Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

green-lady

Je oogst verzwaren (link)

Recommended Posts

. Als je je nummer geeft kunnen ze tegenwoordig volgen waar je bent, toch schenkie ?

 

@Keesthemad,

 

Kan ik hieruit opmaken dat je het onwaarschijnlijk vind?

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze kunnen je indd altijd traceren ,maar dan moet wel je simkaart erin zitten :verrygood En hij moet aan staan.

Maar me oudere mobieltjes kunnen ze dit alleen via de telefoonpalen ,dit is niet precies +- 2km

 

Laterzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee hoor schenkie, maar ik wilde graag wat feedback...

 

Groetjes,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je hem zelf rookt ben je een koeiemiddel aan het roken, en als je hem verkoopt, doe je dat maar 1 keer, want waarschijnlijk komt je klant/afnemer nooit meer bij je terug.

 

Er zijn ook handelaren die wel terug komen maar niet om wiet van je te kopen... Als je zoiets flikt en men komt erachter ben je zuur bij sommigen, en ik geef ze geen ongelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedere opkoper weet hoeveel weed ongeveer een kilo is, als je dan met de helft aankomt wat een kilo weegt heb je al een probleem denk ik :verrygood

 

Grtz,

Fritz

Share this post


Link to post
Share on other sites

De handel in natte wiet is wat ik heb vernomen wel voorbij(misschien periode van het jaar) maar 2 jaar geleden was de vraag naar natte wiet hier erg groot....omgerekend was het ook interessanter om je wiet nat weg te brengen omdat het omgerekend meer opleverde dan droge wiet....wat tevens je risico verminderde omdat je het niet hoefde te drogen en meteen van de hand kon doen.

Wat nat werd ingekocht werd idd massaal verzwaard...de middelen zijn inmiddels wel bekend.

Ik vind het persoonlijk zwaar geschift om allerlei toevoegingen bij de wiet te mengen en met de gezondheid van andere lopen kloten om een paar euro's meer.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

iedereen die zich hier mee bezig houd mag van mij terplaatse doodvallen!! <_<

en als je dat aan mij wilt komen verkopen kom je best niet alleen :verrygood :rolleyes: :whistle:

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou @fcgroningen, kom op met jouw verslag.

Wat zit er in die bus? Niet stiekum opzuipen hè!! :verrygood

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, wat jammer nou. Je bent een buitengrower, dus je hoeft niks te vresen :verrygood

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

raar dat die ad zo lang heeft gestaan !!

 

Zou het een actie van ome agent zijn misschien ??

 

 

:rolleyes:

 

Wat ben ik para de laatste tijd :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou gaan we het krijgen.

Ik wil wel eens weten waar jullie mee denken dat de wiet mee word verzwaard.

 

Kom op en eerlijk :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ijzer slijpsels of metalen stoffen (poeders) als de wiet nat is :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

optie 1:

de mensen die het nat kopen dompelen de wiet in een conserverings middel voor snijbloemen.

dat is dan de wiet die naar het buitenland gaat.

 

optie 2:

ook is er nog een biologisch middeltje, dat is een extra vitaminen voor de koeien.

dit kun je gewoon meegeven aan je planten, en dan heb je ook een hogere opbrengst.

ik heb het ooit eens geproeft, want ik ken wel 1 persoon die dit gebruikt, en ik moet zeggen, een druppel puur op je vinger is niet echt vies, maar ik geloof nooit dat dit lekker weg rookt.

maar je ziet er later niets van omdat het door de plant wordt opgenomen.

ben de naam even kwijt.

 

maar zoals ik al eerder zei in dit topic.

als je niets verzwaard, verdien je ook een leuke cent, dus waarom voor een paar extra euro's de zaak oplichten???

 

groetjes stampertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op een andere site zag ik ook ooit dat er fijngemalen knip-afval werd aangeboden.

Uit de reacties bleek dat de bedoeling was dat dit over de natte oogst gegooid werd en bleef plakken tijdens het drogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga altijd bij de TL- boer langs. Die oude TL-buizen kauw ik eerst fijn, en dan flieber ik het gruis over de topjes, heeeerlijk, dat geknars! :rolleyes:

 

gallery_14245_4385_6705.jpg

 

green-lady (ik ben tenminste eerlijk)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik ooit gehoord heb...dat ze gemalen spliterwten over natte wiet mengen in een betonmolen.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...