Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

gantjanator

City guerilla etisch verantwoord?

Recommended Posts

Hey Folks,

 

Ik woon in de stad, en kreeg tijdens het roken van een jointje een idee. Ik zou dit jaar het dak van mijn huis op klimmen, en de huizen van de buren over de hele lengte vol zetten met wiet. Ik zou het city guerilla noemen.

Echter nadat ik uitgespaced was bedacht ik mij dat het de bewoners misschien wel in de problemen zou kunnen brengen als ik zoiets zou doen. Bovendien profiteer ik toch van andermans ruimte.

Ik zou wellicht met ze kunnen praten, maar het zijn vrij conservatieve buren. Daarom voor jullie het dilemma.

 

Nu aan jullie de vraag: Is het etisch verantwoord als je op het dak van andermans huizen een grote bak met bijvoorbeeld lowrydertjes zet?

 

Groet,

 

N@tor

 

p.s. Jullie advies is bindend

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Als de helicopter het niet kan zien :lol:

- en je er zelf onopgemerkt kan komen

- Die mensen nooit zelf op het dak komen (1 x is te vaak)

 

dan kan het wel denk ik :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang die mensen enigzinds aannemelijk kunnen maken dat die planten niet van hen zijn zal het wel goed komen hoor... Voor die mensen ben ik niet zo bang...

 

Is het een plat dak waar ze niet makkelijk kunnen komen ofzo?

 

Groetjes,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou er wel rekening mee houden dat áls het door iets of iemand wordt ontdekt, dat je er waarschijnlijk niet zo precttig meer woont...

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ik ook wel eens aan ged8 het dak maar is hier iets teveel wind aan de kust , weet zeker dat ze de herfstwind hier nooit overleven.

plus idd vliegen ook regelmatig blauw-witte heli's over hier in dit kleine Ghetto-wijkie. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah mijn buren zijken al over de geur van 5 plantjes als ze de geur van een dak vol planten ruiken zullen ze vast wel eens gaan kijken :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat stekken verstoppen in het vondelpark een uitstekend idee. Givin' it back to the people. Is er ook ineens een overvloed aan die dingen. Er wordt dan vast een hele grootschalige actie opgezet door Politie-apparaat om de boel op te ruimen.

 

Ik woon naast een 'flatachtig' nieuwbouwhuis met een plat dak. De bewoners kunnen er niet op, en zijn daar vast ook veel te dom voor. De planten kunnen er windvrij staan, en bovendien is Amsterdam zo groot, zo vergeven van dakterrassen, dat ze de geraniums van 200 meter verderop gemakkelijk met mijn kleine lowryders kunnen verwarren. Ik ben er uit. We gaan dit jaar lekker city guerilla doen :wtf:

 

 

(voor de kwekerij rippers: Clue nr. 1 Dak+nieuwbouwhuismetplatdak+Amsterdam, i challenge you, vind mijn kwekerij)

 

Groet,

 

N@tor :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pas maar op, ik weet waar je huis woont..

Lekker bleezun op het dak :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...