Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hijsfijn

Duitser niet geschikt voor rijbewijs met dagelijkse joint

Recommended Posts

Dat is in ieder geval goed om te weten kees. :verrygood

 

Zonder gekheid, zoals je al schreef. Wanneer iemand veilig kan bewegen in de maatschappij. Waarom

dan niet. Ik heb er geen probleem mee als iemand die overspannen is, en onder de kalmeringsmiddelen

staat, deelneemt aan het verkeer.

 

Liever met die middelen zelfs, anders zijn het kamikaze piloten.

 

Om over koffie, nieuwe baan, relatie uit, etc piloten nog maar niet te spreken. Verplicht een lichte dosis

cannabis zou ze goed doen.

 

Mensen met een burnout hebben zeker belang bij cannabis. Na een paar jaar 80+ uur in de week maken

kan ik daar helaas over mee praten.

Twee jaar geleden heeft de cannabis me aardig erdoorheen geholpen. In het verkeer ben ik een absolute

heer, ook tijdens mijn burnout terwijl ik toen behoorlijk wat cannabis naar binnen zoog.

 

Effin, er valt nog een hoop over te zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoever gaan we als mensheid om bepaalde groepen uit te sluiten in de maatschappij?

 

Overigens ben ik van mening dat het tegen beter weten in handhaven van het verbod op cannabis later door geschiedkundigen zal worden aangemerkt als een van de oorzaken van de alsmaar neergaande spiraal van wederzijds respect tussen overheid en burger die zo kenmerkend is voor onze tijd. Een overheid die een groot deel van de eigen burgers niet respecteerd oogst zelf ook geen respect, niet van de gediscremineerde burgers, maar ook niet van hen die deze verachtelijke houding van een afstandje bezien.

 

Wernard Bruining

December 2006

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het stukje van Wernard onderschrijf ik.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zodra je onderinvloed ben heeft niemand wat op de baan te zoeken !!! laten we dat vooropstellen!!! omdat het invloed heeft op je reactie ( we rijden hier al zo geweldig in nederland :verrygood )

 

maar om iemand in zijn kraagie te pakken omdat die 12 uur geleden een joint heeft gerookt :P

 

 

las op de eerste pagina van iemand die zei dat zuiperds na 6 uur ook weer de weg op mogen, dit kan verschillen natuurlijk met de hoeveelheid die je drinkt ...maar goed ik zuip me lamlendig alchol is uit me bloed maar 7 uur later ( ondanks dat er geen alcohol in mijn bloed meer zit ) voel je je ook nog altidj lamlendig en heb je niets op de baan te zoeken !!!

 

iemand die dan een jointje heeft gerookt kan 6 a 7 uur later echt wel gewoon aan het verkeer deelnemen...

 

maar goed ik kan me niet herrinneren dat ik in mijn vrije tijd 6 a 7 nuchter ben B) daarom wil ik me rijbewijs ook niet ;)

 

greeetzz masteryero

 

ps: overheid kan al dat geld beter in het openbaar vervoer stoppen ... minder mensne op de weg minder risico en beter voor het milieu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

*****maar goed ik kan me niet herrinneren dat ik in mijn vrije tijd 6 a 7 nuchter ben tongue.gif daarom wil ik me rijbewijs ook niet tongue.gif**************

 

Tja geen rijbewijs, dus geen ervaring hoe je daadwerkelijk rijdt als je "onder invloed" bent. Sorry, maar je praat nu

als een politicus.

 

 

 

P.s Het openbaar vervoer is wel het meest verafschuwelijke wat er is. U komt niet optijd, komt niet

waar u wezen moet. En u maakt uw reis niet in rust mee. Kijk uit voor de van links en rechts komende

ziektebacillen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op een 1 of andere manier lukt het niet op Kees te quoten dus dan maar zo:

 

 

Dat heet een gezond stukje eigen verantwoordelijkheid, in het artikel van NorthernSmoker kwam ook naar voren dat het met name om geroutineerde gebruikers ging.

 

 

Tsjah, je kunt de mensen van het CBR niet kwalijk nemen dat ze niet verder kijken dan hun neus lang is... Het zijn ook maar slaven van het systeem.

 

 

Moet je dat eens zeggen tegen een paar kroeggangers, die beweren met een x aantal bier vaak nog te kunnen rijden hoor... (en doen dat ook...)

 

 

 

Sommige mensen die kunnen die verantwoordelijkheid niet aan, kijk maar zoals je al zegt naar hoeveel lui er nog met drank op rijden.

 

Kom op je kan wel zeggen dat hun slaven van het systeem zijn maar ik vindt het gezond verstand. Rijden en drank en drugs is gewoon goede combo voor de meeste mensen. En ja dan moet je een rechte lijn trekken. Of wel of niet. Tuurlijk is het een ander verhaal als je 12 uur geleden een joint hebt gerookt. Maar toch. Als ik de vorige avond lekker heb zitten blowen dan ben ik de volgende ochtend wel een stuk duffer dan ik geen joint heb gerookt. Dus het heeft zeker nog wel invloed bij mij.

 

Ik heb nog nooit met teveel alcohol op gereden en zou dat nooit doen. Ook zou ik nooit bij iemand in de auto stappen die gedronken heeft.

 

 

Ik vindt bemoeienis van de overheid ook niet fijn maar in dit geval is het gewoon zo dat sommige mensen geen verantwoordelijksheids gevoel hebben helaas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@jonny sack

 

Ben ik totaal met je eens!! Vandaar mijn relaas over een reactie test voor allemaal.

 

Nu gaat iedereen voor de bijl, goede reactie of niet. Er mag van mij ook echt wel getest

worden hoor, ik zal echt niet totaal uitgezakt achter het stuur kruipen. Maar als ik wat

gerookt heb overdag, kan ik echt wel zeer goed autorijden.

 

Velen om mij heen rijden al te lang schadevrij om cannabis als een onveilig middel

in het verkeer aan te merken.

De redenen van het invoeren van een test kloppen totaal niet met de werkelijkheid.

 

Maar ben het met je eens dat het voor een ieder wat anders zal uitwerken. Van mij part

mogen de blaastesten dan ook door de plee. Ik ken er zat die lazurus een P bliezen

en door mochten rijden. Een reactietest zou voor iedereen rechtvaardig zijn.

 

Een test kun je voordat je gaat rijden zelf uitvoeren, zodoende weet je dat je niet

moet gaan rijden.

Nu word het iets van "Ik ben totaal nuchter, mag ik nu wel of niet rijden. Zou er bij mij

met mijn langzame stofwisseling meer sporen van THC achterblijven. ETC". Je weet

totaal niet waar je aan toe bent.

 

Nogmaals, een test voor ons allen is het beste.

 

*QUOTE*

 

 

QUOTE(keesthemad @ 27 Feb 2009, 10:32 ) *

Koffie dan ? Nicotinus ? Beta-Blokkers ? Anti-epileptica ? Het hebben van een burnout ? Het hebben van een bepaald melanine spiegel (moeheid) ?

 

ETC. ETC.

 

Er zijn zoveel factoren die de rijvaardigheid beinvloeden. Het zal mij persoonlijk een zorg zijn of iedereen zich aan de wet houdt op dit punt, zo lang je maar normaal, veilig en sociaal kunt deelnemen aan het verkeer. Ik ken in ieder geval niemand die na 5 biertjes nog fatsoenlijk kan rijden... Ik ken mensen waarbij ik liever niet in de auto zit als ze stoned zijn... Maar er zijn er ook waar ik liever niet bij in de auto zit als ze NIET Hstoned zijn...

 

Kees.

Je hebt wel gelijk als je kijkt hoeveel mensen er met diazepam of andere kalmeringsmiddelen of iets in die richting gewoon gaan rijden. Tuurlijk is het persoons verschillend. Maar dat betekend nog niet dat bij veel mensen en niet dagelijkse blowers het rijgedrag niet beinvloed wordt.

Go to the top of the pageReport Post

 

*EIND QUOTE*

 

Hoeveel van deze mensen veroorzaken een ongeval dan? Heb je de cijfers voor mij. Hoeveel slachtoffers vallen er jaarlijks door cannabis, of medicatie gebruik?

 

Bovendien, wanneer iemand geen gevaar opleverd moet deze gewoon kunnen rijden. Mogen alleen de Ubermenschen straks nog autorijden? Moet je er een superman voor zijn om van de vrijheden te genieten?

 

Hoever gaan we als mensheid om bepaalde groepen uit te sluiten in de maatschappij?

Een test zou idd het beste zijn. Het verschilt idd per persoon. Ik ken ook wel mensen die met 5 bier op prima kunnen rijden maar de de meeste niet. En er wordt toch uitgegaan van de meerderheid, zo werkt dat in een democratie. Ik denk dat veel mensen te weinig verantwoordelijkheids gevoel hebben om zelf te gaan testen. Dus ja dan moet er helaas wel strake regels zijn. Zeker als je kijkt hoeveel mensen er dagelijks worden gepakt met alcohol achter het stuur.

 

 

Cijfers kan ik je niet geven. Ik zou ook niet weten of er na een ongeluk ook gestest wordt op cannabis, lijkt me wel. Ook weet ik niet of met zo'n test bepaald kan worden hoeveel je hebt gerookt en hoe lang dat geleden is. Weet iemand dat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wordt idd behoorlijk gequot.

 

Bloedproeven na een dodelijke aanrijding worden er niet gedaan. En ook geen sectie. En daar ben ik blij om, laat mij maar heel voor de rest.

 

Alcohol is een zeer zwaar middel vergeleken met cannabis. Er zal op een andere manier getest moeten worden dan met wat eraan komt. Nu zijn

de mensen die zeer verantwoordelijk zijn zwaar de lul.

 

En sorry, maar hoe meer regels, hoe meer overtredingen. Dat is een heel simpel iets. Een overheid bestaat meestal uit een ambtenaren apparaat. Dus

mensen uit de maatschappij of zakenleven zitten daar niet bij.

 

Dat ambtenaren apparaat bestaat dus volledig uit nietzeggende mensen als kind zijnde op school, motoriek gestoorden en andere zwakbegaafden.

Het is dus een simpele optelsom dat daar de meest waanzinnige wetgeving uit voort komt. Zijn mensen die totaal geen feeling met de maatschappij

hebben, een paar daargelaten dan.

 

Kijk eens naar de wetgeving in Nederland. Iemand verkrachten en de dader staat na 6 maanden weer buiten. 1 maal een overtreding in het verkeer

en je gaat voor 10 jaar naar het CBR. Makkelijk scoren vanuit een bureau. Wat weer precies op het type mens slaat wat ik net omschreef.

 

Minder regels = een fijnere maatschappij = een vrijer leven. Voor voorbeelden over een overtrokken en doorgeslagen maatschappij hoef je alleen

maar aan de overkant van de plas te gaan kijken. De USA. Totaal doorgedraait. En daar kopieeren de ambtenaren nu hun wetten van. En bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsjah mensen die niet goed met de eigen verantwoordelijkheid omgaan... Dat zijn er wel meer... Maar moeten de verantwoordelijke mensen, die zichzelf wel in de hand kunnen houden gestraft worden voor onkunnen van een ander. Tot op een zeker punt kan ik daar in komen, maar niet als het zo'n grote groep mensen aangaat.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zolang mensen elke dag voor de buis zitten in plaats van hun rechten te eisen in den haag verandert er niets

 

slapende schapen met stemrecht zijn nog steeds een kudde..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe gaan al die stoners naar hun werk dan ? :) 55% van de mensen gaat niet met plezier naar zijn werk ,die andere 45% zijn waarschijnlijk stoners B)

Zitten ze thuis kosten ze ons ook nog geld :P

 

He Johnny jij vindt het niks als iemand stoned rijdt maar je rijdt zelf wel als je gedronken hebt ? :verrygood

 

Ik rook de hele dag , oke niet op me werk , dus zou ik thuis gebonden zijn of komt 1 van jullie me elke dag naar me werk brengen ?

 

Buble

 

Hoe oud zijn jullie eigenlijk ?

Nog bang voor de grote maatschappij ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon heel duidelijk....

 

 

Geen drug gebruik bij het auto rijden, dus ook geen 2 trekjes van een joint of 1 glaasje wijn....

 

 

Groeten,

 

Groningen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat Buble zegt.

 

@Groningen.

 

Nee is mij totaal niet duidelijk, leg even uit als je wil.

 

Het staat je niet aan dat iemand met cannabis achter het stuur zit?, of je denkt dat het

onveilig is om met cannabis op te rijden?

 

Motiveer je even, niks duidelijk aan namelijk.

 

En nb, je bent ook niet in het bezit van het rijbewijs zeker?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Er zullen vast mensen zijn die met een jointje achter de kiezen beter rijden, maar dit is vaak iets wat mensen van zichzelf denken en niet iets wat andere mensen van deze mensen vinden. Hetzelfde geldt voor drankgebruik...

 

Daarom is het beter als er een duidelijke lijn word getrokken( nee niet de witte lijn ) en we gewoon gaan voor duidelijkheid. Zodat het voor iedereen 100% duidelijk is, wil je rijden dan geen drugs!

 

Groeten,

 

Groningen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groningen.

 

Wat is dus al dacht. Hoezo wil je rijden dan geen drugs. Toon eerst maar eens aan dat het echt

zo onveilig is. Ik ben dit hele land doorgeknalt, meer dan een miljoen kilometers. En echt serieus

hele complete volkstammen met mij. En uiteraard schadevrij. Velen rijden al meer dan 30 jaar

schadevrij. Waarom die nu ineens aanpakken?

 

Komt ie:

*QUOTE*

Cannabis Culture: Hotpot

Stoned drivers are safe drivers

 

17 Jun, 1999, Dana Larsen (Sneak Peek from Cannabis Culture #18 (May/June))

 

 

The largest-ever study into drugs and driving was published in Australia last October. The study was performed by the University of Adelaide and Transport SA, and found that drivers with cannabis in their blood were slightly less likely to cause accidents than those without.

 

The study analyzed 2,500 accidents, matching blood alcohol and drug levels of injured drivers with details from police reports. Researchers found that drug-free drivers caused the accidents in 53.5% of cases, while drivers with cannabis in their blood had a lower culpability rate of 50.6%. Injured drivers with a blood-alcohol concentration of more than 0.05% were culpable in almost 90% of accidents.

 

This study confirms the results of a comprehensive 1992 study by the US National Highway Transportation Safety Administration (NHTSA), which concluded that marijuana is rarely involved in driving accidents except when combined with alcohol, and that ?there was no indication that marijuana by itself was a cause of fatal accidents.?

 

A 1983 study by the NHTSA which used stoned drivers on simulators concluded that the only statistically significant effect associated with marijuana use was slower driving! Another NHTSA study performed in 1993 dosed drivers with THC and tested them on real roads. It concluded that ?THC?s adverse effects on driving performance appear relatively small.?

 

Despite these studies, efforts are being made by police around the world to determine just who is driving high and who isn?t. In 1996 German police announced they were working on a blood test which would determine more than just whether THC was present in the blood. Their Cannabis Intoxication Factor blood test is designed to reveal how high you are, with a CIF of 10 being considered equivalent to a 0.11 blood-alcohol level. How they arrived at that comparison in light of the above research is unknown.

 

Meanwhile, police in the US and Canada are being trained to identify drug using drivers by a variety of supposed traits and effects. Police trained in such techniques may be used to screen drivers at road blocks, with those drivers deemed suspicious being forced to take blood or urine tests.

 

* If you know anyone who has been stopped or arrested in a drugged-driving check, contact Dan Loehndorf at Cannabis Culture: (604) 669 9069; chaplain@cannabisculture.com

*EIND QUOTE*

 

**************************************

. It concluded that ?THC?s adverse effects on driving performance appear relatively small.?

**************************************

 

**************************************

study by the US National Highway Transportation Safety Administration (NHTSA), which concluded that marijuana is rarely involved in driving accidents except when combined with alcohol, and that ?there was no indication that marijuana by itself was a cause of fatal accidents.?

**************************************

 

http://www.cannabisculture.com/v2/articles/4131.html

 

Er zijn verschrikkelijk veel onderzoeken gedaan naar cannabis in het verkeer, en iedere keer vallen deze in het voordeel van de "gebruikers" Waarom dan

toch iedere keer een razzia, en ja dwaas, vooral vanuit de religiehoek.

 

Alle negatievelingen, probeer de volgende dvd eens de downloaden http://www.imdb.com/title/tt1069233/

http://thepiratebay.org/torrent/3750646/In....DSRip.XviD-aAF Daar rijdt een Amerikaan

al heel wat jaren rond, kneiters als een banaan. Van legale Amerikaanse overheids wiet.

 

Ik zou graag rapporten willen over de onveiligheid van cannabis in het verkeer, wie heeft er wat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raporten zijn er niet wel leugens

En FCGroningen jij vind dus dat als de meerderheid van de mensen vinden dat het zo hoort dat het ook zo moet worden uitgevoerd ?

Gelukkig zijn er een hoop mensen dit niet met jou eens anders was Nederland niet zo tollerant geweest

 

Ik zie mezelf al lopen in een pak met das omdat dat hoort , met ze alle naar de kerk omdat de meerderheid vind dat dat hoort

Succes FCGroningen

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

High lieve rakkers,

 

Om de discussie misschien wat te verduidelijken.

 

1. Cannabis wordt in deze niet gediscrimineerd. (das wat anders dan gediscremineerd). Al het rijden onder invloed is volgens de wet niet toegestaan als hiermee een redelijk denkend mens moet inzien dat zijn rijvaardigheid wordt beinvloedt. Dat hier in het algemeen geen aandacht wordt geschonken maakt het nog niet acceptabel.

 

2. Individuele testen hebben we al, dat noemen we rijexamens.

 

3. Bloedproeven na dodelijke ongelukken bestaan heus wel. Sterker nog. Als wij zelf ooit in een ongeluk komen met welke bestuurder dan ook, met name brommer rijders, laten we justitie op ons verzoek een bloedproef doen bij de wederpartij. Grote kans dat hiermee de aansprakelijkheid ook kan worden verlegd.

 

4. Een wet maken die voor ieder individu de ruimte te laat voor persoonlijke beoordeling maar wel een collectieve praktische regeling voorschrijft.....dat is geprobeerd. De huidige regeling laat te veel verantwoordelijkheid aan de bestuurder en we zien dagelijks de gevolgen.

 

5. In de trein wordt geen bloedproef afgenomen. Al het openbaar vervoer trouwens is vrij voor gebruikers. Heeft iemand al geprobeerd een puur joint in de trein af te steken?

 

Persoonlijk vind ik het wel opvallend hoezeer Cannabis voorstrijders op hun individuele vrijheid staan. Dit moet blijkbaar volgens sommigen ten koste gaan van de verkeersveiligheid of andere maatschappelijke belangen.

Accepteren diegene dan als een familielid of andere dierbare wordt omvergereden door een beinvloed bestuurder?

Maar helaas zien we vaker dat wetgeving wordt getoetst aan persoonlijke ervaringen, hoe beperkt die ook mogen zijn.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou graag rapporten willen over de onveiligheid van cannabis in het verkeer, wie heeft er wat?

 

Idd ja laat die rapporten maar eens zien.

Blow zelf nou 11 jaar en ik rijd 6 jaar auto.

Eigenlijk heb ik alle belangrijke dingen stoned gedaan schoolexamens, afrijden etc.

Belangrijk vind ik dat wanneer je alcohol of harddrugs gebruikt je minder bewust bent van de omgeving om je heen, overmoedig word en je lichaam minder te controleren is.

Wanneer je een blow hebt gerookt ben je je bewust dat je stoned bent en daar pas je dan je rijgedrag aan aan.

Dit doe ik zelf ook en ik denk vele met mij.

Al me maten blowen en rijden en geen van alle heeft ooit brokken gemaakt.

Als je te knetter bent ben je er bewust van dat je niet moet rijden dus doe je dat niet als je straalbezopen bent denk je veel sneller Ahh da kleine stukkie naar huis dat kan best. En daar gaat het nu vaak mis.

Dus voordat ze een razzia houden op de blowende weggebruikers moeten ze maar eens na een housefeestje een algehele controle houden moet je dan is kijken. Ik ben naar heel wat feesten geweest maar nog nooit moeten blazen na zo'n feest. En als je dan is kijkt wat er allemaal rijd op dat moment compleet doorgesnoven volk die met de kin op het stuur met 40 km/u op de rechter baan rijden denkend dat ze 120 gaan of andersom komen ze je met 180 voorbij stuiven denkend dat ze 100 rijden dat is nou overmoedig en laat ze daar maar eerst eens wat aan doen. ;)

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen die dagelijks blowen zijn pas stoned als zij niet blowen, daar zit de angel in dit verhaal ;)

 

@ @asgrow, thanks.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ASGrow

 

Hartelijk dank voor het reageren, ik heb straks nog wel een paar vragen als het mag.

 

@budmeester

 

Zoals je het schrijft ervaar ik het, plus nog 500000 Nederlander. Als we nu de handen toch

eens ineen konden slaan he............. Zelfde aantal stemmen als die Witte dakduif van

een Wilders.

 

@Groningen

 

Ik neem je nu niet meer serieus hoor. Je hebt geen rijbewijs, vind iemand stoned als

hij of zij nuchter is. Wat is dit precies voor forum? Voor nuchtere kerkelijke zieke

geesten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ asgrow: ben ik 100% met je eens.... lijkt wel of sommige hier gewoon hun gelijk willen hebben terwijl ze dat gewoon 100% niet hebben ...

 

dat het met jullie al 30 jaar goed gaat erg mooi !! graag houden zo !!! maar weet jij hoeveel ongelukken er gebeuren door drugs... dan maar beter laten, waarom eigenlijk dat risico nemen ????? rijd jejezelf kapot doordat je drugs op hebt oke ... maar kijk de nasleep ervan. jij bent er mooi vanaf omdat je er neit meer bent ...maar familie??? mensne in de directe omgeving van het ongeluk

 

of nog erger andere mensen die je mee neemt.... ik 'ken' vaag een figuur dat 21 is en altijd in dezelfde shop komt als ik, hij kan zijn levben betalen omdat hij mevrouw niet zag aankomen, reed te hard en over haar heen ... zij is verlamt en hij ken zijn hele leven betalen...hij had geblowt ( wat die elke dag deed/doet ) en zijn reactie vermogen was gewoon zwaar beinvloed

 

die beinvloeding zou bij iedereen anders kunnen liggen ok maar je moet ergens een streep trekken !!

 

drugs en verkeer is gewoon NO !!! en dat is iets wat ik dan wel eens ben met de politiek !!! mensen die elke dag onderinvloed rijden naar hun werken vind ik een ernstig misdrijf eigenlijk zoveel risico die je neemt ( ook voor andere ) en zouden eigenlijk het rijbewijs niet mogen dragen ( ik val daar dus ook onder ) ...

 

tsjaa en dat je werk niet te bereiken is zo das een prob leem voor jezelf zou je werk moeten vidnen wat wel dichter bij huis is...

 

@ someone die het over het openbaar vervoer had:

 

last van mickael jackson gedrag???? SMETVREES OFSO ??? je lichaam komt constant tusene bacterien terecht hoor !!! niet alleen in de bus maar ook in de rij bij appie heijn ;) ik reis elek dag met openbaar vervoer maar goed weet neit hoe het openbaar vervoer is geregelt door heel het land...

 

maar globaal genomen kun je als je in een stad woont prima van a naar b komen met het openbaar vervoer !!! ik kom bijna nooit te laat bij een afspraak !!! en vind het openbaar vervoer het heerlijkste wat er is VOORAL VANWEGE HET MILIEU!!!! want daar hou ik ook graag rekening mee ( niet dat ik nooit iets milieu belastends doet ik ben ook maar ene mens maar daar waar het kan denk ik eraan )

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn in een straatje zonder einde aangekomen vrees ik zo ;) ,veel voor-en tegenstanders, ieder moet het voor zen eigen persoon uitmaken of ie rijd met jointje op of niet, ieder van ons weet dat het volgens de wet niet mag en wat de gevolgen zijn als je door ome agent wordt tegengehouden :verrygood .

 

maar even iets voor de tegenstanders, jullie vinden dat rijden en joints niet kan/mag, en toch kweken jullie ons lief plantje en sommige verkopen het ook, dus als jullie er echt op tegen zijn dat er gereden en gesmoord wordt dan moeten jullie het probleem bij het begin aanpakken en stop met kweken / verkopen zodat er niet gereden kan worden onder invloed

Jullie zijn net zoals alle leiders over de hele wereld, roken van sigaretten is slecht voor de gezondheid en meer van dat bla bla bla en toch verkopen en taksen binnen halen voor de schatkist te vullen .

maar dat is mijn bescheiden mening

 

grtz

dieselke

Share this post


Link to post
Share on other sites

21 jaar......reed te hard.....excuses, maar op je 21e kun je nog geen autorijden. Helemaal als je nog als een slapper zever

rijdt zoals het is aangeleerd door het CBR. De werkelijkheid van het autorijden en het aanleren ervan liggen mijlen ver

uit elkaar.

 

Ik ken der ook wel 1 hoor. 20 jaar oud, rijdt te hard, en rijdt een kind aan. Blowen doet hij niet. Precsies dezelfde situatie

waarin ik ineens de lul moet zijn omdat ik sporen van THC in mijn bloed heb.

 

Cannabis is een redelijk veilig middel in het verkeer, vandaar dat alleen maar een reactie test te rechtvaardigen is. Iemand

zonder scherpe reactie moet inderdaad niet aan het verkeer deelnemen, maar wie zegt dat mijn reactievermogen wordt

aangetast. Is dat al een onderzocht?

 

Ja dat is het, en valt positief uit voor de cannabis gebruiker. Zie de vele rapporten over de afgelopen 30 jaar. Ik kan je

overstelpen met rapporten dat het veilig is. Doe jij dit nu ook eens dan.

 

Laat mij de rapporten zien, met ervaringsdeskundigen erbij dat cannabis zo onveilig is.

 

Openbaar vervoer, dat vind je echt alleen maar mooi als je geen rijbewijs hebt, vond ik toen ook. Ben zo blij dat ik in mijn

diesel nu 1 op 20 rij. Ipv een legen bus die door de stad denderd a 1 op 5.

En ja, ik werd er onderweg naar school altijd ziek in. Open TBC zelfs een keer in de bus gehad. Die werd er door de GG&GD

onder politie begeleiding uitgehaald. Lekker hoor!!! Gadver de gadver, nooit meer dat hokkenvervoer.

 

Probeer eens zakelijk je weg te vinden met het openbaar vervoer, laat me toch niet lachen.

 

Heb je geen reet te doen, of je moet naar school, tja. Anders.............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben tegen elke vorm van onder invloed rijden,......het feit dat iemand dagelijks een blowt/onder invloed is, zegt al genoeg ;)

En daarmee dagelijks een gevaar voor een ander kan zijn.

 

Aantonen ???........, toon maar aan hoe snel je reaktie vermogen is geworden. :verrygood

Daar is geen ingewikkelde test voor nodig,....staan er zat op internet :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...