Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

spint

60x Silverbud en BAC organische voeding

Recommended Posts

hey spint ben je nog aanwezig op dit forum ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met die SPC controller kun je het beste even teruggaan naar je growshop.

 

 

Een beetje goede ´´´zelf respecterende´´ Growshop zal het probleem oplossen :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar dat zal het probleem niet meer zijn :wacko:

 

spint waar zit je??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry even druk gehad jongens en het netwerk van de buren qua internet werkt ook niet altijd mee :verrygood Als ik tijd had deed het netwerkwerk het niet en andersom.

Zou eigenlijk eind vd week internet hebben maar nog niets ontvangen. Zal vanavond ff een update maken. heb tussendoor wel foto's gemaakt.

 

Tot vanaaf

 

Grtz Spint

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja nog steeds zelf geen internet. kan wel oop internet maar foto's uploaden gaat niet :verrygood nog ff geduld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je internet is wel traag man

zolang duurt het te uploaden

 

:rolleyes: hahaha :verrygood

 

DeffY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo luitjes,

 

Wegens overstap naar een andere provider tijdelijk zonder internet gezetten. Kon wel op het forum maar niet uploaden. Bij deze alsnog nog de verschuldigde foto's. Planten gaan aardig, blad is ietswat verkleurd richting geel maar toppen worden groter en zijn al keihard. Ze zien er veel potenter uit dan de vorige kweek. Ik heb ze de eerste 5 weken alleen water gegeven, vanaf week 6 ben ik minimaal gaan voeden, voeding is nu 1ml/L bloeivoeding en 1ml/L PK booster en 1x per 2 weken bacto. De verkleuring begon trouwens al voordat ik begon met voeding geven. Ze hadden geen voedingstekort want de bladeren war diep donkergroen. Verkleuring begon bij 4 weken ofzo.

 

Kan iemand me vertellen hoeveel weken van te voren je stopt met het geven biologische voeding. Ik geef echt minimaal voeding nu.

 

Hierbij de achtergebleven foto's

 

 

Dag 28 bloei

 

med_gallery_5579_6929_461290.jpg

med_gallery_5579_6929_404150.jpg

med_gallery_5579_6929_393232.jpg

med_gallery_5579_6929_406407.jpg

med_gallery_5579_6929_245400.jpg

med_gallery_5579_6929_133263.jpg

med_gallery_5579_6929_225776.jpg

 

 

 

Dag 44 bloei

 

med_gallery_5579_6929_1448616.jpg

med_gallery_5579_6929_1448616.jpg

 

Van sommige pkanten zijn de bladeren heel erg verkleurt, verbrand ???

med_gallery_5579_6929_73163.jpg

med_gallery_5579_6929_632592.jpg

med_gallery_5579_6929_646560.jpg

med_gallery_5579_6929_1427021.jpg

 

 

 

Dag 52 bloei

 

med_gallery_5579_6929_1344845.jpg

med_gallery_5579_6929_1718883.jpg

med_gallery_5579_6929_984269.jpg

med_gallery_5579_6929_1028487.jpg

 

Grtz Spint

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit, maar is die nachttemp niet te laag (14,6)?

 

Op je voedingsvraag heb ik geen antwoord, ik gebruik geen bio voeding.

 

Succes verder,

 

Groeten,

 

L.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ze dankbaar zouden zijn met wat magnesium nitraat, of iets waar dat in zit.

 

Succes, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nacht temp is geen probleem, planten staan in 1700 liter aarde dus die behoud zijn temp wel.

 

@HJM

Heb een fles magnesium mg staan van Cana. Kan ik daar gewoon wat van meegeven ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey spint

 

Ziet er goed uit allemaal man....dikke toppen

 

Ik zou een flesje guano extract van no mercy bestellen :verrygood

 

Dat is goed spul

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man

 

die dames van jou hebben ff een flinke sprong voorwaarts gemaakt zeg ;)

ik kan je alleen geen antwoord geven op de vraag hoelang je de voeding nog kan geven want ik gebruik nu ook pas voor het eerst de voeding van B.A.C

maar ik ben wel benieuwd naar het antwoord.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de BAC bio voeding raden ze aan om de laatste dag van de 1 na laatste week wat Final solution mee te geven...

 

Ik doe dit altijd wat eerder anderhalve week van te voren, daarnaa alleen maar water geven!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vermoed dat ze wel wat meer voeding hadden kunnen gebruiken.. Echt snel zul je niet overvoeden met BAC voeding.

Zelf geef ik eigenlijk alleen de laatste 2 waterbeurten enkel water (zonder voeding) mee, maar er zijn ook kwekers die voeding blijven geven tot het einde - de smaak zal toch al stukken beter zijn dan bij gebruik van minerale voeding.

 

Verder erg mooi veldje, weet je waar die 'silverbud' kruising uit bestaat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@HJM

Heb een fles magnesium mg staan van Cana. Kan ik daar gewoon wat van meegeven ???

 

 

Ja, da's geen punt. Maar het is gewoon bitterzout in water wat je duur betaald. Er zit geen stikstof in.

 

Canna stikstof zit ook wat Mg en Ca in.

 

Of je neemt Pokon voor Groene planten tot EC 0,8 en vult dat aan met Canna Mg. tot EC 1,4

 

Dat geeft snel resultaat.

 

Succes, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tomas

De grond was zeer zwaar bemest met tabs en bio-supermix. De keren hiervoor had ik last van overvoeding, zelfs met BAC bio, dat heeft me uiteindelijk veel gewicht gescheelt. Geef lliever iets te weinig dan teveel, planten zien er nu veel potenter uit dan de keren hiervoor.

 

@HJM

Ik heb altijd stikstof en magnesium staan van cana, wat ze dus ook hebben gehad. Ik zal een nog wat van dat pokon halen voor de volgende ronde. Ze moeten nu nog 1,5 week dus ik laat ze zo afbloeien en geef ze nog een week voeding mee en de laatste 2 keer alleen water.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Spint

 

gaat lekker daar bij jou zo te zien.

dikke knoppen man ;)

 

laterzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey spint kerel,

kom eens weer met een update :lol: want ik volg jou kweek een beetje stiekem om zo voor mezelf een beetje beter te kunnen inschatten over de te gebruiken hoeveelheid van mijn BAC voeding :D

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vanavond weer een update, zaterdag gaan ze om. Voeding is echt afhankelijk van de voeding waarmee je start in je grond. Ik heb gister voor het laatst gevoed 2ml/L PK boster en 1 tot 2 ml/L bloeivoeding.

 

Volgende ronde wordt een test. Ga 80cm bij bouwen en de bak verdelen in 3 van elkaar afgescheiden secties. De ene ga ik minimaal opwaarderen wat dus een licht bemeste grond wordt, deze ga ik pcies voeden volgens het schema van BAC. De 2e wordt sterk bemest en voed is zoals afgelopen ronde en de derde bak word Cana flores met G.S.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

 

ik heb ooit eens een topic van volgens mij Rataplan gelezen waarin hij ook zoiets heeft gedaan .

en daar bleek uit dat de uiteindelijke opbrengst met de volledige organische voeding de beste was.

 

maar kom maar vast met de foto's want het is al 17.31 :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo de laatste update voordat ze omgaan, 65e dag bloei. Deze week krijgen ze alleen water.

Planten zien er veel potenter uit dan de vorige ronde.

 

med_gallery_5579_6929_445070.jpg

med_gallery_5579_6929_584126.jpg

med_gallery_5579_6929_63158.jpg

med_gallery_5579_6929_88541.jpg

med_gallery_5579_6929_239230.jpg

med_gallery_5579_6929_233552.jpg

 

Grtz Spint

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rolleyes: :wtf: Dat ziet er lekker uit spint.. :wacko: :smoke

Succes met het knippen.. :lol:

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...