigen gebruik te kunnen voorzien..zie

Men kan dit dan nog altijd aanvullen met 1 of 2 lampen meer..maar 1 lamp van 300w led of 600w led geeft te weinig meerwaarde aan opbrengst , dit is ook dagelijks waarneembaar bij HPS.

 

Verder worden er steeds meer lampen aangeboden waar de uitleg over het spectrum en het benodigde spectrum zoals Uv en rood/verrood etc. bulkt van onzin.

 

Kortom: Led werkt als je maar het juiste spectrum hebt.. :rolleyes:

 

gallery_12486_9792_50035.jpg

 

gallery_12486_9792_16715.jpg

 

gallery_12486_9792_54262.jpg

 

.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Verder heb ik zo'n idee dat 1 lamp van mijn ontwikkeld spectrum van 120 watt en 180 watt voldoende moet zijn om voor eigen gebruik te kunnen voorzien..zie

Men kan dit dan nog altijd aanvullen met 1 of 2 lampen meer..maar 1 lamp van 300w led of 600w led geeft te weinig meerwaarde aan opbrengst , dit is ook dagelijks waarneembaar bij HPS.

 

Verder worden er steeds meer lampen aangeboden waar de uitleg over het spectrum en het benodigde spectrum zoals Uv en rood/verrood etc. bulkt van onzin.

 

Nou als verkoper van bullshit verhalen ben jij toch de winnaar moet ik bekennen, om het dan ook nog als quasi profi voor te stellen is helemaal de max :rolleyes:

 

Het ziet er nog steeds niet uit, het is weinig top, te weinig opbrenst, dat je het elke keer als "goed" beschouwt word zelfs grappig. Vooral het stukje telkens over je ontwikkeling en je verwijzing naar bullshit van andere vind ik reuze.

 

Het zou ook grappig blijven moest je niet precies dezelfde soort dief zijn, die op de kop van hobbykwekers (professionele zijn echt zo gek niet) veel geld willen vangen voor een 12 euro lampje uit China waar ze dan zelf heel hard van gaan roepen hoe geweldig ze zijn en hoeveel hun R&D afdeling erin heeft gestoken.

 

Wij van Wc Eend, raden Wc Eend aan !!!!

 

Hou toch op men de onzin, en zit niet de boel te belazeren, je bent verkoper van LEDlampen, nou goed, zet jezelf in de wacht naast de andere jehova getuigen of hare krishna lovers, er zal vast nog wel een divine moment optreden, waarin we allemaal een prachtige diep paarse led gloed als aura zullen dragen.

 

kennis en tijden veranderen inderdaad, we denk nu zelf wel !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha net even die andere topics gelezen, wat me vooral opviel is dat dat theoretische gedeelte zo vaak naar boven gehaald word, terwijl het enige wat je hoeft te doen, het laten zien van een kweek die de 400/600watt hps overtreft met hetzelfde aantal led-watts is. ergens moet de meerwaarde naar boven komen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Amnees

 

Je hebt gelijk je denkt inderdaad in de meerwaarde.

Ik ben uitgegaan van hoeveel watt led heb ik nodig om voldoende te hebben voor mijn Varporizer..

Vandaar dat ik in de 120 Watt categorie ben blijven zitten..

 

Resultaat is ook terug te vinden...Ik gaf ook aan dat 420 led watt geen meerwaarde opleverde zo als het er nu uit ziet...

Ik ben er dan ook van overtuigd dat je met 120 of 180 watt led goed in je medicinale behoefte kunt voorzien..wanneer je het juiste spectrum hebt.

 

Ik heb inmiddels de ervaring dat op een simpele manier zonder allerlei soorten toestanden van beestjes/ziektes..en noem maar op, de gekste toevoegingen van fancy

voeding tot de halve Gamma een leuk gebruikers "rokertje" kunt maken...

En wanneer je hier heel veel kweekjes bekijkt zakt toch je broek af hoeveel HPS-watt met bijkomende problemen en "fancy" voeding men nodig heeft om tot redelijk resultaat te komen.. Ook het verslag van bovenstaande mod...is diep treurig met het aantal wattages en een halve winkel van Humbold en nog meer toegevoegde "bio" wormen--en destructor-beendermeel, afkomstig van de gekke koeien ziekte. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je weet, ik ben altijd te porren voor een Growbattle. Die 1:1 heb je ze al ooit bereikt? Want je zal echt beter moeten scoren :D en doe het even organisch pls, blijft er ook wat lekkers over. Maar aan je antwoord kan ik opmaken dat je daar ook niet echt in thuis bent.

 

gallery_10252_5013_728906.jpg

Vergeet ook niet dat dit 1 plantje was van de 4 die er stonden onder 1x600 HPS en ik ken echt meer mensen die dit kunnen laten zien met HPS, maar ken geen enkele die het al kan laten zien met LED :rolleyes:

 

Ach ik zie het wel welk toppie je hier naast kan zetten en ik kijk met veel plezier ernaar uit, hoop dat het iets meer word dan zo een topje naast een busje aanstekergas toch :P . En niet goedkoop doen dat je het zo dik niet wil en zo groot niet hoeft :P het verhaal van je plofkip ken ik nu wel, maar bewijs eens wat je kan en haal die prijs uit het dievenparadijs van ledlampen, 1 van beide is voor mij genoeg om me te laten stoppen met erop te wijzen dat mensen met LED bedrogen worden en het puur diefstal is tot dan toe.

 

En tot die dag ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hanengedrag met een minderwaardigheidcomplex... ..De Plofkip maar dat is het dan ook eenmalig de zaak verneukt blijkbaar niet voor herhaling vatbaar. ;)

 

Verder als mod val je toch onder de topicvervuilers.. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neehoor, mensen waarschuwen tov mensen als jij behoort gewoon tot mijn taak.

 

Proefondervindelijk voor Medicinale Cannabis door derden getest.

 

Op je eigen site en dan doorlinken naar jezelf vind ik voorbeeldje van jouw en je consorten hun praktijken, het proberen uitbuiten van mensen met een aandoening vind ik verfoeilijk, dus wat mij betreft kan jij en je soort niet snel genoeg aan de schandpaal genageld worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen waarschuwen...mensen zijn intelligenter dan waarvoor jij ze blijkbaar aanziet. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo'n teringdikke plant erbij halen hoeft nu ook weer niet haha, dat lukt mij ook in geen 5 jaar onder een hps.

 

op welke site verkoop je je spullen dan wildplant? eventueel via pm omdat je al een beetje de strot van een mod uit komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, ik vind het treurig dat je zo aan je kost moet komen. Maar ach, iedereen zoekt maar wat om makkelijk, snel en vooral goed geld te verdienen, waarom ook niet.

 

Tis gewoon jammer dat wietforum hiervoor gebruikt word.

 

Verder vind ik je zeker geen slechte kweker, je toont hier zeer mooie dingen! Jammer dat het als reclame word gebruikt hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vlaanders

 

In ieder geval leuk dat je ook zo pos. bent over mijn experimenten zoals heel veel anderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind je topic ook leuk hoor.

 

Maar ik vind het ronduit vuil om te claimen dat jijderden bent :rolleyes:.

 

Groetjes,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

HPS mag dan wel een hogere opbrengst geven, maar de hoeveelheid energie die je erin moet stoppen haalt de effectiviteit weer naar beneden.Buiten dit heeft de HPS-lamp ook niet de perfecte lichtspectra voor Cannabis, nml HPS heeft geen UV.Verschil in de high & smaak merk je toch wel gauw.

 

Beste lamp is nog altijd de zon imo en die is gratis. ;)

 

Namaste :rolleyes:

 

P.S. wanneer laten nu eens de hoeveelheid watt / gram eens achterwege????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet zolang er dieven aanwezig zijn die zich verrijken op de kap van mensen die ziek zijn, behoevende of anders valide elmanito, Namaste.

 

Niet zolang mensen 500+ euro voor een prul van 10 euro blijven vragen, niet als ze beweren zelf heel persoonlijk het warm water en het wiel te hebben uitgevonden en zeker niet als het dan ook de bedoeling nog is, zich tegoed te doen aan de welgevulde ruif van een ander.

 

Wildplant is een leugenaar, dief en iemand die zich verrijkt op de rug van behoevende mensen, de kaart trekt van medi wiet wanneer het hem commercieel uitkomt en vervolgens hier de reclame ongevraagd komt halen. Nee elmanito, ik zie echt niet in waar ik wat moet gas minderen. ;)

 

Wat mij betreft kan wildplant een schop tussen zijn cojones krijgen en met heel z'n handel oprotten, maar gelukkig ben ik een kalm en altijd relativerende persoon :D

 

Doorlinken naar jezelf als Derde persoon, als getuigen, voor je eigen spullen in een context van vertrouwen, als onafhankelijk getuigen naar medisch gebruikers (kankerpatienten, ms-patienten, etc) getuigt imho naar de meest verachtelijkste vorm van handel drijven en je zaak runnen !!!! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Niet zolang er dieven aanwezig zijn die zich verrijken op de kap van mensen die ziek zijn, behoevende of anders valide elmanito, Namaste.

 

En je binnentuintje kan niet geript worden door de politie bv of door bepaalde andere rippers die alleen op geldbelust zijn .;)

 

Vanwege de juiste lichtspectra & energie (zon straalt ook bepaalde vorm van energie) is de zon eigenlijk de enige lichtbron voor de medische teelt van Cannabis, maar helaas hebben we maar 3 maanden zomer.

 

 

@wildplant

Heb je nu ook UV leds erin zitten.Is trouwens door de lengte van deze topic moeilijk terug te vinden.

 

Namaste :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ziet er verrukkelijk uit wildplant..

 

Hoelang denk je dat ze nog nodig hebben ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze gisteren eens buiten bekeken en er maar direct een einde aan gemaakt..

Volgende keer een net gebruiken of stokken want er zijn er enkele omgevallen, vandaar..

 

 

gallery_12486_9792_102412.jpg

 

gallery_12486_9792_32362.jpg

 

gallery_12486_9792_171299.jpg

 

gallery_12486_9792_319605.jpg

 

gallery_12486_9792_283914.jpg

 

 

.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...