Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
DingenRokenOfzo

Hasjmelk trip

Recommended Posts

Ik kon vannacht moeilijk de slaap vatten. Rond half 3 sliep ik nog niet, dus ik besloot m'n eerste kopje warme hasjmelk met Nesquik te maken. Ik had dit forum al een beetje rond gelezen en het leek me verstandig om met .25 gram te beginnen (Afgaan).

 

Het klaarmaken ging redelijk makkelijk. Ik heb een kopje halfvollemelk met een flinke eetlepel margarine 2 minuutjes in de magnetron gezet. Vervolgens de hasj verdeeld in kleine stukjes en deze al roerende (5 minuutjes) laten oplossen in de melk. Deze heb ik naast m'n bed opgedronken..

 

Met de kennis dat het wel eens een uurtje kon gaan duren voor dat de THC zou toeslaan heb ik een DVD'tje That 70's Show opgezet om alvast een beetje in de sfeer te komen. Rond 3 uur had ik alles opgedronken. Na een goed half uur voelde ik een hele milde body high aanslaan. Ik kon glashelder nadenken, ik had geen problemen met het denkwerk. Dit hield ongeveer aan voor 3/4 uur.

 

Rond 7 uur leek het wel of de echte trip begon. De body high werd sterker merkbaar evenals het denkwerk. Het leek wel of ik in zekere zin boven mijn bed zweefde, het gevoel van tijd leek bij mij een aantal seconden achter te lopen en m'n denkpatronen begonnen vager en intenser te worden. Allemaal welbekende effecten van mij.

 

Na het uitkijken van de DVD besloot ik wat rond te zappen. Wat me opviel was dat de stemming van de beelden op TV heel er de stemming van mijn trip beïnvloedde. Van het journaal werd ik lichtelijk depressief, kwam mezelf flink tegen, dacht na over wereldproblemen en negatieve dingen in m'n leven. In tegenstelling tot FoxKids waarbij ik intens mooie kleuren waarnam, lachbuien had en kon genieten van de mooie herinneringen uit m'n jeugd. Ik leek alle kinderprogramma's (inclusief de Teletubbies) compleet te begrijpen.

 

Rond een uurtje 9 begonnen de effecten in rap tempo af te nemen en kon in eindelijk de slaap vatten. Nu ongeveer 12 uur na het opdrinken voel ik me nog een beetje hoger dan normaal en de concentratie is ver te zoeken.

 

Al met al een prima ervaring en zeker voor herhaling vatbaar. De dosis zoals ik hem nu nam bleek perfect voor mij. Van het weekend nog maar eens een kopje bij vrienden thuis. :blink:

Edited by DingenRokenOfzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

vet man! zoiets heb ik een keer met spacecake gehad, maar dat was gewoon smiddags :D

 

wat ik me dan afvraag, ik koop meestal hasj bij de shop in een bloke van 5 gram

dan moet ik dus voor 0.25 gram, 1/20ste deel eraf pakken.. dat lijkt mij dan echt maar een heel klein klontje, en als ik het ga verkruimelen hou ik misschien 3 blokjes over?

daar zo hard van trippen ? of zit ik nu te trippe? :P :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
vet man! zoiets heb ik een keer met spacecake gehad, maar dat was gewoon smiddags :P

 

wat ik me dan afvraag, ik koop meestal hasj bij de shop in een bloke van 5 gram

dan moet ik dus voor 0.25 gram, 1/20ste deel eraf pakken.. dat lijkt mij dan echt maar een heel klein klontje, en als ik het ga verkruimelen hou ik misschien 3 blokjes over?

daar zo hard van trippen ? of zit ik nu te trippe? :P :blink:

 

Verschilt per persoon natuurlijk. Ik ken m'n grenzen aardig en heb nooit veel sjit nodig gehad om flink gebakken te worden.. Dit is ongeveer driekwart van wat ik in een jointje zou doen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

en vergeet niet het grote verschil in opname bij roken of innemen.

een slaaptekort zal een zekere duit in t zakje gedaan hebben.

Ik ben het helemaal eens met deze begin dosis.

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon lekker roomboter toch :blink: ?

 

Ik heb nog steeds chocomel met hasjolie... 5 gram op een fles...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kun je dit ook gewoon met goeie weed doen?want ik zit hier met tonnen weed maar moet ver gaan voor zelf het kleinste blokje hasj

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan van je weed toch hasj maken :rofl

nee weet zelf niet of je ook weed melk kan maken

maar cakjes zijn zo gemaakt hoor

 

je gaat nar c1000 of iets in de buurt haal daar zoon kant en klaar zelfbouw cake

tweak het recept een beetje zodat je er weed in gooit en klaar is kees

 

:rofl nooit voor dat je naar je werk gaat eten :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeff, ik heb het ook al met wiet gedaan...Ongeveer een gram is voldoende.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...