Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jackherrer100

buitenwiet als medicijn

Recommended Posts

hallo allemaal,

 

 

waar verkopen ze in godsnaam buitenwiet in nederland??

 

 

ik bedoel zon gedroogte wiet??

 

 

overal hebben ze op dit moment alleen maar binnen gekweekte wiet wat onder lampen wordt geteeld.

 

 

 

in de zomer van 2006 en 2007 was buitenwiet me medicijn voor me autisme en me spier ziekte.

 

 

ik wil het weer gaan gebruiken ik loop er al meer als 1,5 jaar op te wachten nu, begin september 2007 werd er NERGENS meer buitenwiet verkocht, waar verkopen ze het in welke coffeeshop of wanneer gaan ze het verdomme is verkopen?? het is me WONDER MEDICIJN VERDOMME.

 

 

mvg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien is het geen buitenwiet seizoen nu?

Is maar een gok hoor...

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook in de zomer van 2006 en 2007 kon je geen buitenwiet vinden, dat kon je pas in herfst 2006 / 2007. Bovendien is de wiet niet zongedroogd zeg, beware me!

 

Ik denk overigens niet dat het specifiek de buitenwiet was die goed bij je werkte maar meer waarschijnlijk de soort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat je zelf wat moet gaan experimenteren met verschillende soortjes op een vensterbank kweken.

met de juiste aarde, voeding , en een beetje luchtverplaatsing met ventilator kom je een heek eind.

 

verduisteren is ook gunstig als je enkele buitenwiet oogsten per jaar wilt.

ik denk dat je met hollands hope, durban,dutchpassion, earlygirl, en purple goede oogsten kan halen met nederlandse zon..

 

afgelopen paar jaar waren schimmeljaren, en door gestegen prijzen roken d hippies et zellef allemaal lekker op - ze moeten immers anders naar de te dure koffieshop,.

 

wat ook meespeelt is de trend om van buitenwiet ice-o-lator hash te maken.

dat is een zeer prettig product, en kost de koper helaas vaak 10 eoro de gram en meer.

 

 

zelf alles doen!

je komt vanzelf een fijne soort of smaak tegen waar je mee verder gaat leren werken.

als je maar wil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier Gebruikt de t_reply.gif !!!

 

 

ik wil zo graag me wietje terug wat ik als medicijn gebruikte jezus!!!

 

 

Als ik zo'n wietje gerookt had deed ik me MP3 speler op en ging ik heel snel op straat lopen en helemaal mee bewegen op de muziek. en dan vooral op dit nummer: http://video.google.nl/videosearch?q=thc+p...emb=0&aq=f#

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een feit dat het justitie vorig jaar is gelukt om

de belangrijke mensen op het buitengebied vleugel lam te maken.

Hierdoor hebben vorig jaar ook veel minder mensen hun buitenplanten kunnen kweken.

 

Het is een feit dat de medicinale gebruiker hier de dupe van geworden is.

Tja, om jezelf zeker te stellen kun je het beste een zakje buitenzaad kopen en wat plantjes zetten.

 

Dat de zonnekracht een ander product kan brengen staat voor mij als een paal boven water.

(stiekum bij Whazzup ook wel denk ik)

 

Komende maanden zal er weer stekkenjacht komen,

gericht op de buitenteelt.

Er is 1 bekend adres waar justitie BOT zal vangen,

helaas is het ze dus gelukt om met hun smerige regeltjes

het hem onmogelijk te maken andere gebruikers happy te maken met een plantje.

 

Helaas wordt nog steeds iedereen over 1 kam geschoren,

en mag de consument het lekker bekijken...

 

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou reken maar dat ik als medicinale gebruiker van buitenwiet ER HEEL ERG DE DUPE VAN BEN JA!!!

 

wat ik wel niet allemaal moet doorstaan zonder mijn wonder medicijn het is echt SCHANDALIG GEWOON!!!

 

 

wat ik allemaal heb moeten doorstaan is het pure bewijs om wiet en hasj LEGAAL TE MAKEN!!!

 

 

 

ik ben heel verdrietig maar ook heel boos!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik word ook helemaal gek als ik beelden ziet van prachtige buitenplanten in Medicino, Californie.Voor medicinaal gebruik mag je er 6 planten hebben ongeacht de grootte en gewicht.Persoonlijk rook ik alleen maar buitenwiet (sativa's).Ik moet wel zeggen dat veel coffeeshops al geen buitenwiet verkopen vanwege iets meer blad in de bud.

Een ander alternatief zou een lekker Thai wietje zijn in de winter.Dit is nog steeds te vinden of je begint dit jaar zelf met telen van een aantal plantjes (max 5) in 200 liter kuipen.:verrygood Nu alleen hopen op een goeie zomer!!!

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet waar je net woont en of je deze topic na een maand nog gaat checken.. maar heel de winter bevoorraad ik mezelf al met buitenwiet, amnesia, kost de helft van wat de indoor amnesia soms geprijsd staat (7/gr voor de buiten) en ik vind het goede kwaliteit voor die prijs/soort. Hoe langer hij er ligt hoe beter hij word ook natuurlijk ^^ Ik haal em in Geleen btw, de genesis. Ziet er niet super uit en zit soms (onrijp) zaad in maar overal valt het goed mee

 

Ook in Tilburg, ik denk in de crackers kan je buiten skunk krijgen, 4/de gram

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik probeer de naam te vinden van een theehuisje in Amsterdam, nabij van woustraat, tegenover een tweedehands boekwinkeltje. Die verkochten altijd prima selfmade buiten shiva en kush.

 

Iemand?

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen idee waar woon je dan? is makkelijker om een goed antwoord te geven...... in groningen verkopen ze Purple buitenwiet bij de vliegende hollander!!!!!

 

verder natuurlijk de Thai en de Jamaica.

 

Waarom ga je geen hasj roken? is ook buitenwiet maar dan in een blokje hahahaha en overal verkrijgbaar, van lichte blonde maroc, tot zwarte hasj wat sterker is en meer verovend.....

Ik rook als ik pijn heb zwarte afghaanse hasj, werkt zeer goed. Mijn buitenwiet is ook lekker en een beetje high, even de zorgen vergeten....

 

Succes ermee.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...