Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wiedewiet

Hasj Aan Het Maken Op De Colafles/pantymanier

Recommended Posts

Pff, ben net bezig met het ingevroren gedroogde knipafval te zeven met de colafles-panty-methode.

Lekker schudden boven een schaal, gaat heel goed ! Alleen begin ik zoetjesaan draaierig te worden :rolleyes:

Het stuift !

Toch maar effe stofmaskertje opzetten anders wordt de zondag wel erg kort.

 

Groet, Wiedewiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strakies lekker roken van een zelf geklopt stuffie :rolleyes:

Dit zijn echte zondagtopics....

 

wazige avond toegewenst :wacko:

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of af en toe ademhalen :rolleyes:

 

Stoom ze. hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

neej dat klopt wiedewietje,

 

sinds 1853 is het ezegeven na 18:00 een zware taak.

Wij van het minilab willen met dit soort activiteiten dan ook zo vroeg mogelijk beginnen,

om niet te laat te eindigen.

Vaststaand feit is wel dat hoe vroeger wij beginnen,

des te vroeger wij aan ons einde zijn.

 

of dat komt door het snoepen uit de zeef? :rolleyes:

 

 

 

Nog heel veel sterkte toegewenst.

 

greetz van het minilab

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks ik ga toch mn stinkende best doen alles te zeven vandaag, bden het zat, bhuwww.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klaaaar ! ruim 100 gram droog poeder. Van 0ngeveer 750 gram droog knipmateriaal.

En ik heb maar hooguit een minuutje geschud, toen hop weer in de zak de vriezer in, volgende portie.

Heb wel even een onverwacht tukje gedaan op de keukenvloer, 't is dat de honden me wakker maakten anders was ik ijskoud geworden op die kouwe tegels.

Nou nog zien te persen. Ik ga de aluminiumfolie met strijkbout maar proberen.

 

Groet, Wiedewiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met aluminiumfolie werken vind ik maar klote. Eerst aluminium eromheen gedaan, daarna wat plakband eromheen en toen in kokend water gelegd. Daarna geperst. Ik had een hard zwart plakje maar de aluminiumfolie bleef overal aan de hasj plakken dus hield ik niets over toen ik het eraf moest pellen :rolleyes: Daarna deed ik het met een stukje cellofaan van een sigarettenpakje en dat bleef niet plakken na het persen :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende keer kun je ook een andere colafles halverwege open snijden dan kun je die andere daar zo in schuiven en heb je gelijk een opvangbak zonder dat het stuift

Er is hier al een topic over met een duidelijke beschrijving , even zoeken

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met twee halve colaflessen schudden heb ik gedaan maar daar vond ik geen bal aan.

Het is juist zo leuk om het poeder in een schaal op te zien hopen, hehe

Net een mevrouw op de kermis met een poedersuikerzeef bij de oliebollenkraam :wacko:

Gisteravond een beetje poeder geprobeerd, beviel goed. Meneer Wiedewiet heeft ook een heel gezellige avond gehad, volgens mij heb ik mezelf een beetje laten gaan maar daar weet ik weinig meer van :rolleyes:

 

@Matwey, aluminiumfolie was dus niet zo'n succes, ik hou het in gedachten, dank je !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een simpel zeefje bij azarius gekocht voor 15 euro ofzo, dat dingetje werkt perfect het is gewoon een houten doos met 2 deksels die dichtgaan door middel van magneten en in het midden zit een zeef, het enige wat je hoeft te oden is schudden en de skuff verzamelt zich onderin handig omdat er niks uit het doosje komt het schudden duurt wel ff ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...