Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
weeds

topic verwijderd

Recommended Posts

grrrrrrrrr :lol: dubbel klikken met een berichtplaatsen, plaatst 2 x het bericht :D

 

zie bericht hier boven........

Share this post


Link to post
Share on other sites

zieter netjes uit weeds,

volg je nu al een tijdje stilletjes, maar tword toch is tijd om ook een te reageren.

over de voordelen van dwc hoef je mij niet meer te overtuigen. Kbenner momenteel ook al even mee aan het experimenteren en voorlopig gaat het goed. Maar heb je van deze kleintjes 4 stekken elks kunnen snijden? ministekjes?

grtz valentimo

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou vraag ik me wel af (aangezien ik deze week ook nog sexstekjes moet snijden). Waarom niet op dwc (bubblephonics is de juiste term denkik). Heb je hier een reden voor? want ik zou m'n stekjes in een klein bubbelbakje zetten. Zonder steenwolplug gewoon de stekjes door een stukje piepschuim (ideetje geript van BK).

grtz valentimo

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had die bubbelbakjes toch al, is wel de bedoeling, maar voor die grote bubbelbak had ik die luchtpomp nodig van daar ook even zo

 

en voor het wortelen heb je dat eigelijk niet nodig denk ik, ik moet die stekken zo ie zo nog week of 3 in leven houden zodat ze gesext zijn dus met deze heb ik geen haast.......

 

maar jou raad ik dat zeker aan :lol: , ik had nog wat stekken op bagger neer gezet bij een kennis, maar je ziet duidelijk het verschil hoor.

 

ik start de eerste paar dagen met een ec van 1.4 en dan langzaam naar 1.6 daar blijf ik ff hangen tot begin week 3 bloei en dan ga ik per week steeds met 1.0 omhoog...... ph(5.85)

 

 

groetjes....

Share this post


Link to post
Share on other sites

fijn systeem heb je daar bedacht met die mistmaker.

maar ik lees hier ook dat je mistmaker te warm wordt , wel moest je overwegen een nieuwe te kopen koop dan dit

gallery_15404_4441_3834953.jpg

gallery_15404_4441_881644.jpg

deze kan je instellen in hoeveel mist je wilt hebben.

en kost een 70€ , en ik dacht zo een mistmaker rond de 50€ ?

ik gebruik deze niet voor men planten maar voor mijn terrarium mee te bevochtigen, en die is LxBxH 100 cm x 45 cm x 90cm en deze krijg ik er gans mee gevuld in een korte tijd :D

en neemt weinig plaats in beslag :lol:

succes met je plantjes ik volg je

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

He drux bunny,

 

Nou willen we foto's van je terrarium hebben natuurlijk... :lol:

 

Ik hoop dat je Aeroponics systeem een beetje werkt, het is en blijft interessant...

 

Groetjes,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

whahahahahahahahah :lol:

 

zo'n mistmaker kost 21 euro inclu verzkosten en ik heb nu een waterresorvoir van 30 liter, ff geen omkijken naar dus....

 

dan over reptielen, gelukkig heb ik er in me leven niet echt veel gehad, ook vogelsspinnen etc, alles op terrarium gebied wel denk ik........

 

mijn terrarium website klik hier

 

groetjes......

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey die weeds ziet er weer lekker uit ik ben zelf nu ook lekker aant knutselen dus hpen da het over 2 weken ook weer bubbelt hahah sterkt er mee

gr ptr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vette website weeds.. !!!

 

Ik moedig iedereen aan om zijn of haar aquaria te laten zien!!!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha gozer jij bent goed bezig met experimenteren

vind ik super wat je aan het doen bent.

 

Ik volg je het liefst experimenteer ik ook maar dan ben ik niet

verzekerd van geld aaan het eind anders deed ik niet anders :rolleyes:

 

Mvg,

 

deffy

Share this post


Link to post
Share on other sites

@deff

 

hahahahah net soep :wacko: je hoord ook de condens door de slangen pruttelen, voel me net barrabas :wtf:

 

Nee even serieus, alle credit komt wederom MRDUNHILL toe.........

 

Deze tovenaar is werderom de bedenker van mijn mist toevoeging, Dunhill experimenteerd al een geruime tijd met deze vorm van kweken en ik sta hem slechts een beetje bij in zijn zoektocht, proefkonijn basis opvang eerste aankomend hulp reserve in de voedings kunde en schimmelkaas technieken en omstreken etc......

 

Ik heb geen idee of hij hier iets over gaat posten dat moeten we afwachten.......

 

maar ik heb wel het idee dat het iets toevoegd dus het laatste woord zal hier nog wel niet over gevallen zijn......

 

nou luitjes, keep them green :rolleyes:

 

groetjes.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weedsie.

 

Dat ziet er weer lekker NASA achtig uit meneer. Wellicht kunnen we je ooit eens op de maan of Mars

zetten om een crop te kweken.

 

:rolleyes: :wtf: :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zal je redenen wel hebben maar wel een nare manier om van het forum te gaan <_< .

Als mensen moeite doen om op je te reageren en bezig te zijn met je topic dan mag je daar wel respectvol mee omgaan.

Iets meer uitleg dan gewoon mazzel zeggen en je topic wissen is wel beleefd.

 

succes

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...