Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest

geur van wiet +( drugshonden )

Recommended Posts

geinig zo'n hond :silly:

handig voor krappe tijden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het niet zo op honden, maar als je hond jonkies krijgt, craizyhair..... ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn zeker manieren om het goed weg te steken, ikzelf ben eens in de luchthaven van parijs gecontroleerd geweest, kwam ik lekker van de tgv gestapt om mn vliegtuig te nemen, stonden er daar toch geen flik of 25 en 3 honden. Hebben me tegengehouden, nogal logisch gezien de dreads om mn kop :evil: hebben dat beestje me van kop tot teen laten afsnuffen en heeft niks gevonden, en toch had ik12.5 gram bij me.

So there are ways, maar kvindet idd nogal bizar om die hier op een openbaar forum te zetten, alhoewel ze de meeste methodes waarschijnlijk toch al kennen, ze doen zich dikwijls dom voor en er zitn ook veel airheads tussen, maar ze zijn bijlange niet allemaal zo...

en ik zou mn hond ook wel eens dat truckje leren... :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

en wat doe je dan met die tas of shag? :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

cornholio, I need tp for my bumhole, are you threatening me?

 

Kleine tip hoe je dan al die wiet verstopt hebt? Blijkbaar wel een goede methode, als je er 12,5 ongemerkt mee wegkrijgt.. Ben toch wel benieuwd.... en ik denk dat het met de meelezers op dit forum wel meevalt, anders stond er bijv. ook wel een constante politiepost bij coffeshop Bazaar in Roosendaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

growshop bazaar neen? maar swat, ewel, veel celofaan, een condoom en een ietwat ondoordringbaar medium met sterke geur (liefst meerdere) en sorry de juiste manier ga ik hier echt niet zeggen,

Waar je zeker ook op moet letten is dat het gewicht niet veranderd: als je bijvoorbeeld iets wegstopt in een pak waarop staat dat het 250 gram weegt, maak dan dat het zeker niet meer weegt, en als het minder weegt maak dan dat er zichtbare sporen zijn dat je het al open gedaan hebt zodat het niet opvalt, tuurlijk als je de grens nederland belgie over wil valt het wel op als je met pakken koffie en zo loopt te zeulen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

D'r was ook zo'n site over hoe je met een axe roller (leeg duh ;p) je wiet nogal unruikbaar kan maken, maar daar stond bij dat honden het dan nog wel ruiken. Ik denk dat het verpakken tegen honden de moeite niet waard is tenzij je echt veel meeneemt. Het risico is (te) groot.

 

Maar toen ik een half jaar geleden met school naar Praag ging een week (Tsjechie ja) heb ik het wel meegenomen... in een broodje ei :( honden hadden het dus wel geroken achteraf (toen hield ik mezelf voor van niet) dus ik heb geluk gehad. We waren de enigen met wiet daar niemand van de "pro's" durfde het mee te nemen :) leverde ons nog goed geld op... Maar geloof me als je zelf ff naar een ander land gaat kan je het risico beter niet nemen als het buiten de EU is. Ook erbinnen is het bij sommige landen naadje. Buiten de EU, DOE NIET ZO DOM ALS IK DEED JE GAAT JAREN DE CEL IN!

 

En als je langer dan een week daar blijft kan je in elk (vooral niet-EU) land zo weed krijgen, gewoon hard WIET roepen op een markt ofzo... deed ik in Praag dus per ongeluk ook en meteen 3 gasten op me af... Pas wel op dat de verkeerde gasten (wouten) het niet horen

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat de beste methode nog altijd is, niet mee lopen rondzeulen!!!

ergens is het gewoon het risico niet waard, en bijna overal vind je wel iets te blowen, kwalitiet kan natuurlijk wel sterk varieren...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar of je in Praag zomaar wiet meekrijgt? Ze zijn daar toch superstreng op? Ook de controles zijn daar niet mis, ooit eens een keer wat gelezen over een vent die 5 jaar cel kreeg voor een paar joints... ai :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt eraan hoeveel je wilt meenemen, ik pak practisch iedere week +-* 5 gram mee over de grens, nog nooit prob mee gehad...

een maat van me slechts 1 keer, mee mogen komen nr de flikken, laten zien wat hij bijhad, is gefoullieerd, heeft het terug gekregen en mocht door....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar dat was vast niet de tsjechische grens ;p

 

Tux, die post was van mij (Hans) over praag =) ik vertel je vanavond wel over tijdens da blunt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat die honden het kunnen ruiken is niet zo gek, die ruiken echt niet door 30m water heen.

Een lijk dat ontbind na langere tijd in het water, kleine deeltjes komen dus in het water terecht en komen naar het oppervlak, daar waar de deeltjes de sterkste concentratie hebben, dus de geur het sterkst is slaat de hond aan en word er in dat gebied gezocht naar het lijk.

 

De reden dat de hond door verpakkingen heen ruikt is omdat de verpakkingen aan de buitenkant bevuild worden, miniscule deeltjes dwarrelen door de lucht en komen weer op de buitenkant van de verpakking waardoor het voor de hond kinderspel is. THC plakt en was je niet zomaar van je handen af, steriel werken is dus een must om besmetting van de buitenkant van je verpakking te verkomen.

 

Ik meen dat er een laag chilisaus tussen de verpakkingslagen word gedaan om de honden te misleiden.

 

Je kunt ook de geur van wiet ergens anders naartoe leiden. Deze tip had ik van yourube, maar is alleen in je huis toe te passen niet op jezelf natuurlijk.

Als je thuis wiet hebt liggen pak een zakje wiet en wrijf dat zakje over je hele huis over alles heen, kasten en deuren muren overal waat je bedenken kunt, de hond zal overal aanslaan en gek worden.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

vossen urine op de banden, een kat op de achterbank,

 

en geen hond die nog opzoek gaat naar wiet

 

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mss stomme vraag hoor grow maar in welk bos ga je die vossen melken dan ... :)

 

Tot nu toe enkel nog maar wat wiet op de trein moeten meenemen 50 gram in een zak ,zak in een verfblik en deksel erop geperst geen kat die het rook

 

In de auto rolletje rekfolie erover ,als je de eerste 10 lagen met handschoenen doet ,dan handschoentjes uit en rolletje oprollen ;)

 

Ps dat ideetje van in de luchtbox van je auto ..... en dan rijden met de kans dat je zakje wiet de motor word ingetrokken o0

Edited by speedy weedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.amazon.co...iews/B00025H3DA

 

http://www.predatorp...ategory_Code=FU

 

https://www.thepeema...ndex&cPath=5_27

 

word ook verkocht als katen/hazen/konijnen afschrik middel hier in nederland, is een serieuze handel in dat spul

 

bij dat idee leg je de spul aan de aangetroken kant voor het doorhet filter heen gaat :innocent:

die word bij nieuwe auto;s omhoog getroken en is omdat het inhet filmpje is laten zien geen betrouwbare plek, maar de urine is niet opte sporen/tebewijzen en de hond blijft wild doen en niet opzoek

 

http://www.rijnmond.nl/nieuws/16-11-2013/onderzoek-naar-stadsvossen-rotterdam

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste,

 

Ik kan je verzekeren dat er geen middel is tegen drugshonden,

Het beste wat je kan doen is het laten brengen van over de grens,

of je mentaal voorbereiden om het zelf te doen.

Maar ik heb nog nooit gehoord van weedhonden die bij de grens op BE/NL zitten.

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

 

Ik denk dat ie dat na 12 jaar inmiddels wel heeft weten te organiseren. De toenmalige drugshonden waar het om ging leven nu waarschijnlijk niet eens meer :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

weedhonden ?????

 

was da voor een ras dan ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...