Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
fairplay

Een Hallo Met Foto's

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Mijn naam is Rob en ik kom uit het midden van het land. Ik kweek sinds 2003 en ben net verhuisd en sinds kort weer begonnen met alles op te bouwen. In mijn oude huis kweekte ik altijd op zolder maar dat kan hier niet meer dus ik heb maar een DR120 aangeschaft (wat een enorm ding :dribble: ).

 

Het lijkt me leuk om een beetje aktief te worden op dit forum. Na 5 jaar kweken ben ik een hoop problemen tegengekomen en kan ik met mijn ervaring misschien wel wat mensen helpen.

 

Ik heb weinig foto's van mijn vorige kweken maar hier zijn er een paar van mijn eerste kweek uit 2003 (PowerPlant).

 

Top in ontwikkeling:

gallery_19461_6513_31691.jpg

 

Topje:

gallery_19461_6513_32690.jpg

 

 

Wiet op een stokje :verrygood :

gallery_19461_6513_79762.jpg

 

Zoals ik al zei ben ik weer begonnen. Dit keer met Blueberry stekken van eigen moeders uit zaad. De stekken staan nu 1 week onder een 600 WATT HPS met een Philips Greenpower. Ik zal wat foto's maken en binnenkort wel een indoor verslagje opzetten zodat jullie dit kunnen volgen.

 

Hier een foto van een van de moeders voordat er stekken van genomen zijn. Wel wat blad problemen maar dat kwam omdat ik de tent nog niet had opgezet en moest improviseren met het licht. De temperatuur verschillen waren ook groot dus ik ben nog blij dat ze er zo uit zagen.

 

gallery_19461_6513_9916.jpg

 

Kweek ze.

 

Groeten,

Rob

Edited by fairplay

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welcome on Board :verrygood

 

Volgens mij heb je "Meeldouw" te pakken.

 

B

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Underground Bedankt, over een week ofzo ga ik met mijn verslag beginnen. Eerst even een goed fototoestel regelen.

 

@B-low Dat lijkt op die eerste foto's inderdaad zo maar dat was volgens mij niet het geval. De foto's zijn gewoon heel erg overbelicht. In het echt zag het er allemaal goed uit. :verrygood

 

Groeten,

Rob

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom Rob,

een mooie intro...

dat belooft veel goeds.

 

greetz weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom man :verrygood

mooie start

en erg mooie foto's

 

vrede,, Milos

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk.. goede start :verrygood

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...