Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Thanatos

Thanatos Guerilla 2009

Recommended Posts

Hoi growers!

 

Vorig jaar heb ik met klein grut (lowriders) geklooid, maar die waren na een week op reis te gaan al totaal overgroeid en niet meer terug te vinden. (Note to myself: riet en brandnetels groeien keihard).

 

Dit jaar probeer ik normale soorten. Ik heb nog geen zaadjes besteld, maar ben aan het uitkijken naar hollandse hoop, double fun, ierdbei, of eventueel iets van die Deense zaadbank. Kortom: de klassiekers die zich al bewezen hebben.

 

 

edit: soortjes die ik zal gebruiken zijn:

 

NDB

Royal Dane x Thyphoon

Oldfarmer Nepal

Danish Gold (Danish Passion x Guerilla Gold)

 

 

Spot zal in dezelfde buurt zijn als vorig jaar. Het is een privé bos, waar erg weinig mensen komen. Momenteel zijn de eigenaars bezig het bos te onderhouden, ik heb gezien dat ze heel wat kale plekken in het bos hebben gemaakt. Als deze zomer de toegang tot die kale plekken is toegegroeid met bramen en netels zal ik dus enkele mooie plekjes hebben:). De eigenaars zijn jagers, en na deze onderhoudsperiode komen die niet meer in het bos tot aan het jachtseizoen. Er groeien massa's netels en riet, dus een behoorlijke grondsoort. Dit jaar plan ik het riet tot op de laatste wortel te verwijderen, zodat ik er niet elke week heen moet.

 

Ik zal één van dezer dagen foto's maken van de spot.

 

Ik heb gelijk een vraag: ik zag hier al enkele keren het soortje typhoon genoemd worden, waar kan je dit kopen? Bij die Deense zaadbank vind ik het niet terug.

 

groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Thanatos! :wacko:

 

Leuk dat je ook een guerilla kweek begint!

Ik ben erg benieuwt. Misschien een goede tip:

 

Je zoekt duidelijk een bekend soortje. Zelf ga ik met een maat The Church proberen dit jaar. Deze bloeit vroeg en kort, is een goed wietje. Ook schijnt deze vrijwel geheel schimmelbestendig te zijn.

 

Moet je ff kijke op greenhouse/feminised :wacko:

 

Succes! <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hee Thanatos! :wacko:

 

Leuk dat je ook een guerilla kweek begint!

Ik ben erg benieuwt. Misschien een goede tip:

 

Je zoekt duidelijk een bekend soortje. Zelf ga ik met een maat The Church proberen dit jaar. Deze bloeit vroeg en kort, is een goed wietje. Ook schijnt deze vrijwel geheel schimmelbestendig te zijn.

 

Moet je ff kijke op greenhouse/feminised :wacko:

 

Succes! <_<

 

Hallo allemaal,

 

Ik had vorig jaar een aantal leuke plekjes, en had gewoon ergens wat stekjes gekocht voor de guerilla kweek.

Het bleek een haze soort die pas laat klaar was (in somige gevalen eerder dat de platen eromheen)

 

daarom ontkiem ik dit jaar zelf zaad.

Heb gekozen voor early girl omdat deze vroeg afbloeien en toch redelijk groot worden.

 

Heeft er iemand nog tips welke soort ik nog kan kiezen, die dus vroeg bloeien en toch redelijk groot worden.

 

Greetz

 

Smoking Angelo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor typhoon moet je kijken bij DCF ude Frø! Pagina 3

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een goede middag collega Growers :wacko: Ik heb een vraag over het zogenaamde Scroggen! Schiet een plant in de bloei fase zodra je de takjes aan het scrog net vastbind? De een zegt Ja de ander Nee <_< Hoop dat iemand mij antwoord kan geven!!!

Succes met je Guerilla Grow!! :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha daar is T-Timer weer! wat gezellig is die knaap toch he!

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx chaz, had niet gezien dat er meerdere pagina's waren:).

 

@t-timer & smoking-angelo: maak je eigen thread in het juiste subforum?:s

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey thanatos:p

veel succes met je komende guerilla kweek

ik zou zoals highlife het al vermelde een soortje kiezen die vroeg afbloeit ik heb namelijk ook gekozen voor The Church en verwacht hier van dat hij het goed zal doen in ons klimaat

hoeveel dames van je van plan te planten?

succes ng <_<

 

blessings

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga kijken hoeveel deftige spots ik uiteindelijk heb, en me daar aan aanpassen. 'k Zou uiteindelijk toch een 20tal vrouwtjes willen, rekening houdend met uitvallers. Maar pin me er niet op vast:).

 

Bedankt lionofjudah! Jah live!<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeg je dat uit ervaring of van horen zeggen?

 

edit: uit ervaring dus. Klinkt als een fantastisch soortje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm geloof er weinig van dat church 15 sept klaar is! Eerder 15 oktober! Check de outdoor kweekverslagen maar...

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Chaz: Hangt van veel dingen af: Het weer bijvoorbeeld + temperatuur. Of lichvervuiling noem ik het maar ff.., door bvb lantaarnpalen of licht uit je huis enz enz...

Curch zou officieel voor oktober klaar moeten zijn... maar het kan dus allemaal..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al de factoren die jij opnoemt in beschouwing genomen is church niet voor oktober klaar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

de church een buitenplant??? :wacko:

 

hahaha in spanje of italie misschien maar hier echt niet hoor!

 

had ze vorig jaar half oktober maar geoogst vanwege de rot!!! <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hangt veel van de spot af. TS zegt dat het in een bos komt. Daar heb je al minder licht dus groote kans dat ie al eerder de bloei in schiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Qua grondbewerking zal ik geen grote kosten hebben. 'k Ga potgrond uit een normale tuinzaak gebruiken (eens zien wat het beste bij 'cannabis' grond aansluit qua NPK). Daar voeg ik compost (uit de eigen tuin) en as (uit eigen haard) aan toe. Qua bemesting en perliet/cocos heb ik nog geen keuze gemaakt.

 

 

(foto's komen als m'n eerste zaadjes ontkiemd zijn - wat nog niet voor direct is, ben nog aan het kiezen:p)

Share this post


Link to post
Share on other sites

'k Heb m'n keuze in zaadjes gemaakt!

 

Royal Dane x Thyphoon

Oldfarmer Nepal

Danish Gold (Danish Passion x Guerilla Gold)

 

Van froebanken.dk

 

Daarnaast kan ik elk moment NDB verwachten, met dank aan Wierieman!

 

ipv de 'soortjes die zich al bewezen hebben', heb ik me dus laten verleiden door de beloftevolle Deense soortjes:)

 

Reacties?:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Heb je al een update????Ben benieuwd naar de Danish Gold

 

Namaste B)

 

El Manito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een 20tal zaden ontkiemd tot nu toe. De meesten staan nog op de vensterbank (gelukkig stonden ze nog niet buiten, het heeft hier gisteren gestormd, met hagelballen ter grootte van pingpongballen).

Ik heb er daarstraks 5 buitengezet op 2 verschillende spots. 3 NDB's, een DG en een oldfarmer nepal.

 

 

'k Heb wel een ander probleem: diegene die op de vensterbank staan zijn in snel tempo kapot aan het gaan. De bladeren krulden eerst op, dan werden ze geel (onderste bladeren eerst en van de vingers naar de nerven). Nu zijn sommige plantjes ook helemaal bruin aan het worden. Ik denk dat enkelen het niet zullen overleven. De rest van de bladeren zijn doorgaans lichtgroen.

Het gekke is dat ze dit allemaal tegelijk doen, nochtans zijn ze niet allemaal tegelijk ontkiemd.

Ik vermoed dat het komt omdat ik normaal leidingwater geef. Ze hebben deze week 1 x buiten gestaan toen het regende en sindsdien zijn de symptomen gestart. Het zou dus eigenlijk ook overwatering kunnen zijn...

Edit: 't zal wel overbewatering zijn. Zowat alle potjes staan al meer dan een week zeiknat. 'k Heb ze in grotere potjes overgepot waardoor er hopelijk wat meer water uit de grond wordt gezogen door de nieuwe grond. Hopelijk redden ze het nog.

 

(Ik heb tot nu toe nog niks van voeding gegeven sinds de ontkieming op 1 mei.)

 

 

Ik probeer deze week een camera te bemachtigen, want zonder plaatjes is het maar saai he:).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die op de vensterbank zijn, met uitzondering van eentje, allemaal dood gegaan:(.

 

Zonet op de guerillaspots gaan kijken.

spot 1: 1 NDB is dood. De andere 2 zijn mooi gegroeid

spot 2 : DG is mooi gegroeid. OF is dood en vervangen door een DG.

 

Ondertussen heb'k 18 andere zaden ontkiemd die volgende week ergens een plekje in de natuur zullen krijgen.

 

('k heb een camera geleend van iemand, maar ben de kabel vergeten waardoor ik hem niet kan opladen :( )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...