Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pruusj

Santa Maria kweekje ... update 13-4

Recommended Posts

super topic ziet er erg goed uit wij willen een update !!!!!

groet rebel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laatst gezien: 4 May 2009 - 01:18

Weet niet hoeveel we nog gaan zien van deze kerel... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij is gewoon ergens een reisje gaan nemen met de opbrengst <_<

 

Niet altijd het slechtste denken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo mensen!!

 

Tja 4 november 2009 nu 19 maanden geleden was voor mij een hele slechte dag! door deze oogst heb ik 3 jaar gevangenis gekregen en na 19mnd voorwaardelijk op vrije voet gekomen! ik zal morgen als ik tijd heb een mooi verslag hiervan online zetten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja dit was in duitsland, aan de ene kant een beetje dom om hier te kweken, maar aan de andere kant was de ruimte ideaal en niet te vinden... Totdat waarschijnlijk een ex vriendin een anonieme tip bij de politie had afgegeven. voor de rest wist niemand iets van deze ruimte! Ach ja ik heb mn straf ervoor gekregen, enigste rotte is dat ik 10 jaar duitslandverbod heb gekregen en daar nog een huis heb staan, dat ik nu moet gaan verkopen met een flinke lading verlies.

Ze zijn in duitsland wel flink radicaal, ze trekken daar de planten met wortels en al uit de pot en dat wordt gewogen, kwam bij mij dus neer op 70 kg! De rechtbanken zijn corrupt en een eerlijk rechtsysteem is er niet te vinden.

Duitlsland is ook het enigste land in europa die mensen berechten die duitland schade aanrichten, bijv. Jij verkoopt 20 kg wiet aan een duitser in nederland maar je weet dat het naar duitsland gaat, en die duitser zegt naderhand dat ie het van jou gekocht heeft en hij belast zich er zelf mee dan is hij geloofwaardig.Dan doet duitsland een uitleververzoek voor jou omdat jij de duitse maatschappij schade aangericht hebt.. Nederland levert normaal uit omdat ze niet inhoudelijk op de zaak ingaan.. Je bent dan dus mooi genaaid! Maargoed....

Let op.. Doe geen zaken met duitsers en kweek er niet:)

 

Jullie horen snel weer van me!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga m'n kalender verscheuren, in Duisterland kan ik veel meer kweekjes doen in een jaar.

 

Welkom in het land der verlichtte WF'ers. we zijn met weinig in dit landje, maar we verlichten de hele maatschappij, behoudens een paar politici en veldwachters natuurlijk.

Heb je nog wel wat van de santa kunnen proeven? en hoe was ie?

 

chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tering kerel dat zuigt behoorlijk.. Ben benieuwd naar je verslagje..

 

Succes !

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heftig man.... :D teringduitsers!

Welcome back!

Share this post


Link to post
Share on other sites

welcome back!

19 maanden in duitsland......

een kapper met een tonduese die je de keuze geeft of kaal of laten groeien...(bij een maat van me)

 

ik weet een beetje hoe het er gaat,4 kennissen van me hebben er gezeten.

In duitsland zien ze drugs handelaars of kwekers als een gevaar voor de volks gezondheid en bestraffen ze om die reden ook erg streng.

 

Ook in het verkeer,hoewel ook te zwaar....

Zo zat er een jongen van 19 vast voor 16 maanden omdat ie de 3de keer met een opgevoerde scooter werd gepakt.

reden:"gevaar voor de bevolking''.

zit wel wat in... maar 16 maanden voor een opgevoerde scooter....beetje erg grof.

 

en idd je krijgt een verbod om duitsland in te komen,

doe je het wel kan je direct de resterende straf uitzitten.

(erg goed oppassen op de weg dat je niet per ongeluk op duits grondgebied rijd)

 

nederlanders worden idd uitgeleverd aan duitsland zonder problemen maar dat ze hollanders die drugs aan duitsers verkochten ook in duitsland berechten wist ik niet,maar ik geloof dat wel.die regels daar zijn zwaar bizar.

 

welcome back en geniet van je vrijheid!

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...